Meikkaavat naiset, miltä näytätte mielestänne ilman meikkiä?
Itse olen ihan ok:n näköinen, varmaan siksi kun meikkaan muutenkin niin hillitysti niin suurta eroa ei ole.
Kommentit (81)
Ihan katseen kestävä. Kesällä monesti taivutan vain ripset kun en jaksa meikata.
20 jatkaa: Suosittelen vähintään kulmakarvojen ja silmäripsien kestovärjäystä kaikille jotka näyttää väsähtäneiltä etenkin silmien alueelta. Kannattaa valita kulmiin sävy joka on lähellä omaa hiusten väriä (värjätyissä tai vaalennetuissa lähellä sitä hiusten omaa tyviväriä) ja ripsiin mahdollisimman tumma vaikka olisi blondi koska se kehystää silmän kauniisti esim. sinimustana. Minulla pysyy ripsissä sävy 6 viikkoa, kosmetologi tekee koska hänellä vähän paremmat aineet mitä kotikäyttöön saa.
Säästyy aikaa meikkaamiselta.
Itseltäni. Tosin valjulta ja lyhyen tukan takia vähemmän naiselliselta kuin kevyesti meikattuna. Iho ei ole täydellinen, muttei niin kauhea etten voisi mennä ulos ilman meikkiä.
Vaimo matskulta. Eli ihan vaimoksi kelpaisin ilman ripsariikin,mut en o naimisis tai avoliitossa joten ripset laitan..
Aatelkaa mikä miljoonien bisnes on toi meikkaamiseen tarvittava kauneudenhoito tuoteet on....
Veljeltäni. Meikkaan, koska minulla on couperosa kasvoissa ja olen halju blondi. Aamulla couperosa ei edes välttämättä näy, ja mieheni on kehunutkin, että näytän hyvältä myös ilman meikkiä. Hän kerran jopa ihmetteli, miksi julkkikset näyttävät ilman meikkiä ihan kamalalta, mutta minä en. Johtuu varmaan ikäerosta, koska nuo julkkikset johon mies vertasi, olivat 5-20 vuotta vanhempia kuin minä.
Erittäin kalpealta. Meikillä saan eloisan ilmeen.
Meikkaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Äidiltäni, aivan kamalaa, siksi pakkelikerros
Moi lapsi. Etpä oo totakaan kertonut.
T.äitisi
kamalalta. tosin näytän kamalalta myös meikillä, mutta meikittömänä vielä kamalammalta. pikkupojalta. rumalta sellaiselta.
Punaisia laikkuja kasvoilla, hailakat kulmat ja ripset ja huulet. Meikattuna tasainen iho ja intensiivisempi katse ja ihan erilainen raikkaus olemuksessa. Meikkaan aina ajatuksella että niin vähän kuin mahdollista.
Olen ihan ok ilman meikkiä, enkä jaksa käyttää suuria pakkelikerroksia. Kotoa en silti poistu ilman kulmakynää ja ripsiväriä. Noihin menee 30 sekuntia ja laitan joka aamu.
Ihan hyvältä ja omalta itseltäni. Niin kuin meikinkin kanssa. Tosin meikkaan hillitysti ja lähinnä töihin. Minulle meikkaaminen on enemmänkin osa työrooliin siirtymistä kuin ns kaunistautumista. Ja ihan valtion virkanaisena työskentelen toimistossa, eli meikkiä ei "vaadita".
Vierailija kirjoitti:
20 jatkaa: Suosittelen vähintään kulmakarvojen ja silmäripsien kestovärjäystä kaikille jotka näyttää väsähtäneiltä etenkin silmien alueelta. Kannattaa valita kulmiin sävy joka on lähellä omaa hiusten väriä (värjätyissä tai vaalennetuissa lähellä sitä hiusten omaa tyviväriä) ja ripsiin mahdollisimman tumma vaikka olisi blondi koska se kehystää silmän kauniisti esim. sinimustana. Minulla pysyy ripsissä sävy 6 viikkoa, kosmetologi tekee koska hänellä vähän paremmat aineet mitä kotikäyttöön saa.
Mä kokeilin tätä kerran. Kulmakarvat näytti omituisilta, maalatuilta. Paljon paremmat on kun en värjää niitä ollenkaan. Ripsien kestovärjäystä taas ei edes huomannut, siis ollenkaan. Ihan hukkaan heitettyä rahaa.
Ihoni on usein kirjava, nyt kesän jäljiltä uutena bonuksena myös punoittavat ja hilseilevät silmänympärykset aika ajoin. Onneksi ne sentään paranevat nopeasti. Olen atoopikko.
Jos iho on hyvä, näytän ihan kivalta ilman meikkiä.
Piristyn itse huulipunasta ja ripsiväristä ihan valtavasti. Minusta on myös kivaa valita erivärisiä rajauskyniä. Pidän väreistä ylipäätään. Meikkaan usein.
Tuon silmänympärysjutun takia kuljin kesän kasvot laikukkaana, ilman meikkiä. Silmät myös turpoilivat välillä, ilmeisesti olen allergisoitunut jollekin. Tapasin uuden kumppanini tällaisena. Tuntuu hyvältä ja oli mulle tervetullut muistutus, että vaikka meikki on kiva juttu, tärkeimmät asiat eivät ole kiinni siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo matskulta. Eli ihan vaimoksi kelpaisin ilman ripsariikin,mut en o naimisis tai avoliitossa joten ripset laitan..
Aatelkaa mikä miljoonien bisnes on toi meikkaamiseen tarvittava kauneudenhoito tuoteet on....
Suomen kielen kielioppi olisi myös hyvä osata, kun kerran vaimo,,,matskua 😃 olet ja käytät kauneudenhoito,,,tuoteita... elämäMkoululaiset.
Silmiin tulee eloa kun laitan ripsiväriä ja laitan kulmat myös. Nykyisin en jaksa sen enempää meikata kun olen sinkku.
Ja sitten kun joku kehtaa väittää, että meikkaaminen liittyy huonoon itsetuntoon, niin johan monet älähtää. Sitten se onkin harrastus ja tapa ilmaista itseä. Voi tietenkin joillekin olla, mutta kun näitä kommentteja lukee niin huomaa, että yleisin syy on se, että pidetään itseä rumana ilman meikkiä.
Ripset niin lyhyet/suorat/vaaleahkot, ettei niitä juuri värjäämättä erota. Teininä kulmat nypitty liian kauas toisistaan ja vain harvat karvat kasvaneet takaisin. Iho hyvä mutta punaläikkäinen, nenässä isohkot huokoset. Yleensä käytän vain meikkipuuteria, ripsaria, kulmakynää ja hillittyä luomiväriä.
Rumalta. Silmänaluset on tosi tummat (ovat olleet pienestä asti ja 30v aikana en ole löytänyt ainetta jolla nuo saisi kunnolla peitettyä) ja kulmakarvat ovat niin vaaleat, että niitä ei edes huomaa. Jos laitan edes vähä peiteainetta silmien alle ja kulmiin väriä niin auttaa jo todella paljon! En halua, että ulkopuoliset esim. naapurit näkee minua ilman yhtään meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kokeilin tätä kerran. Kulmakarvat näytti omituisilta, maalatuilta. Paljon paremmat on kun en värjää niitä ollenkaan. Ripsien kestovärjäystä taas ei edes huomannut, siis ollenkaan. Ihan hukkaan heitettyä rahaa.
Kokeilin vauvavuotena ripsien kestovärjäystä kosmetologilla juuri säästääkseni aikaa. No tulihan siitä vähän väriä mutta eipä se juuri auta melko lyhyissä ja suorissa ripsissä :D
Kulmat olen pitänyt teinistä asti siisteinä, kapeahkoina mutta luonnollisina. Ne ovat aina olleet tummahkot vaikka lapsena olin blondi. Nykyään oma hiustenväri/tyvikasvu on samaa sävyä kulmien kanssa.
Monet tehdyt kulmakarvat todellakin näyttävät tehdyiltä, kuten monet ripsipidennyksetkin.
Olen nelikymppinen ja minulla kulmakarvat mikroblading-kestopigmentoinnilla laitettu eli ovat aina ojennuksessa ja meikatun näköiset niin sanotusti, huuliin on laitettu kestopigmentointirajaukset eli näyttävät siltä kun olisin meikannut huuleni ja tarvitsen vain läpikuultavaa kiiltoa tai yhden kerroksen verran huulipunaa päälle, silmäripset on kestovärjätty mustiksi joten näyttää siltä kuin ripsiväri olisi valmiina, ja käyn kosmetologilla timanttihionnassa ja happohoidoissa 3 kk välein, olen käynyt yli vuoden, joten ihon sävy on sen takia pysynyt todella tasaisena.
Olen siis meikatun näköinen meikkaamaton heti aamusta :D En muista enää miltä näyttäisin ilman näitä kestopigmentointeja tai kohottavia, ihon sävyä tasoittavia hoitoja! Varmaan joltain zombielta! Ainakin nämä pienet jutut säästävät meikkausaikaa aamuisin.