Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi kaverisuhteen irti

Vierailija
11.10.2019 |

Olimme erään miehen kanssa kavereita: tunsimme työn kautta ja nopeasti parissa kuukaudessa suhteemme syventyi kaveruudeksi: olimme tiiviisti yhteydessä whatsappilla ja näimme työjuttujen yhteydessä ja niiden jälkeen joskus jäimme juttelemaan yms. Puhuimme hyvinkin syvällisiä ja tiedämme molempien elämistä/asioista aika paljon kaikkea.

Olemme molemmat tahoillamme suhteessa - mitään pettämistä ei tietenkään missään vaiheessa ollut. Juttu kyllä lensi ja vähän hyväntuulista flirttiä ehkä mutta ei mitään muuta.

Nyt mies yhtäkkiä pari viikkoa sitten ilmoitti ettei halua enää olla kaveri. Haluaa hoitaa duuniasiat yhdessä mutta that’s it.
Oloni on kurja, koen menettäneeni sielun kumppanin, ystävän jonka kanssa todella synkkasi.
En tokikaan voi tästä suuttua tai mitään; työasiat on hoidettava edelleen eikä ketään voi ystäväksi pakottaa. Harmittaa tosi paljon vaan.

Juttelimme asioista enkä sen jälkeen ole ollut häneen yhteydessä. Eikä hän minuun. Tästä nyt vajaa pari viikkoa tästä juttelusta.

Onko mitään mitä voin tehdä?

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Business maailmassa on aika normaalia että ollaan mukamas ystäviä, kehutaan vastakkaista sukupuolta (=jos siitä on hyötyä busineksessä), ollaan mukamas ystäviä, useinhan liikemiehet ovat sosiaalisesti taitavia ja omaa hyvät käytöstavat jolloin moni nainen saattaa kuvitella työsuhteesta/liiketuttavuudesta ehkä vähän liikaa.

Kuvittelit jotain (halusit ehkä enemmän?) mitä sinulla ja tällä miehellä ei edes ollut. Mies on myyntimies ja sinusta ei ehkä enää ole hänelle hyötyä.?

Juu, ja kun tehdään yhteistä projektia tai ollaan tiimissä, niin lähimmät kaverit on silloin ne ketä siinä sattuu olemaan. Kunnes tulee uudet kuviot ja uudet kaverit tilalle.

Ota tuo oppituntina.

Vierailija
102/128 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse tulen toimeen miesten kanssa paremmin,siis ihan ilman mitään seksuaalista,olen kuin sisko monille,tiedä onko sitten hyvä haha Mutta,jos OIKEASTI olette kavereita,siihen ei kuulu minkäänlainen flirtti varsinkaan kun molemmat seurustelevat. Siinä oli syy miehen lähtemiseen ja ymmärrän hyvin. Flirtti muuttaa koko kuvion. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse tulen toimeen miesten kanssa paremmin,siis ihan ilman mitään seksuaalista,olen kuin sisko monille,tiedä onko sitten hyvä haha Mutta,jos OIKEASTI olette kavereita,siihen ei kuulu minkäänlainen flirtti varsinkaan kun molemmat seurustelevat. Siinä oli syy miehen lähtemiseen ja ymmärrän hyvin. Flirtti muuttaa koko kuvion. 

Silloinkinko, jos mies heitti löylyä enemmän kuin nainen / yhtä paljon (eli että nainen ei olisi liian päällekäyvä tms.)???

Vierailija
104/128 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu ei ole sielunkumppanuutta ja sielunkumppanuus ei ole flirttailua. Jos ne tapahtuvat järjestyksessä, toisiaan seuraten ja flirtistä lähtien, niin seuraavan vaiheen tietää jokainen.

Ei tarvitse olla Justiina rajoittaakseen sitä vaan ihan vain rakastava puoliso. Tai mies tajusi itsekin miten kuvio jatkuu jossei irrottaudu siitä.

Vierailija
105/128 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se olisi jatkunut?😳Mistä sitä kukaan voi tietää...?

Vierailija
106/128 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
107/128 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei vaan nyt ymmärrä....

Jankkaa ja jankkaa samaa virttä. Ymmärrä nyt. Mies ei ollut sinusta kiinnostunut. Sinä virittelit ylivertaista sielunkumppanuutta ja flirttailit, mies ei halua sitä. HÄn on varattu. Piste. Sielunkumppanuus ja seksi on hänestä tarkoitettu omalle puolisolle.

Et ilmeisesti saanut haluamaasi vastausta. Kerro toki meille mikä se on, niin sitten jätät meidät rauhaan.....

Vierailija
108/128 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin mies oli fiksu tällaisessa tilanteessa! Luultavasti kunnioittaa vaimoaan sen verran, että huomasi koska raja on ylittymässä eikä voi enää jatkaa "ystävyyttä". Tai sitten se klassinen, että vaimo huomannut tämän ja on sanonut, että joko tai. Joka tapauksessa ei ole ok varattuina flirttailla työkavereille. Mitä sinun miehesi ap on mieltä asiasta? Tietääkö edes tuosta flirtistä?

Vierailija
109/128 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vain jankkaa eikä ymmärrä. Kyllä se vaan haittaa, jos toinen on ihastunut, on flirttiä, syvällisiä keskusteluita ja vaikka vaan toisella sielunkumppanuuskuvitelmia. Noin kaikki rakkaussuhteet alkavat läheisestä kanssakäymisestä ja henkilökohtaisten asioiden jakamisesta ja sitä se oli teilläkin.

Pettämisen raja ei mene sänkyyn menemisessä. Tuo teidän suhteenne oli henkisesti jo läheistä eli henkistä pettämistä. Olit tunnetasolla jo liian kiinni miehessä, mikä ilmenee kaipaamisessasi ja jankkaamisessasi. Mies teki ihan oikein, että irrottautui suhteestanne. Jätä mies jo tunnetasolla ihan rauhaan. Rakensit nyt ihastumisen ja flirtin sekaista sielunkumppanuutta puolisosi ohi ihan väärään henkilöön. Työpaikalla keskitytään työntekoon eikä pyörryttävän ihanaan sielunkumppanuuteen työkaverimiehen kanssa.

Vierailija
110/128 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina lopulta epämiellyttävä olo kun työpaikalla, harrastusporukassa tai muussa yhteydessä joku mies alkaa kiinnittää minuun huomiota ja tekee tuttavuutta. Olen naimisissa ja tuollainen kaveeraaminen tuntuu menevän rajojen yli. Toisaalta tuollainen huomio ja kiinnostus tuntuu mukavalta, mutta samalla on tunne, että tästä täytyy päästä irti. Yleensä molemmat ottavat etäisyyttä ja lopulta tuollainen ensin kiinnostuneen oloinen mies voi muuttua jopa hieman tylyksi.

Mielestäni tällainen on vähän raskasta. Haluaisin mieluummin elää ilman tällaista ilmiötä, jossa mies tulee ensin hyvin lähelle ja kohta on vähän korostetunkin viileää. Olisi helpottavaa olla ihan neutraalisti ilman tällaisia jännitteitä.

Vierailija
111/128 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on ollut työpaikalla suhde varattuun mieheen ja nyt ihmettelee kun mies on puhaltanut pelin poikki. Hohhoijaa taas.

Vierailija
112/128 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisemalla "kaveruuden" mies teki vain sen minkä ap:n olisi pitänyt itsekin ymmärtää tehdä.

Vierailija
113/128 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up = oot epätoivoinen haihattelija, lopeta heti, kissatkin nauraa sulle!

Vierailija
114/128 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea päätös ap:n työkaverimieheltä!

Vierailija
115/128 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavahdan kyllä ihan aina ja sukupuoleen katsomatta kun joku alkaa puhua kokevansa sielunkumppanuutta kanssani. Yksikään tuollainen ihminen ei ole kauaa tämän jälkeen kuulunut kavereihini. Ovat olleet aina emotionaalisesti erittäin takertuvia ja ihon alle pyrkiviä ihmisiä.

Vierailija
116/128 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap tätä varmaan upita vaan myös me muut joita aihe kiinnostaa: tämä on yleisempää kuin luullaan. Itselläni myös vastaava kokemus...

Onko ap sanonut että olisi kertonut tuolle miehelle että pitää häntä sielunkumppaninaan? Hän voi ajatella niin itse, mutta ei ehkä miehelle ole edes sanonut asiasta. Eihän mies edes tiennyt (?) ap:n fiiliksistä millaisia tunteita (?) ap:lla mahdollisesti häntä kohtaan on?

Vierailija
117/128 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up - ja ihan vaan koska seuraan tätä ja kiinnostelis tietää kun vähän samaa meneillään mut eri piirit, ei työ...

Vierailija
118/128 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokenut sielunkumppanuutta monenkin miehen kanssa enkä ole sitä heille kertonut.

Vierailija
119/128 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
120/128 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä