Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korsi, joka katkaisi kamelin selan

treffit
11.10.2019 |

Mulla on asiakas, joka on salettiin ollut pienena koulukiusaaja. Huutaa paa punaisena (onneksi vaan linjoja pitkin) jos jotain menee pieleen ja asettaa naurettavia aikarajoja ratkaista ongelma. Tata kestanyt jo monta vuotta. Ja siis suuren osan ajasta kaikki menee hyvin, ja jos menee huonosti niin oikeasti ollaan hyvia ratkaisemaan ongelmat ja kommunikoidaan nopeasti ja proaktiivisesti.

Tanaan sitten soitti ja pyysi mun pomoa puhelimeen (eskalointi). Sanoin etta pomo juo kahvia nyt, eli en voi yhdistaa, ja etta sanon sille etta soittaa takaisin. Tahan tama kuningasasiakas reagoi lyomalla mulle luurin korvaan.

Soitin piruuttaan takaisin ja sanoin etta taisi yhteys katketa. Tyyppi siihen, etta ei kun han loi mulle luurin korvaan. Mina sanoin etta jaa, tama on siis teidan firman mukaan ammattimaista kaytosta, ja loin luurin korvaan.

Potkuja odotellessa? Mutta helvetti etta kylla kannatti. :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla asperger?

Vierailija
2/2 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla asperger?

Ei diagnosoituna. Miten tuosta vedit aspergerit? 

Mulla on yksi ystava jolla tuo on, on hieman erilainen tunne-elamaltaan kuin mina. Mutta tulen hanen kanssaan kylla hyvin toimeen, hanen mielestaan ymmarran hanta hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme