Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hömpötys, johon lähdit matkaan

Vierailija
07.10.2019 |

Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!

Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D

Kommentit (839)

Vierailija
582/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritin sukupuolisen kanssakäymisen naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
584/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin teslan 2021 myin teslan 2023 jäi aika kaksijakoiset fiilikset ko,autosta oli siinä paljon hyvää mutta myös paljon semmoista josta en pitänyt.

Vierailija
585/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotukset

Maskit

Älykello

Pillifarkut

Leggingsit päällyshousuina

Vierailija
586/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulavanne.

Se oli kyllä käytössä, mutta minulla ei yksiössä ollut mitään säilytyspaikkaa sille. Se ei mahtunut sängyn allekaan. Se nojasi aina seinää vasten. Nyt se on kellarissa.

Vierailija
587/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin "pääomasuojattu"osakepaketti.Kulut olivat isot, eikä suojakaan ollut kummoinen.10v sitten 20000€, tappio 2700€.meni usko pankin ammattilaisiin. Pitää lukea sop.ehdot todella tarkkaan ja jos ei ymmärrä, jätä väliin.

Vierailija
588/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeiston äänestäminen, mutta siitä on jo onneksi 12 vuotta.

Vierailija
589/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon kansalaisaloite. Ei olisi pitänyt. Jos silloin olisin tiennyt mitä nykyään vouhkataan niin olisin jättänyt osallistumatta.

Vierailija
590/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rustiikkinen" sisustus eli mukamas juurevat massatavarat. Se oli vaihe ennen neljääkymppiä, kun tunsi painetta olla "kunnon emäntä". Aivan epäluonteenomaista itselleni, mutta näinkin näköjään biologinen kelloni oirehti. Nyt olen palannut takaisin raikkaan huolettomaan, linjakkaaseen tyyliin.

Vierailija
591/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun aerobic-mania by janefonda. Ajattelin että minusta tulisi yhtä hoikka.  Enpä tiennyt tuolloin että hoikkuus olikin anoreksia ansiota. 

Vierailija
592/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto. Vielä kahteen kertaan, niin kuin ei olisi yksi avioero riittänyt. Voi perse.

Kolmen vuoden sisällä kaksi avioeroa, että pitäiskö ottaa yhteyttä Guinnessin ennätysten kirjaan? Jos sais edes jossain vähän nimeä.

Oliko ne edes saman puolison kanssa, kuten Nykäsen Matilla? Tahdon kahdesti saman vaimon, siinä täytyy olla melkoinen elämänhallinta. Ja kaksi täsmälleen saman nimistä vaimoa myös. Pia Nykänen oli kahdella vaimolla nimi, eipä unohdu niin helposti. Matti-poika ehti avioliittoon peräti 6 kertaa.

Ei todellakaan ollut saman puolison kanssa, vaan oli kaksi eri nimistä naista nämä tapaukset. Molemmat oli, että äkkiä naimisiin ja kohta oli vielä suurempi kiire erota.😀

Ekasta erosta tulee muuten ensi syksynä 20 vuotta aikaa. Pahus, kun en muista päivämäärää. Päässyt unohtumaan kaiken muun paskan alle. Mutta että syksyllä 03 se oli.

Mä en käsitä miksi pitää tehdä noin, mitä se häähössötys merkitsee joillekin ja miten jotkut menee koko ajan kihloihin? Se muoti on kai mennyt tältä erää, mutta oli joskus oikein kansantauti kuten netin deittihuijarit nykyään.

Haetaan romanttista hetkeä, ei ajatella yhtään edemmäs.

Erokin on kallis prosessi kaikkineen.

Vierailija
593/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pokemon go. En muista vuotta. Ravasin monessa kaupungissa pokemonien perässä. Hauskin reissu oli Alppilan puutaloalueella, jossa joku asukas oli soittanut poliisin! Siis olin kuullut, että siellä lymyilee hyvin harvinainen erikoischarmander tai vastaava special-hahmo. Siksi lymyilin siellä ympäriinsä talojen nurkilla odottelemassa, että ilmestyy. Poliisi ajoi viereen ja sanoivat, että milläs asialla olet täällä. Minä olin ihan että täh, mitä? Kävi ilmi, että joku puutaloalueen asukkaista soittanut poliisille, että murtovaras täällä tiirailee ja kuvaa kännykällä taloja ja pihoja. Hävetti sanoa, että pokemon go-peli tässä menossa ja harvinaista hahmoa odottelen ilmestyväksi.

Ihana tarina ja ihanat suomalaiset poliisit! 😍 Taatusti sait vain kehotuksen lähteä kotia kohti. Yhdessä naapurimaistamme olisit hyvin voinut joutua pidätetyksi moisesta.

Sisällä köhnännyt teinimme sai itsensä ulkoilemaan Pokemonin avulla.

Vierailija
594/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten mihinkään. Olen ihan riittävästi seurannut sivusta kaikenmaailman turhan perässä juoksijoita. Tupperwarea, Fitfarmia, kahvakuulaa, zumbaa, lavista, menestysteologiaa, ketjukirjeitä, verkostomarkkinointia, etelänmatkailijoita, sijoittajia, korealaista ihonhoitoa, karppaajia, bokashin kanssa puuhailua. Eeei, sitä kokeilin. Voihan nuo kaikki olla ihan hyviäkin juttuja, mutta ilmankin olen pärjännyt. Silti tuntuu, että kaikkea on mitä tarvitsen.

Vierailija
595/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konmaritus täälläkin.

Joo, kaappeihin tuli kivasti tilaa, mutta mitä ihmettä sillä tilalla tein - en yhtään mitään. En tullut yhtään iloisemmaksi katsellessani tyhjiä hyllyjä eikä arki helpottonut ollenkaan. Ja eniten harmittaa rahanmeno, laitoin kierrätykseen vaatteita joita olisin vielä tarvinnut, olen joutunut ostamaan lisää petivaatteita, pyyhkeitä ja astioita. Kodinsisustus tylsistyttää kun kierrätin pois ylimääräisiä verhoja ja mattoja, mutta olen päättänyt kärsiä tyhmästä päästäni enkä osta uusia niin kauan kuin vanhat ovat käyttökelpoisia.

Onneksi en heittänyt pois valokuvia ja lapsuusmuistoja kuten muutama ystäväni.

Moni tosiaan ymmärsi konmarituksen niin, että nyt lähtee kaikki ylimääräinen pois. Konmarituksen idea on, että pois lähtee se, mitä et aidosti tarvitse ja halua. Sellaiset asiat, joista ei ole enää iloa. Jos haluat pitää vaikka 100 Kreikan matkamuistolautasta, sitten pidät ne, se ei ole konmaria vastaan. Jos haluat, että sinulla on 15 saman väristä paitaa ja 30 paria verhoa, mutta vain 2 lautasta ja 3 kuppia, sitten se on sinun konmaritustasi. Jos taas haluat, että kaikki omaisuus mahtuu kahteen matkalaukkuun, sitten se on sinulle sopivin konmarituksen lopputulos.

Eli, mikä tuottaa aidosti iloa ja lisää hyvinvointia kotona = se jää.

Ongelma ainakin mulle on se että jonain päivänä kaikki tuntuu turhalta ja seuraavana päivänä ne samat esineet on tärkeitä. Mielestäni KonmariKondo oikein puski ihmisiä "päättämään" että niiden teepaitakokoelma oli turha. Kyllä munkin olis helppo toisen ihmisen asunnossa kulkea kyselemässä että tarvitko oikeasti noita matkamuistolautasia? Mielestäni Kondo oli anorektinen tavaroiden suhteen.

Vierailija
596/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rkp:n äänestminen nuorena, Lupasi vaikka mitä hienoja asioita. Vaalien jälkeen sanoi, nyt keskitytään tärkeimpään, ruotsinkielisten asiaan. Huijari, kuten niin moni poliitikko.

Vierailija
597/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään mieleen.

Vierailija
598/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen, en ole voimaantunut mitenkään.

Vierailija
599/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yhdeksänkymmentä luvulla oli kirrtokirjeitä joista piti tulla paljon rahaa. Sorruin ja ostin tai liityin siihen. Piti muistaakseni useampi myydä eteenpäin ja en saanut kuin kaksi myytyä. Koskaan ei tullut itselle rahaa takaisin.

No oli hyvä opetus..

Vierailija
600/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transprosessi.

Nyt en löydä kumppania kun keho poikkeaa liikaa tavallisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi