Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi viette lapsenne kesalla hoitoon jos olette itse kotona, kylla lapsi on ansainnut kesalomansa, se on tyota olla siella paivakodissa 9-10 h/ pv

Vierailija
01.06.2006 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos kyseessä on lastensuojeluasia.

Vierailija
42/45 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sen takia, että viime kesänä kuten edellisinäkin jos oli viikon pois putkeen niin itse jo pyysi päästä päiväkotiin. ovat sitten tosiaan sen 3-4 päivää tai tarpeen mukaan. meillä muuten oli hoitajat samaa mieltä,e ttä pitää osan viikkoa päiväkodissa koska lapset tahtoo itse olla ja pitkästyy kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy heidän kavereitaan jotka harhailee yksin päivät pihalla kun ei ole ketään leikkikaveria.

Vierailija
44/45 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu vain, että vanhemmat ovat laiskoja, kun eivät vie lapsia hoitoon... helpompaahan tämä kotona olo on, kun ei tarvitse herätä aikaisin ja viedä ja hakea lapsia.

T:11[/i

Kyllä se on ainakin meillä ajateltu lapsen parhaaksi että hän saa olla kotona sen sijaan että olisi 5pv/vk ja n.10h päivässä hoidossa. Eikä se todellakaan laiskuutta ole!! Meillä herätään joka aamu klo.6..

Vierailija
45/45 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten pyysin mummia katsomaan lasta 2 viikkoa omalla kesälomallaan. Suostui viikoksi, joten ainaki lapsella on viikko kesälomaa.