Identifioidutko toppahousumuumiksi?
Kommentit (38)
47v. Kävelen työmatkat ja kovilla pakkasilla toppikset ovat ehdottomat.
Vierailija kirjoitti:
Toppahousumuumi käyttää talviaikana toppahousuja kaikkialla. Usein vielä niin, että pukevat ne toppikset pyjaman päälle ja laittavat pipon peittämään likaisia hiuksia.
Ap
Kerrospukeutuminen on oma tapani. Päällimmäisenä tuulta ja vettä pitävät hengittavät housut. Alle sopiva määrä merinovillavälihousuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toppahousumuumi käyttää talviaikana toppahousuja kaikkialla. Usein vielä niin, että pukevat ne toppikset pyjaman päälle ja laittavat pipon peittämään likaisia hiuksia.
Ap
Eli kuten minä etäpäivänä, kun vien lapsen päiväkotiin tai käytän koiria lenkillä. Mutta tuskin kukaan oikeasti kaikkialla niitä toppahousuja käyttää, kuumahan niissä sisällä tulee.
Pilkkaatko valkoisia toppahousujani? Kieltämättä vähän muumihkot nyt kun mainitsit
Kyllä käytän talvella kovalla pakkasella toppahousuja työmatkalla ja ulkoillessa. En tahdo palella
Tietenkin talvella ulkoillessa pidetään toppahousuja, tyhmäähän se olisi olla pitämättä. Paitsi hiihtolenkillä on ohuemmat ulkoiluhousut. Ja kun ei hirveästi käy muualla kuin kotona, ulkoilemassa tai kaupassa niin kyllähän sitä aika paljon tulee toppahousuissa kuljettua.
Ai naisten pitäisi talvellakin olla mikroshortseissa, että miehillä olisi kivaa? Juu, en rupea palelemaan. Jos ei ikinä harrasta ulkoilua, niin kai sitä ilman ulkovaatteita pärjää.
Onko sulla niin paksu läskikerros, ettet tarvitse vaatteita?
Ehei, identifioidun makuupussimammaksi ja välillä saumatiiraksi.
Tietokoneella istuva inceli ei ole koskaan käynyt ulkona.
Milloin viimeksi olet vaihtanut kalsarisi.
Vierailija kirjoitti:
Ai naisten pitäisi talvellakin olla mikroshortseissa, että miehillä olisi kivaa? Juu, en rupea palelemaan. Jos ei ikinä harrasta ulkoilua, niin kai sitä ilman ulkovaatteita pärjää.
Mitään muita housuja tai alaosia ei ole olemassa kuin mikroshortsit ja toppahousut? Itse käytän talvisinkin hameita eikä tule kylmä, kun laittaa paksut sukkahousut ja pitkät villasukat, kylmimpinä päivinä vielä villaiset mamelukit.
Ap
Muumit nukkuvat talviunta, eivätkä tarvitse toppahousuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan pipojakin kehtaavat pakkasilla käyttää. Voi ei.
En mä joka paikassa käytä toppahousuja, mutta kieltämättä paljon tulee käytettyä niitä talvella, kun kuljen fillarilla paikasta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään muita housuja tai alaosia ei ole olemassa kuin mikroshortsit ja toppahousut? Itse käytän talvisinkin hameita eikä tule kylmä, kun laittaa paksut sukkahousut ja pitkät villasukat, kylmimpinä päivinä vielä villaiset mamelukit.
Ap
Ihan vapaasti. Mutta itse palelisin enkä lähde lenkille hameessa. Enkä muutenkaan meikkaa lähikauppaan mennessä.
Joo, ainakin hevosia hoitaessa talvella. Ei kiinnosta palella enää näin nelikymppisenä.
Arkikäyttöön sopivia toppahousuja en kyllä omista, tosin saatan ihan hyvin käväistä pikaisesti kaupassa nuo ratsastustoppikset jalassa. EVVK.