Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaavat naiset, miltä näytätte mielestänne ilman meikkiä?

Vierailija
08.10.2019 |

Itse olen ihan ok:n näköinen, varmaan siksi kun meikkaan muutenkin niin hillitysti niin suurta eroa ei ole.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen söpö/nätti. Miinuksena huonohko iho. Kun on melkeen joka päivä meikkiä niin ei se paljoa päivänvaloa nää.

Vierailija
62/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää mitkä hoitomenetelmät tänä päivänä on saatavilla ja paljonko tekniikka mennyt silläkin alalla eteenpäin kun kohta eletään 2020-lukua, eli jokaisella mahdollisuuksia saada lähes täydellinen iho kuin Hollywoodissa kun vähän viitsii itseensä sijoittaa!

Silti jotkut suomalaiset elää yhä kuin monta kymmentä vuotta sitten, pesee naaman mäntysaippualla ja vedellä ja hieroo siihen jotain vaseliinivoidetta tai Tummelia!

Muut pohjoismaalaiset ovat paljon meitä edellä ihonhoidossa.

Linkkaapas ne täydellisen ihon saamishoidot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää mitkä hoitomenetelmät tänä päivänä on saatavilla ja paljonko tekniikka mennyt silläkin alalla eteenpäin kun kohta eletään 2020-lukua, eli jokaisella mahdollisuuksia saada lähes täydellinen iho kuin Hollywoodissa kun vähän viitsii itseensä sijoittaa!

Silti jotkut suomalaiset elää yhä kuin monta kymmentä vuotta sitten, pesee naaman mäntysaippualla ja vedellä ja hieroo siihen jotain vaseliinivoidetta tai Tummelia!

Hae itse, vaikka hakusanoilla: ipl laser, laserkuorinta, timanttihionta, radiofrekvenssihoito, ultraäänikohotus ja tietenkin kasvojen pistoshoidot joissa kosteuttavat aineet pistetään suoraan ihon alle sinne missä ne vaikuttaa. Joko yksittäisin pistoksin tai sellaisilla neulausrullilla.

Vierailija
64/81 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sanottiin kun olin nuori ja nuorehko,että meikki vanhentaa mua,mutta tekee samalla aikuisen näköiseksi.Jälkimmäisen syyn takia meikkasinkin,en halunnut näyttää lapsenomaiselta,jotka piirteet kasvoissani valitettavasti olivat vallalla.

Etenkin kun ajatusmaailmaltani olin aikuismainen jo nuorena,teini-iässä ja avioiduinkin huomattavasti vanhemman miehen kanssa.

Nyt kun olen oikeasti ohi keski-iän,meikkaan kai sen takia,että näyttäisin nuoremmalta.

Vierailija
65/81 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni julkisuudenhenkilö tekee meikillä itsensä huomattavasti vanhemman näköiseksi. Kuulostan varmaan joltain mummelilta, mutta luonnollinen meikki on valttia.

Missikisoissakin naiset on parikymppisiä ja monesti mietin että voisivat olla ikäisiäni, yli 10v vanhempia. Puhumattakaan sitten näistä överirusketuksista, täytteistä jne. En ymmärrä tekoripsiä jotka lähes peittävät silmät tuuheudellaan.

Vierailija
66/81 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valjulta ja vanhalta.

Vierailija
67/81 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspallinaama olen meikittä ja meikillä. Silmäluomet ovat roikkuvat, mutta ripsiväri tuo silmiä esiin. Nenä ja leuka ei kiiltele, kun käyttää puuteria ja bb-voide peittää punoittavat nenänpielet ja kasvoissa olevan ei kovin huomiota herättävän pigmenttiläikän.

Vierailija
68/81 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta kai, vähän valjulta ehkä ilman meikkiä. Meikkaaminen on kivaa, osaan sen homman hyvin, kun olen nuoresta asti harjoitellut. Meikkaan lähes joka päivä. Tykkään huolellisesti tehdystä, hyvin häivytetystä luonnollisennäköisestä meikistä, jolloin peilistä näkyy vähän nätimpi ja freesimpi naama.

Juhliin vähän rohkeammin.

Vierailija
69/81 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni julkisuudenhenkilö tekee meikillä itsensä huomattavasti vanhemman näköiseksi. Kuulostan varmaan joltain mummelilta, mutta luonnollinen meikki on valttia.

Missikisoissakin naiset on parikymppisiä ja monesti mietin että voisivat olla ikäisiäni, yli 10v vanhempia. Puhumattakaan sitten näistä överirusketuksista, täytteistä jne. En ymmärrä tekoripsiä jotka lähes peittävät silmät tuuheudellaan.

Itse asiassa täytepiikitykset ja lamaannutusbotoksit kehitettiin naisille joilla oma iho alkanut veltostua ja siksi sitä suositellaan vasta noin 35-45 ikävuodesta lähtien, riippuen henkilön ihon kunnosta. Nyt nuo pari- ja kolmekymppiset pilaa sellaisilla ihonsa, pistokset tekee tyhjiöitä ihon alle ja iho veltostuu ennen aikojaan, ja tulee arpikudosta jo nuorena.

Miettikää miltä nuo missit, seiskajulkkikset ja bloggaajat näyttää sitten kun ovat oikeasti 40?! Ei varmaan kovin edustavilta.

Katsokaa vaikka tätä 20-vuotiasta Kim Kardashianin pikkusiskoa Kylie Jenneriä, joka näyttää kuvassa insta-filtteröimättömä 35-40-vuotiaalta kun naama tungettu täyteen täyteaineita! Nuorilla hyaloronihappoa on vielä luonnostaan ihossa joten sitä ei todellakaan tarvita, mutta valitettavasti nämä nuoret muotoilevat sillä neniään, huuliaan, poskiaan ja leukojaan.

https://pbs.twimg.com/media/COA44gVWEAEwYZC.jpg

Vierailija
70/81 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae itse, vaikka hakusanoilla: ipl laser, laserkuorinta, timanttihionta, radiofrekvenssihoito, ultraäänikohotus ja tietenkin kasvojen pistoshoidot joissa kosteuttavat aineet pistetään suoraan ihon alle sinne missä ne vaikuttaa. Joko yksittäisin pistoksin tai sellaisilla neulausrullilla.

Kaikenlaista myydään kyllä, mutta kuinka tavallinen ihminen voi tietää mikä on oikeasti tehokasta ja mikä ei? Pitääkö kokeilla kaikki kalliit hoidot läpi itse?

Kyllä minäkin voisin rahaa käyttää hyviin hoitoihin, jos saisin tieteellistä näyttöä niiden tehosta. A-vitamiini ja aurinkosuoja ovat ainoat tuotteet josta olen nähnyt vakuuttavaa näyttöä. Kysyn siis ihan vilpittömästi. 

Vierailija
71/81 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siedettävältä, jos asu on normaali arkireleet tai pyöräilyvaatteet. Jos haluan muutoin vaikka laittaa pitkät saappaat ja vähän kivemmat vaatteet, se tavallaan "vaatii" meikkiä ettei naama näytä valjulta.

Vierailija
72/81 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen käynyt kasvojen timanttihionnassa, ja siksi pystyn mennä nykyään ulos ilman meikkiä.

Aiemmin en kehdannut koska ihon sävy oli tunkkainen ja epätasainen.

Vierailija
73/81 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista myydään kyllä, mutta kuinka tavallinen ihminen voi tietää mikä on oikeasti tehokasta ja mikä ei? Pitääkö kokeilla kaikki kalliit hoidot läpi itse?

Kyllä minäkin voisin rahaa käyttää hyviin hoitoihin, jos saisin tieteellistä näyttöä niiden tehosta. A-vitamiini ja aurinkosuoja ovat ainoat tuotteet josta olen nähnyt vakuuttavaa näyttöä. Kysyn siis ihan vilpittömästi. 

Kauneusklinikoilla on maksutonta konsultaatiota, katsovat mitkä ovat ne hoidot jotka sopivat juuri sinun iholle. Ei tarvitse ottaa turhaan sellaisia käsittelyjä joista maksaa turhaan.

Vierailija
74/81 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneusklinikoilla on maksutonta konsultaatiota, katsovat mitkä ovat ne hoidot jotka sopivat juuri sinun iholle. Ei tarvitse ottaa turhaan sellaisia käsittelyjä joista maksaa turhaan.

Just... Jonkun kosmetologin myyntipuhe ei nyt vastaa käsitystäni luotettavasta näytöstä. Olisi kiva jos näitä hoitoja tutkittaisiin samalla tavalla kuin talvirenkaita, rappauslaasteja tms. myyntiargumenttien ja myyntiluvankin saamiseksi. Ilmeisesti ei tarvitse, koska kyseessä naisten juttu.

Vierailija
75/81 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäältä ja hapannaamaiselta, kuten meikattunakin

Vierailija
76/81 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman meikkiä näytän epäsiistiltä, punakalta ja kirjavanaamaiselta. Meikattuna näytän vähän normaalimmalta. 

Mulla ihan sama.

Vierailija
77/81 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun joku kehtaa väittää, että meikkaaminen liittyy huonoon itsetuntoon, niin johan monet älähtää. Sitten se onkin harrastus ja tapa ilmaista itseä. Voi tietenkin joillekin olla, mutta kun näitä kommentteja lukee niin huomaa, että yleisin syy on se, että pidetään itseä rumana ilman meikkiä.

Tottakai pidetään. Koska suurin osa muistakin pitää. Harva kun täyttää meikittömänä mitkään yleiset kauneusihanteet.

Vierailija
78/81 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän aaveelta. Kalpea pintakuiva iho, vaaleansiniset silmät, värittömät huulet ja vaaleat kulmakarvat. En ole ruma, mutten erityisen kauniskaan.

Vierailija
79/81 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän huolta ihostani ja olenkin oikeilla tuotteilla saanut hormonaalisen aknen kuriin. Silmäni ovat tummat ja ripsissä ja kulmissa tuuheutta ja väriä, joten en kaipaa paljon meikkiä. Yleensä meikkaankin kevyesti, värittömällä kulmageelillä karvat ojennukseen sutien ja jollain BB-voiteella pientä punoitusta ja finninarpia peittäen. Poskipunaa laitan vähän. Yleensä en jaksa laittaa edes ripsaria, ellen sitten ole menossa jonnekin juhliin. Toki olen kalpeampi ja väsyneemmän näköinen ilman ihoa kirkastavaa ja tasoittavaa meikkiä, mutta koen näyttäväni meikillä ja meikittä silti melko samalta. Vaikuttaisikin siltä, että vaaleat piirteet omaava saa meikistä eniten irti.

Vierailija
80/81 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kauniit kasvonpiirteet ja olen lämmin sävyiltäni sekä minulla on erikoisen väriset silmät, joten en ole ihan tavallisen näköinen suomalaiseksi. Silti meikkaamattomana kuitenkin vähän väljy, eli saan piirteeni paremmin näkyviin meikin avulla sekä kasvoille näin talviaikaankin enemmän väriä. 

Meikkaan lähinnä vahvistamalla piirteitäni sekä sävyjäni, joten ilman meikkiä olen lähinnä vain valjumpi. Ainiin, ja mulla tosi tönköt ja suorat ripset  ilman meikkiä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi