Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko maistanut Taffelin kikhernelastuja? Yllättävän hyviä
08.10.2019 |
Paketissa mainostetaan lisäksi, että 40% vähemmän rasvaa ja proteiinia 13%.
En nyt löydä paljonko tavallisissa perunalastuissa on proteiinia, mutta veikkaan että vähemmän.
Kommentit (3)
Kikhernesipsit ainakin tosi hyviä. Vegaanisiakin vielä kaiken muun lisäksi (vähemmän rasvaa, sopivan kokoinen pussi).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Olen maistanut, mutta Estrellan kikhernesipsit ovat parempia.
Eikös Estrellan ole linssisipsejä? Vai onko nämä jääneet multa näkemättä.
Alue: Aihe vapaa
Olen maistanut, mutta Estrellan kikhernesipsit ovat parempia.