Kuinkahan moni oikeasti elää onnellisessa parisuhteessa?
Tätä mietin kun tuntuu että monella on pahoja ongelmia parisuhteessaan.
Kommentit (28)
No mä tiedän muutaman jotka luulee elävänsä ja toinen pettää, on sivusuhteessa jne.
Mutta se mitä ei tiedä, se ei satuta...
Melko moni, niin yllättävältä kuin se tuntuukin.
Ei hirveän moni mutta kyllä jotkut. Harvempi kuin mitä sanoo elävänsä.
Vierailija kirjoitti:
No mä tiedän muutaman jotka luulee elävänsä ja toinen pettää, on sivusuhteessa jne.
Ei tietenkään satuta, jos ei tiedä. Kakkoselle tiedoksi. Voithan käräyttää.
Meillä on onnellista. Neljättä lasta odotellaan. Eilen juuri keskustelimme asiasta.
Minä, vaikka välillä riitoja niin saadaan sovituksi. Kaikki hyvin ja ollaan onnellisia.
Oletteko muuten huomanneet että mitä suurempi hehkutus somessa niin sitä huonompi suhde. Minä olen huomannut.
Minä elän. Välillä tuntuu, että on liian arkista, mutta se ei sitä katso onko onnellinen juuri oman kanssa. Välillä myös tulee riitoja ja toinen satuttaa, mutta nekään ei poista sitä totuutta että toista rakastaa enemmän kuin mitään.
Kunpa tämän palstan kaikki kiltit miehet pääsisivät parisuhteeseen kerran elämässään niin huomaisivat kuinka ankeeta se on. Lakkaisivat sitten haaveilemasta parisuhteesta ja oppisivat olemaan tyytyväisiä sinkkuina.
Ei täydellisessä mutta ihan onnellisessa
Minä ja mieheni. Emme tosin ole avioliitossa ja kummallakin on omat huushollit. Olemme olleet yhdessä kohta 20-vuotta ja yhä meillä on mukavaa.
Minä. Elämä ja arki on tasaista, mutta sitähän se onni on. Ja sitä, että vielä 10 vuoden jälkeenkin toinen on maailman ihanin ja se ääneen sanotaan säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikeaa ymmärtää, jos on vähän elämänkokemusta, mutta parisuhde voi olla onnellinen sivusuhteesta/teista huolimatta.
10 vuotta yhdessä ja ollaan hyvin onnellisia. Yhtä vaikeaa jaksoa huolimatta meillä on aina mennyt hyvin.
Riidellään hyvin harvoin eikä kinastella pienistä asioista. Kerrotaan toisillemme säännöllisesti että rakastetaan ja arvostetaan. Seksi sujuu ja läheisyyttä on. En näe tälle muuta loppua kuin kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni. Emme tosin ole avioliitossa ja kummallakin on omat huushollit. Olemme olleet yhdessä kohta 20-vuotta ja yhä meillä on mukavaa.
Meillä sama :)
Olisimme varmasti jo eronneet, jos asuisimme yhdessä. Näin on hyvä.
Minä elän onnellisessa suhteessa. Toivottavasti puolisokin ;)
23. vuosi menossa ja ihanaa edelleen.
Minä. Ainakin tietääkseni ja viime keskustelun perusteella.