Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edellisen suhteesi loppumisen syy?

Vierailija
10.10.2019 |

Minä en lopulta edes tiedä miksi mies lähti, kun ei pystynyt asioista puhumaan.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen suhde: Neito hiljeni lähti lomareissulle seurustelun alkuvaiheessa (jokunen kuukausi oltiin seurusteltu). Lomalta ei kuulunut pihaustakaan, eikä kuukauteen loman jälkeen. Oletinpa että minua ghostattiin, ja asia oli sillä selvä. Jatkoin elämää, ja yhtäkkiä daami otti yhteyttä kiukkuisena että "nopeastipa sinä annoit periksi", kun hänen "kaveri" bongannut treffiapplikaatiosta.  Selitin että yli viiteen viikkoon ei vastauksia tai pihahdustakaan sieltä suunnasta, joten mitäpä muuta voi olettaa.

No, hän halusi jatkaa suhdetta, ja koska muutoin mukava leidi, päädyimme näin tekemään.

Pari kuukautta meni ihanasti, kunnes taas melkein neljän viikon hiljaisuus. 

Pistin selkeästi suhteen poikki, selittäen juurta jaksain etten tiedä mitä hän tuntee mua kohtaan, tai tunteeko mitään, kun on ilmeisen normaalia ghostata säännöllisesti kuukauden päivät.

Vastauskena tuli että selkä mennyt paskaksi jokunen päivä sitten, koira lopetettu samaan aikaan ja kolmen päivän juhlintaa mökillä jne. Tykkää valtavasti ja on onnellinen ja vaikka mitä.

Muttei mitään selitystä mitä kolmeen ja puoleen viikkoon ennen sitä on tapahtunut kun ei ole napannut mitään yhteyttä pitää tai vastata mihinkään.

Suhde kesti kaikkiaan n. 8kk

Tähän en enää jatkanut keskustelua. 

Toivotin kaikkea hyvää, kiitos mutta ei kiitos.

Jos sinäkin pidit radiohiljaisuutta viikkokaupalla, niin taisit itsekin ghostata. Jos tyttöystävä ei vastannut viesteihin, oli ghostaminen yksipuolista.

Vierailija
62/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oikeasti suhteeksi lukemani päättyi siihen ettei minulla enää ollut autoa.

En siis päässyt hänen luokseen, hän ei koskaan ole ehdottanut hakevansa. Välimatkaa jotain 70 km. Noin 10 vuotta kuljin sinne, mutta se loppui tuohon kun ei autoni mennyt katsastuksesta läpi, eikä ollut varaa hankkia uutta.

Että silleen. Joskus ehdotti että aja tänne, sillä katsastamattomalla autolla, muttei koskaan että "tulen hakemaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin että mies ei olisi hyvä isä. Parisuhteessa meni hyvin nuorena kun oltiin vain me kaksi, oli aktiviteettia ja laatuaikaa. Mutta lapsi ei olisi siihen sopinut. Mies ei vastustanut ajatusta perheestä, mutta ei siitä sen suuremmin haaveillutkaan, minulla puolestaan lapsihaaveet heräsivät suhteen loppuvaiheilla. Myöhemmin löysinkin miehen jolle perhe-elämä on enemmän se juttu. Eksäni muutti eromme jälkeen ulkomaille ja on asunut siellä kaiketi siitä lähtien (9v)

Vierailija
64/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joi ja pelasi kaikki rahansa ja kavalsi lisää ja jäi kiinni. Loikkasin pois kyydistä ennenkuin upposin sen mukana. Rakkautta olis riittänyt, mulla siis, mutta mies rakasti enemmän pulloa ja kapakoita.

Vierailija
65/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kihloissa, rakensimme omakotitaloa. Mies jäi kiinni pettämisestä eikä kyseessä ollut edes vain yksi nainen. Oli ollut esim pyöräretkellä Ahvenanmaalla toisen naisen kanssa. Minä luotin ja uskoin, että on miespuolisen ystävänsä kanssa niin kuin kertoi.

Jäi kiinni, kun ei tullut yöksi kotiin. Menin käymään hänen vanhempiensa luona, ja siellähän hän oli toisen naisen kanssa. Vanhemmat oli mökillä. Siitä se vyyhti purkautui.

Muutin pois ihan muutaman päivän sisällä, minulla oli sen verran säästöjä, että sain maksettua käsirahan omaan yksiöön.

Sen verran tiedän hänen vaiheistaan, että on ollut jälkeeni useammankin kanssa kihloissa. Naimisiin saakka ei ole päätynyt. Taitaa olla krooninen pettäjä.

Tiesikö se toinen nainen, että mies oli varattu? Mietin, että pitäisi olla aika lahjakas valehtelija, että tapaaminen vanhusten asunnossa ei tuntuisi epäilyttävältä. Mutta kiinnosti nimenomaan sen vuoksi, että onnistuiko mies valehtelemaan naisille vai riittikö naisille suhde varattuun ja jollainlailla ehkä hurmaavaan mieheen. Anteeksi arat kysymykset. Mietin vain, että olisi tosi outoa tapailla miestä hänen vanhemmillaan, että ei ainakaan tuo nainen ihan välkky ollut.

Kuule kun ihmiset haluaa tapailla vaikka missä tilanteissa. Tuo nainen on saattanut itsekin olla varattu ja vain halunnut touhuta miehen kanssa ja paikaksi valikoitui sellainen mihin on helppo mennä. Ei ole kyse siitä mikä naiselle riittää vaan mitä nainen haluaa.

Olen itsekin tavannut rakastajani hänen vanhempiensa asunnossa vanhempien ollessa matkalla ja minä itse naimisissa. Ihan tieten tahtoen olen halunnut vain seksiä. Tiesitkö että kaikki naiset eivät ole vain pysyvän suhteen perässä jos tapailevat jotain miestä? Tai eivät halua vain johon rippeitä mikä ”riittää”. Et sinä ainakaan mikään välkky ole.

Vierailija
66/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin lopulta liian erilaisia. Arki ei toiminut yhtään. Rakkaudesta ei pulaa ollut. Nyt olen ollut jo kolme vuotta uuden kumppanin kanssa, jonka kanssa olen onnellinen, lapsikin siunaantunut.

Minulle on joskus nainen sanonut juuri noin, että arki ei toimi. Mitä se ihan rautalangasta väännettynä tarkoittaa? Onko se vain naisten kiertoilmaus jollekin muulle?

Kumppanini halusi tosi vähän mitään läheisyyttä ja hellyyttä ja seksiä, mitkä on mulle tärkeitä. Hän oli myös autismin kirjolla ja tunneasioissa ei sen vuoksi tunnistanut tai kyennyt vastaamaan mun tarpeisiin... Oltiin siksi jatkuvasti konfliktissa... Oli myös työnarkomaani ja kaikki kodinhoito plus lapsen hoito (aiemmasta suhteesta) jäi mun harteille, vaikka asuttiin yhdessä. Olen siis tuo, jolta kysyit.

Vierailija
67/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme liian erilaisia, en nähnyt yhteistä tulevaisuutta. Mies oli hieman yksinkertainen, rasistinen himopunttisaleilija, minua kiinnosti enemmän älyllinen keskustelu ja liikuntaharrastuksieni päätavoite ei ollut ulkonäön kohennus...

Ainut yhdistävä asia meillä oli huumori, sitten sekin loppui kun menetin arvostuksen miestä kohtaan. Päästin hänet vapaaksi sitten, ehkä hän on löytänyt paremmin itselleen sopivan naisen nyt.

Vierailija
68/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kihloissa, rakensimme omakotitaloa. Mies jäi kiinni pettämisestä eikä kyseessä ollut edes vain yksi nainen. Oli ollut esim pyöräretkellä Ahvenanmaalla toisen naisen kanssa. Minä luotin ja uskoin, että on miespuolisen ystävänsä kanssa niin kuin kertoi.

Jäi kiinni, kun ei tullut yöksi kotiin. Menin käymään hänen vanhempiensa luona, ja siellähän hän oli toisen naisen kanssa. Vanhemmat oli mökillä. Siitä se vyyhti purkautui.

Muutin pois ihan muutaman päivän sisällä, minulla oli sen verran säästöjä, että sain maksettua käsirahan omaan yksiöön.

Sen verran tiedän hänen vaiheistaan, että on ollut jälkeeni useammankin kanssa kihloissa. Naimisiin saakka ei ole päätynyt. Taitaa olla krooninen pettäjä.

Tiesikö se toinen nainen, että mies oli varattu? Mietin, että pitäisi olla aika lahjakas valehtelija, että tapaaminen vanhusten asunnossa ei tuntuisi epäilyttävältä. Mutta kiinnosti nimenomaan sen vuoksi, että onnistuiko mies valehtelemaan naisille vai riittikö naisille suhde varattuun ja jollainlailla ehkä hurmaavaan mieheen. Anteeksi arat kysymykset. Mietin vain, että olisi tosi outoa tapailla miestä hänen vanhemmillaan, että ei ainakaan tuo nainen ihan välkky ollut.

Kuule kun ihmiset haluaa tapailla vaikka missä tilanteissa. Tuo nainen on saattanut itsekin olla varattu ja vain halunnut touhuta miehen kanssa ja paikaksi valikoitui sellainen mihin on helppo mennä. Ei ole kyse siitä mikä naiselle riittää vaan mitä nainen haluaa.

Olen itsekin tavannut rakastajani hänen vanhempiensa asunnossa vanhempien ollessa matkalla ja minä itse naimisissa. Ihan tieten tahtoen olen halunnut vain seksiä. Tiesitkö että kaikki naiset eivät ole vain pysyvän suhteen perässä jos tapailevat jotain miestä? Tai eivät halua vain johon rippeitä mikä ”riittää”. Et sinä ainakaan mikään välkky ole.

Te pettäjät ette myöskään useimmiten mitään kovin kivoja ihmisiä ole, näillä palstoilla kommentoidessanne.

Vierailija
69/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vietti kaiken ajan muualla eikä halunnut enää avointa suhdetta

Vierailija
70/82 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-naiseni radikalisoitui kolmikymppisenä. Halusi tehdä juttuja, joita normaalisti tehdään parikymppisenä opiskelijana. Parantaa maailmaa, hillua mielenosoituksissa.

En jaksanut moista ja erottiin.

:D Mulle kavi samat. Olin jopa muutaman kuukauden Lahi-idassa vapaaehtoistoissa "maailmantuskani" takia. Siella se tuska vaan kasvoi, tunnen yha enenevaa empatiaa huono-osaisia kohtaan ja nyt on tullut viela lisaksi ilmastoahdistus. Myos nykyajan kasvava poliittinen vihamielisyys pelottaa ja ahdistaa. 

Onneksi sen verran fiksut miehet olleet aina rinnalla, etteivat suhteet ole noihin kaatuneet, vaan painvastoin partnerit ovat tukeneet ja kannustaneet, ja osallistuneetkin mahdollisuuksien mukaan. 

N44

Vierailija
71/82 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui viimeisin suhde tunti sitten etupäässä siihen että en suostunut poly-suhteeseen.

Vierailija
72/82 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin lopulta liian erilaisia. Arki ei toiminut yhtään. Rakkaudesta ei pulaa ollut. Nyt olen ollut jo kolme vuotta uuden kumppanin kanssa, jonka kanssa olen onnellinen, lapsikin siunaantunut.

Minulle on joskus nainen sanonut juuri noin, että arki ei toimi. Mitä se ihan rautalangasta väännettynä tarkoittaa? Onko se vain naisten kiertoilmaus jollekin muulle?

Ei tullut mieleen kysyä häneltä?

Vierailija
73/82 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedoksi sinulle: kaikki naiset jotka eivät ole pysyvän suhteen perässä, eivät ole pettäjiä tai huoli pettäjää. Itse vihelsin pelin poikki heti, kun mies sanoi että seksin merkeissä pitää sitten tavata minun luonani kun hänen "naapurinsa ovat niin uteliaita".

Outoa että pettäjä tuntee voivansa solvata muita tällä palstalla, tai missään. Pitäisit suusi kiinni. -eri

Vierailija
74/82 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi se voi tarkoittaa sitä että nainen kokee että joutuu jatkuvasti siivoamaan sun jälkiä, laittamaan sulle ruokaa ja käymään kaupassa ja sä makaat sillävälin sohvalla ja odotat suuseksiä. Sun kannalta kaikki toimii ehkä kuin unelma, mutta naisen näkökulmasta hän on tuossa tilanteessa kotiorja.

No noista ei ainakaan ollut kyse.

Vierailija
75/82 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli naisen kanssa 9kk kivaa, toki välillä erimielisyyksiä mutta ei edes kunnon riitaa koskaan. Sitten hän alkoi pikkuhiljaa etääntyä henkisesti ja lopulta halusi pitää taukoa ja miettiä asioita. Kun lopulta ilmoitti erosta, selitti että meillä ei vain elämät kohdanneet. Kuulostaa ihan täydeltä tekosyyltä ja todella outoa, että suhteen osapuolet voivat nähdä tilanteen niin eri tavalla. Minusta kun kohdattiin kaikilla tasoilla erityisen hyvin ja olin valmistautunut kosimaankin jo pikkuhiljaa. En ymmärrä edelleenkään, mitä tapahtui. Tiedän, että hänellä on aika rankka tausta ja on vähän rikkinäinen ihminen, sitä olisi helppo syyttää vaikka itsekään en täydellinen tietenkään ole. Mutta olisi joskus kiva tietää ihan se raaka ja todellinen syy sen sijaan, että tulee aina näitä "arki ei toiminut" ja "elämät eivät kohdanneet" ja muuta diipadaapaa.

Yksi syy voisi olla kirjoittamasi perusteella, ettet edes ymmärrä hänen näkökantaa. Diipadaapaa ja sillä hyvä. Mäkin olisi jättänyt sut, vaikutat itseriittoiselta muita jyräävältä ja täysin ymmärtämättömältä ihmiseltä.

Vaikea ymmärtää, kun ei asiaa mitenkään perustella. Suhteessa on aina kaksi ihmistä ja jos elämät eivät kohtaisi, niin sen kyllä huomaisi molemmat ja aika paljon nopeammin kuin vasta 9kk päästä. Joten aika vahvasti diipadaapalta nyt tuntuu tuo selitys ja ilmeisesti sitä oikeaa syytä ei nyt jostain syystä pystytty sanomaan.

Vierailija
76/82 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini halusi tosi vähän mitään läheisyyttä ja hellyyttä ja seksiä, mitkä on mulle tärkeitä. Hän oli myös autismin kirjolla ja tunneasioissa ei sen vuoksi tunnistanut tai kyennyt vastaamaan mun tarpeisiin... Oltiin siksi jatkuvasti konfliktissa... Oli myös työnarkomaani ja kaikki kodinhoito plus lapsen hoito (aiemmasta suhteesta) jäi mun harteille, vaikka asuttiin yhdessä. Olen siis tuo, jolta kysyit.

Okei, no tuo on täysin ymmärretävää kun avasit sen noin.

Vierailija
77/82 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mieleen kysyä häneltä?

Tietenkin kysyin, mutta en saanut vastausta.

Vierailija
78/82 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo petti ja valehteli

Vierailija
79/82 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex sanoi miehelle, että jättää minut ja näin mies teki 😂 kaks vuotta erosta ja mies on alkanut soittelee ja ehdottelee tapailla seksin merkeissä. En ole lämmennyt.

Vierailija
80/82 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastui toiseen naiseen. Jäin yksin lasten kanssa. Tästä aikaa kahdeksan vuotta. En oo uutta löytänyt vaikka miehiä tavannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi