Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edellisen suhteesi loppumisen syy?

Vierailija
10.10.2019 |

Minä en lopulta edes tiedä miksi mies lähti, kun ei pystynyt asioista puhumaan.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti. Ensimmäisen kerran annoin anteeksi ja toisella kerralla käskin hänen painua helvettiin elämästäni.

Vierailija
22/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä halusi vaihtaa itseään 20 vuotta vanhempaan eronneeseen mieheen, jolla oli jo asunto, auto ja hyvä työpaikka hankittuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lopulta liian erilaisia. Arki ei toiminut yhtään. Rakkaudesta ei pulaa ollut. Nyt olen ollut jo kolme vuotta uuden kumppanin kanssa, jonka kanssa olen onnellinen, lapsikin siunaantunut.

Vierailija
24/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin lopulta liian erilaisia. Arki ei toiminut yhtään. Rakkaudesta ei pulaa ollut. Nyt olen ollut jo kolme vuotta uuden kumppanin kanssa, jonka kanssa olen onnellinen, lapsikin siunaantunut.

Minulle on joskus nainen sanonut juuri noin, että arki ei toimi. Mitä se ihan rautalangasta väännettynä tarkoittaa? Onko se vain naisten kiertoilmaus jollekin muulle?

Vierailija
25/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli naisen kanssa 9kk kivaa, toki välillä erimielisyyksiä mutta ei edes kunnon riitaa koskaan. Sitten hän alkoi pikkuhiljaa etääntyä henkisesti ja lopulta halusi pitää taukoa ja miettiä asioita. Kun lopulta ilmoitti erosta, selitti että meillä ei vain elämät kohdanneet. Kuulostaa ihan täydeltä tekosyyltä ja todella outoa, että suhteen osapuolet voivat nähdä tilanteen niin eri tavalla. Minusta kun kohdattiin kaikilla tasoilla erityisen hyvin ja olin valmistautunut kosimaankin jo pikkuhiljaa. En ymmärrä edelleenkään, mitä tapahtui. Tiedän, että hänellä on aika rankka tausta ja on vähän rikkinäinen ihminen, sitä olisi helppo syyttää vaikka itsekään en täydellinen tietenkään ole. Mutta olisi joskus kiva tietää ihan se raaka ja todellinen syy sen sijaan, että tulee aina näitä "arki ei toiminut" ja "elämät eivät kohdanneet" ja muuta diipadaapaa.

Vierailija
26/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin toiseen, mies ihastui toiseen, minua ei kiinnostanut seksi hänen kanssaan, hänellä oli mielenterveysongelmia, minä olin etäinen ja välinpitämätön, hän ilkeä ja kylmä.

Ai mitenniin taidetaan olla molemmat paljon onnellisempia ilman toisiamme 🤭

Vierailija
27/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde päättyi lopulta ja onneksi sivullisten väliintuloon kun mies alkoi lyömään minua keskellä katua. Poliisi haki miehen pois ja mä vaihdoin asuntoon lukot. Neljä vuotta kestin tuota paskaa.

Nykyinen suhde on kestänyt 9 vuotta ja on niin ihana tunne tajuta, että tämä mies ei todellakaan lyö minua.

Vierailija
28/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin eri paikkakunnilla ja menin hänen luokseen viikonlopuksi, oli ympäri päissään. Mulle riitti.

Vierailija
29/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä paljastui sivusuhde. Siihen päättyi.

Vierailija
30/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on joskus nainen sanonut juuri noin, että arki ei toimi. Mitä se ihan rautalangasta väännettynä tarkoittaa? Onko se vain naisten kiertoilmaus jollekin muulle?

Esimerkiksi se voi tarkoittaa sitä että nainen kokee että joutuu jatkuvasti siivoamaan sun jälkiä, laittamaan sulle ruokaa ja käymään kaupassa ja sä makaat sillävälin sohvalla ja odotat suuseksiä. Sun kannalta kaikki toimii ehkä kuin unelma, mutta naisen näkökulmasta hän on tuossa tilanteessa kotiorja.

Vierailija
31/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli suunnitellut meille ihanan viikonlopun jonka aikana r aiskaa ja hakkaa minut ja jatkaa sitä loputtomiin ja minä olin eri mieltä näistä haaveista kun hän hampaiden välistä muristen kiihottuneena niitä kertoi... Jätin siis siksi kun hän on hullu. Saman tyyppisistä syistä olen jättänyt menemättä treffeille ja parisuhteet kariutuneet kun se kantava voimavara näissä ihmissuhteissa on ollut minun kiusaaminen ja kaikenlainen kiduttaminen. 

Vierailija
32/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen suhde päättyi kun tapasin nykyisen mieheni. Varsinkin näin jälkikäteen hyvässä parisuhteessa ollessa huomaa, miten huonosti sovimme exän kanssa yhteen melkein kaikilla osa-alueilla. Vaihtamalla todellakin parani. 

Vierailija
33/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

leski kirjoitti:

Mies kuoli.

Sama täällä. Otan osaa. Onko pitkä aika tapahtuneesta?

Vierailija
34/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi. Yritin kyllä olla tukena ja rohkaista ja uskoa siihen, että hän pystyy olemaan raiittina. No ei onnistunut. Totesin, että 5 vuotta riittää, nyt on minun aika jatkaa matkaa. Nykyään hän kuulemma ryyppää, koska jätin hänet. Kysyin kerran, että mikä oli syy, miksi hän joi suhteemme aikana. No se oli se, että olen niin v*mainen akka. :D

(Joo mä tiedän alkoholismista nykyään kaiken, aina löytyy syy. Mutta se oli tuon kanssa niin kieroa, koska selvinpäin hän oli maailman kultaisin ihminen. Vähän kuin Nykäsen Mattikin oli)

Vierailija
35/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli naisen kanssa 9kk kivaa, toki välillä erimielisyyksiä mutta ei edes kunnon riitaa koskaan. Sitten hän alkoi pikkuhiljaa etääntyä henkisesti ja lopulta halusi pitää taukoa ja miettiä asioita. Kun lopulta ilmoitti erosta, selitti että meillä ei vain elämät kohdanneet. Kuulostaa ihan täydeltä tekosyyltä ja todella outoa, että suhteen osapuolet voivat nähdä tilanteen niin eri tavalla. Minusta kun kohdattiin kaikilla tasoilla erityisen hyvin ja olin valmistautunut kosimaankin jo pikkuhiljaa. En ymmärrä edelleenkään, mitä tapahtui. Tiedän, että hänellä on aika rankka tausta ja on vähän rikkinäinen ihminen, sitä olisi helppo syyttää vaikka itsekään en täydellinen tietenkään ole. Mutta olisi joskus kiva tietää ihan se raaka ja todellinen syy sen sijaan, että tulee aina näitä "arki ei toiminut" ja "elämät eivät kohdanneet" ja muuta diipadaapaa.

Yksi syy voisi olla kirjoittamasi perusteella, ettet edes ymmärrä hänen näkökantaa. Diipadaapaa ja sillä hyvä. Mäkin olisi jättänyt sut, vaikutat itseriittoiselta muita jyräävältä ja täysin ymmärtämättömältä ihmiseltä.

Vierailija
36/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leskeksi jäänyt yh. Seurustelin, kai, yhden miehen kanssa vuoden verran. 

Sitten vaan yhtenä päivänä hänestä ei enää koskaan kuulunut mitään. 

Sen verran olen miettinyt asiaa, että kävin hänen kotonaan katsomassa oliko valot kotona päällä.

Oli, joten kai hän hengissä on. 

Onneksi lapseni eivät oikein hiffaneet. Olen vain sanonut, että ei ole nyt ehditty näkemään. 

Vierailija
37/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen ero oli joskus opiskelujen alkuaikoina lyhyestä suhteesta, kun tyttö halusikin nauttia opiskelijaelämästä. Pisti tekstarin lauantai aamuna kun ilmeisesti ei herännyt kotoaan.

Nykyisestä suhteesta taitaa tulee ero, koska emme ole osanneet keskustella tunteistamme ja toiveistamme. Lasten ollessa pieniä aloimme etääntymään kun hän ei halunnut läheisyyttä eikä kahdenkeskistä aikaa eikä osannut puhua asiasta. Minä aloin viihtymään töissä, kun tunsin itseni kotona ei toivotuksi vieraaksi tai korkeintaan lastenhoitajaksi ja talonmieheksi. Ei vain vain jaksanut sitä jatkuvaa torjutuksi tulemisen tunnetta. Jälkikäteen olen epäillyt että hänellä saattoi olla myös masennusta, mutta minkäs teet jos toinen ei itseään avaa.

Kun lapset meni kouluun, niin vaimo sitten yhtäkkiä ilmoitti, että on hänen vuoronsa elää ja siitä alkoi vimmattu harrastaminen ja työporukan kissaristiäisissä ravaaminen. Ymmärrän tarpeen muuhunkin elämään, mutta en sitä, että miksei koskaan aiemmin siitä puhunut tai miksei mikään ehdottamani ajanviete ilman lapsia kelvannut. Jonkinlainen täydellisen äitiyden suorittaminen kai..

Pariterapiassakin meille ehdoteltiin yhteisen ajan viettämistä ja rentoutumista sen puhumisen ohelle. Eipä vaimolta ehdotuksia tullut eikä minun ehdotukset käyneet. Ja sitten valitellaan huonoa henkistä yhteyttä. Olemme nykyään vain kämppiksiä jotka yrittävät toimia yhdessä lasten huoltajina. Valitettavasti tiedän, ettei hän tule erossa viikko-viikko käytäntöön suostumaan. Eli joko elän jääkuningattaren kämppiksenä kunnes lapset muuttaa pois kotoa tai alan viikonloppuisäksi. Jipii..

Vierailija
38/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

leski kirjoitti:

Mies kuoli.

Sama täällä. Otan osaa. Onko pitkä aika tapahtuneesta?

Osanotot sinullekin.

Viime vuoden alusta meni...yllättäen, tapaturmaisesti. Oli 47-vuotias. 

Miten sinulla? 

Vierailija
39/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi että joko hän tai koira.

Näytin äijälle ovea.

Vierailija
40/82 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin suhteeseen ensimmäisen kanssa joka tuli vastaan ja halusi mut. Eihän se sitten pidemmän päälle toiminut, oltiin niin erilaisia ja hän ei ollut minun tyyppiäni. Minä sitte jätin hänet - tai yritin, mutta hän ei suostunut ennen kuin sitten löysi uutta seuraa. Että ihan sovussa erottiin kuitenkin. Oltiin yhdessä puolitoista vuotta.

Siitä on nyt 4,5 vuotta aikaa ja minä olen sen jälkeen ollut sinkkuna, hän on edelleen sen kanssa jonka löysi heti minun jälkeeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme