Edellisen suhteesi loppumisen syy?
Minä en lopulta edes tiedä miksi mies lähti, kun ei pystynyt asioista puhumaan.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kihloissa, rakensimme omakotitaloa. Mies jäi kiinni pettämisestä eikä kyseessä ollut edes vain yksi nainen. Oli ollut esim pyöräretkellä Ahvenanmaalla toisen naisen kanssa. Minä luotin ja uskoin, että on miespuolisen ystävänsä kanssa niin kuin kertoi.
Jäi kiinni, kun ei tullut yöksi kotiin. Menin käymään hänen vanhempiensa luona, ja siellähän hän oli toisen naisen kanssa. Vanhemmat oli mökillä. Siitä se vyyhti purkautui.
Muutin pois ihan muutaman päivän sisällä, minulla oli sen verran säästöjä, että sain maksettua käsirahan omaan yksiöön.
Sen verran tiedän hänen vaiheistaan, että on ollut jälkeeni useammankin kanssa kihloissa. Naimisiin saakka ei ole päätynyt. Taitaa olla krooninen pettäjä.Tiesikö se toinen nainen, että mies oli varattu? Mietin, että pitäisi olla aika lahjakas valehtelija, että tapaaminen vanhusten asunnossa ei tuntuisi epäilyttävältä. Mutta kiinnosti nimenomaan sen vuoksi, että onnistuiko mies valehtelemaan naisille vai riittikö naisille suhde varattuun ja jollainlailla ehkä hurmaavaan mieheen. Anteeksi arat kysymykset. Mietin vain, että olisi tosi outoa tapailla miestä hänen vanhemmillaan, että ei ainakaan tuo nainen ihan välkky ollut.
Kuule kun ihmiset haluaa tapailla vaikka missä tilanteissa. Tuo nainen on saattanut itsekin olla varattu ja vain halunnut touhuta miehen kanssa ja paikaksi valikoitui sellainen mihin on helppo mennä. Ei ole kyse siitä mikä naiselle riittää vaan mitä nainen haluaa.
Olen itsekin tavannut rakastajani hänen vanhempiensa asunnossa vanhempien ollessa matkalla ja minä itse naimisissa. Ihan tieten tahtoen olen halunnut vain seksiä. Tiesitkö että kaikki naiset eivät ole vain pysyvän suhteen perässä jos tapailevat jotain miestä? Tai eivät halua vain johon rippeitä mikä ”riittää”. Et sinä ainakaan mikään välkky ole.
"Tiesikö se toinen nainen, että mies oli varattu?" "Mietin vain, että olisi tosi outoa tapailla miestä hänen vanhemmillaan, että ei ainakaan tuo nainen ihan välkky ollut."
Eli jos ei tiennyt niin ei olisi kovinkaan välkky ollut. Sinä taas selvästi olet. XD "Ei ole kyse siitä mikä naiselle riittää vaan mitä nainen haluaa." No mistä sinä sen tiedät mitä kys. nainen halusi? Jos vaikka halusi vampata koko miehen, mutta tyytyi tapailemaan miestä salaa tämän vanhemmilla. Saikohan haluamansa?
Pahoittelut, että olet köyhä eikä sinulla ole varaa rehellisyyteen.
Mitätöit hänen tunteensa ja ihmettelit miksi hän loukkaantui?