Meikkaavat naiset, miltä näytätte mielestänne ilman meikkiä?
Itse olen ihan ok:n näköinen, varmaan siksi kun meikkaan muutenkin niin hillitysti niin suurta eroa ei ole.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen ja minulla kulmakarvat mikroblading-kestopigmentoinnilla laitettu eli ovat aina ojennuksessa ja meikatun näköiset niin sanotusti, huuliin on laitettu kestopigmentointirajaukset eli näyttävät siltä kun olisin meikannut huuleni ja tarvitsen vain läpikuultavaa kiiltoa tai yhden kerroksen verran huulipunaa päälle, silmäripset on kestovärjätty mustiksi joten näyttää siltä kuin ripsiväri olisi valmiina, ja käyn kosmetologilla timanttihionnassa ja happohoidoissa 3 kk välein, olen käynyt yli vuoden, joten ihon sävy on sen takia pysynyt todella tasaisena.
Olen siis meikatun näköinen meikkaamaton heti aamusta :D En muista enää miltä näyttäisin ilman näitä kestopigmentointeja tai kohottavia, ihon sävyä tasoittavia hoitoja! Varmaan joltain zombielta! Ainakin nämä pienet jutut säästävät meikkausaikaa aamuisin.
Microblading ja kestopigmentointi on eri asia.
Miksi pitää yrittää näyttää joltain muulta kuin miltä oikeasti näyttää? Valehtelemiseen verrattavissa olevaa epärehellisyyttä.
Näytän mielestäni ilman meikkia n. 17-vuotiaalta pikkupojalta, ehkä vähän pullaposkiselta (en ole lihava). Meikattuna näytän naiselta :D Meikkaan päivittäin, se saa minulle hyvän olon ja meikkaan ihan vain itseni takia.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna ihan kamalalta. Ennen olin tosi nätti ilman meikkiäkin, mutta en enää. Meikattuna olen kaunis.
Jos et meikkaisi näyttäisit vähän ajan päästä ilman meikkiä paljon paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna ihan kamalalta. Ennen olin tosi nätti ilman meikkiäkin, mutta en enää. Meikattuna olen kaunis.
Jos et meikkaisi näyttäisit vähän ajan päästä ilman meikkiä paljon paremmalta.
Tietääköhän kukaan teistä miltä esim. luonnolliset blondit näyttää, varsinkin tummilla silmänympäryksillä, kalpeilla huulilla?
Itsekin meikkaan siksi, että saan silloin normaalia kohtelua, minua kohdellaan aikuisena jne.
Ilman meikkiä olen sellaisen kalpean, aneemisen pikkulapsen näköinen ja kohtelu on sen mukaista.
Se alentaa itsetuntoa ihan älyttömästi, kun sinua kohdellaan vajaaälyisena lapsena ja olet aikuinen ihminen.
Näytän aneemiselta, alkoholiongelmaa piilottelevalta jonnelta.
N26
Näytän ilman meikkiä väsyneeltä ja kalpealta, vaikka piirteeni ovatkin ok.
Ripsiväriä, rajauskynää, meikkivoidetta, poskipunaa, huulikiiltoa ja tadaa muutun naiseksi joka kerää miesten katseet.
Meikki huonontaa ihon, siitä se kirjava punoittava iho johtuu. Jos iho punoittaa niin sitä ei saa puhdistaa voimakkaasti. Samoin kaikki tehotipat ja voiteet jos niiden jälkeen pientäkin punoitusts niin niitä ei pidä käyttää. Jos haluaa paremman ihon niin ei tippaakaan meikkiä. Illalla pelkkä huuhtelu vedellä, ja hajusteeton voide. Aamulla ei vedellä huuhtelua. Ei puhdistusaineita iholle, pelkkä vesi illalla.
Vierailija kirjoitti:
Meikki huonontaa ihon, siitä se kirjava punoittava iho johtuu. Jos iho punoittaa niin sitä ei saa puhdistaa voimakkaasti. Samoin kaikki tehotipat ja voiteet jos niiden jälkeen pientäkin punoitusts niin niitä ei pidä käyttää. Jos haluaa paremman ihon niin ei tippaakaan meikkiä. Illalla pelkkä huuhtelu vedellä, ja hajusteeton voide. Aamulla ei vedellä huuhtelua. Ei puhdistusaineita iholle, pelkkä vesi illalla.
Höpö, höpö teidän kusiohjeita.
Olen meikannut teinistä lähtien, hoitanut ihoa niin paljon kuin mahdollista ja ihoni on täysin täydellinen, ei ole mitään pigmenttiongelmia, ei edes mustapäitä nenässä.
Meikki suojaa varsinkin meillä herkkäihoisilla, ja hapotus tasoittaa, esim. niasiini ihonhoidossa tekee todella tasaisen ihon.
Meikkaan hillitysti. Ilman meikkiä näytän suht samalta, mutta vaan vähän ööm valjummalta versiolta itsestäni? Kasvot punakammat ilman meikkiä.
Pelkkä vesi riittää ihon hoitoon kasvoissa hyvin usein. Olen 57 v nainen, huuhtelen kasvot vedellä illalla, jos olen sipaissut huulipunaa pyyhin sen pelkällä kasvopaperilla. Laitan hajusteettomia voiteita usein. Aamulla en huuhtele vedellä. Ihoni on täysin rypytön, ei punoita, näkymättömät huokoset. Syön terveellisesti, juon 3,5 litraa vettä päivässä. Alkoa ei pisaraakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo matskulta. Eli ihan vaimoksi kelpaisin ilman ripsariikin,mut en o naimisis tai avoliitossa joten ripset laitan..
Aatelkaa mikä miljoonien bisnes on toi meikkaamiseen tarvittava kauneudenhoito tuoteet on....
Siis toi on miesten kommentti mulle. Eli turhaan alan laittaa hirveet maskit pakkelia naamalle ,kun on luonnonkaunis ihminen. Oma mieskin on todennut et mun kohalla pakkelit kuuluu jonhonki muualle mut ei minulle 😋
Luonnolliselta. Varmasti vähemmän freesiltä, väsyneemmältä, mutta luonnolliselta.
Vierailija kirjoitti:
Luonnolliselta. Varmasti vähemmän freesiltä, väsyneemmältä, mutta luonnolliselta.
Tähän lisäten vielä, että oma mies kehuu aina ulkonäköni, kun olen ilman meikkiä. En tiedä miksi.
Mitäänsanomattomalta. Meikattuna sanomattoman kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen ja minulla kulmakarvat mikroblading-kestopigmentoinnilla laitettu eli ovat aina ojennuksessa ja meikatun näköiset niin sanotusti, huuliin on laitettu kestopigmentointirajaukset eli näyttävät siltä kun olisin meikannut huuleni ja tarvitsen vain läpikuultavaa kiiltoa tai yhden kerroksen verran huulipunaa päälle, silmäripset on kestovärjätty mustiksi joten näyttää siltä kuin ripsiväri olisi valmiina, ja käyn kosmetologilla timanttihionnassa ja happohoidoissa 3 kk välein, olen käynyt yli vuoden, joten ihon sävy on sen takia pysynyt todella tasaisena.
Olen siis meikatun näköinen meikkaamaton heti aamusta :D En muista enää miltä näyttäisin ilman näitä kestopigmentointeja tai kohottavia, ihon sävyä tasoittavia hoitoja! Varmaan joltain zombielta! Ainakin nämä pienet jutut säästävät meikkausaikaa aamuisin.
Microblading ja kestopigmentointi on eri asia.
Eivät muuten ole, siinä tehdään tietyllä microblading-tekniikalla (esim. 3D tai karva) värit kulmiin kestopigmentoinnein eli "kevyttatuoinnein". Tiedän koska minulla on sellaiset myös, karvatekniikalla tehty.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko tämä ylläoleva viesti joltain 1940-luvulta?
Herätys nykyaikaan: Voiteet ja meikki nimenomaan SUOJAAVAT IHOA saasteilta ja uv-säteiltä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä vesi riittää ihon hoitoon kasvoissa hyvin usein. Olen 57 v nainen, huuhtelen kasvot vedellä illalla, jos olen sipaissut huulipunaa pyyhin sen pelkällä kasvopaperilla. Laitan hajusteettomia voiteita usein. Aamulla en huuhtele vedellä. Ihoni on täysin rypytön, ei punoita, näkymättömät huokoset. Syön terveellisesti, juon 3,5 litraa vettä päivässä. Alkoa ei pisaraakaan.
Ok. Miksi luulet, että meitä kiinnostaisi? Harmi, ettet tuohon ikään mennessä ole oppinut, että maailmassa on miljardeja ihmisiä, jotka ovat erilaisia, ja se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.
Miettikää mitkä hoitomenetelmät tänä päivänä on saatavilla ja paljonko tekniikka mennyt silläkin alalla eteenpäin kun kohta eletään 2020-lukua, eli jokaisella mahdollisuuksia saada lähes täydellinen iho kuin Hollywoodissa kun vähän viitsii itseensä sijoittaa!
Silti jotkut suomalaiset elää yhä kuin monta kymmentä vuotta sitten, pesee naaman mäntysaippualla ja vedellä ja hieroo siihen jotain vaseliinivoidetta tai Tummelia!
Muut pohjoismaalaiset ovat paljon meitä edellä ihonhoidossa.
Iho on ihan hyvässä kunnossa ja kestovärjään kulmakarvani, joten ihan ok, mutta vähän väritön ja hailakka. Harvoin jaksan meikata nykyään. Ennen meikkasin enemmän, ja meikittömänä tuntui jotenkin tosi nuhjuiselta ja rumalta, nykyisin lähinnä vähän harmaalta.