Hömpötys, johon lähdit matkaan
Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!
Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D
Kommentit (839)
Lähdin deittailemaan naisten kanssa, ihan pöhkö idea tavalliselle rehdille miehelle...
Haluavat näemmä miehen joka kohtelee heitä kuin roskaa, on jännempää näin...
Ok, pitäkää tunkkinne.
Onhan näitä vaikken ole mielestäni ihan helpoimmasta päästä hömpötyksiin tarttujana:
Kuopuksen vauva-aikaan hurahdin kestovaippoihin. Sinänsä pidän niiden käyttöä fiksuna valintana, mutta olihan se kestovaippahomma harrastuksena aika älytön ajatus :D Siinä ostettiin ja myytiin ihania vaippakuoria ja ties mitä imukerroksia
Kuntohulavanne on vaatehuoneessa, aina tiellä. Ehkä kolme kertaa pyöritin.
Curly girliin hurahdin hetkeksi, mutta onneksi tajusin lopettaa lyhyeen.
Hapanjuurileipää leivoin yli vuoden. Sitä en oikein voi pitää edes hömpötyksenä, sillä se oli hyvää eikä siihen kulunut rahaa. Toisaalta osa Facebookin leipuriporukasta on fanaattisia hiivavihaajia, joten homma tuntuu vähän kultilta: happamaan juureen pitää leipoa pullista lähtien kaikki, ja juurta tungetaan sellaisiinkin leivonnaisiin, joihin hiivaa ei tarvita. Juuri on edelleen jääkaapissa, mutta tulee leivottua harvemmin. Pullia varten todellakin ostan hiivaa.
Vierailija kirjoitti:
Järvinen kertoi lehtijutussa, että työikäiset eivät tarvitse neljättä rokotusta. Muuten koronarokotukset olivat hänestä tarpeelliset. Taidat olla niitä ihmisiä, jotka lukevat vain otsikot ja tekevät niistä vääriä johtopäätöksiä juttujen oikeasta sisällöstä.
Itse otin kolme rokotusta ja sairastuin koronaan. Erästä tuttua pidin änkyränä, kun tämä ei ottanut, mutta kas kummaa, hän ei ole sairastanut ko. kiinalaisten tahallaan levittämää virusta, vaikka puolisonsa ja appivanhempansa sairastivat rokotettuina sen.
Geokätköily. Jossain kaukana luonnossa voisi toimiakin, mutta urbaanina ihan pärseestä. Joutuu kaivelemaan vierailla alueilla kummallisia paikkoja kätköä etsiessään, ja tämä näyttää sivullisten silmin todella friikiltä toiminnalta.
Taisi kuulua New Age -hömpötyksiin: luonteen jalostaminen Kirjeopisto Vian positiivisen ajattelun avulla. siihen kuuluin myös salaisuuksia, jotka "ovat vain harvojen tiedossa". Oli tyypillistä lahkotoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ternimaitokapseleita erehdyin ostamaan Petteri Jussilan ollessa elossa. Onkohan niitä vielä myynnissä? Mitähän ne lupailikaan, en edes muista.
Tuotteen luvattiin ainakin parantavan muistia.
Otin kolme koronapiikkiä. No nyt olen sen koronan 2 kertaa sairastanut joten vielä pitäisi kerran sairastaa.
Olen ollut kirjakerhossa ja video/dvd-kerhossa.
Olen laskenut painonvartijoiden pisteitä, olen karpannut ja olen kokeillut erilaisia dieettejä kaalisoppadieetistä ja nestepaastosta alkaen.
Olen kokeillut jotakin hiusten kasvutehon kaljuuntumiseen estoon jne.
Ja nämä koronarokotukset olen ottanut. Hyvä bisnes kiinalaisille.
Superfoodit. Tämä omenasiiderietikan juominen aina ennen ruokaa villitys oli harhahdus, jonka jälkeen sairastuinkin pahaan refluksiin.
Yhteen verkostomarkkinointijuttuun lähdin mukaan. Jonkin verran myin itse, mutta en kertakaikkiaan pystynyt hankkimaan lisää jäseniä. Kaksi hankin ja niistäkin tuli pahamieli kun siinä vaiheessa jo tajusin mitä huuhaata tämä on.
Painonvartijoiden kirjekurssilla olen laihduttanut 90-luvulla, vaikka mulla ei edes silloin ollut mitään laihdutettavaa. Muoti vaan oli niin anorektinen, että hoikkanakin tunsin itseni lihavaksi.
Kaikenmaailman jumppavälineitä on tullut ostettua kotiin, selätin ja hulavanne tulevat ensimmäisenä mieleen. Käytetty pari kertaa ja sitten jäänyt.
Puoliso taas menee jokaiseen uutuusvipuun mitä hifilaitteisiin tulee. Meillä on mm. 3D-televisio, jota kukaan ei katso niillä laseilla. Blue-raylle ostetaan edelleen leffoja, vaikka kaikki voi katsoa suoratoistosta. Niin ja niitä suoratoistopalveluita on todennäköisesti kaikki mitä vaan voi olla. Itse katson ehkä pari leffaa vuodessa ja joskus jonkun sarjan, tulisin ihan hyvin toimeen Ylen palvelulla.
Tupperware ja Oriflame jälleenmyynti,miehen yrityksen osakkuus,Aarikan astioita ostan maksoi mitä maksoi,Mk-käsilaukut....
Hömpötyksiin hurahtaminen on kokonainen teollisuudenala siis! On noita tosiaan käynyt itse kullekin. Erilaiset kuntoilulaitteet ovat vedonneet minuun. Sen sijaan esimerkiksi verkostomarkkinoilta ja pyramideilta on suojannut jokin intuitiivinen matemaattinen havainnoiminen. Myöskään muoti tai muotoilu ei ole vedonnut ainakaan kovin pahasti. Toki bootsit oli aikanaan kun kaikilla muillakin etc. Keksitty tarve sekin kuitenkin.
Verkostomarkkinointi. Joskus ysärillä koko lähipiiri vouhotti pesuainemyynnistä, jolla tienaa miljoonia. No ei. Lähdin mukaan kokeeksi ja lopputuloksena oli itse maksettu ylihintainen tuotevarasto, josta ei pulloakaan saanut myytyä eteenpäin. Se oli eka ja vika verkostohuijaus, johon putosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järvinen kertoi lehtijutussa, että työikäiset eivät tarvitse neljättä rokotusta. Muuten koronarokotukset olivat hänestä tarpeelliset. Taidat olla niitä ihmisiä, jotka lukevat vain otsikot ja tekevät niistä vääriä johtopäätöksiä juttujen oikeasta sisällöstä.
Itse otin kolme rokotusta ja sairastuin koronaan. Erästä tuttua pidin änkyränä, kun tämä ei ottanut, mutta kas kummaa, hän ei ole sairastanut ko. kiinalaisten tahallaan levittämää virusta, vaikka puolisonsa ja appivanhempansa sairastivat rokotettuina sen.
Myös salaliittoteoriat on muotivillityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kirjakerhossa ja video/dvd-kerhossa.
Olen laskenut painonvartijoiden pisteitä, olen karpannut ja olen kokeillut erilaisia dieettejä kaalisoppadieetistä ja nestepaastosta alkaen.
Olen kokeillut jotakin hiusten kasvutehon kaljuuntumiseen estoon jne.
Ja nämä koronarokotukset olen ottanut. Hyvä bisnes kiinalaisille.
Kolme kertaa peräkkäinnihan "sattumalta" rokotevastaisia viestejä? Minä otin myös rokotteet ja jos korona on tullut niin en ainakaan ole huomannut.
Slendertone-selluliittihoidot joskus 70-luvulla. Olin noin 18 v. ja tikkulaiha, mutta jostakin syystä kuvittelin, että reisissäni oli selluliittia. Siihen ongelmaan myytiin sitten 10 kerran kortti ja hoidoissa nytkytettiin reisiin kiinnitettävillä läpysköillä joitakin energiaratoja, joiden .
Huoh. Jos olisi ollut vähänkään fiksumpi ja vähemmän ahne hoitaja, niin olisi lähettänyt minut kotiin ja kehottanut tulemaan muutaman vuosikymmenen jälkeen uudestaan.
Edellinen viesti lähti siis hieman liian nopeasti...
Slendertone-selluliittihoidot joskus 70-luvulla. Olin noin 18 v. ja tikkulaiha, mutta jostakin syystä kuvittelin, että reisissäni oli selluliittia. Siihen ongelmaan myytiin sitten 10 kerran kortti ja hoidoissa nytkytettiin reisiin kiinnitettävillä läpysköillä lihaksia jas sen olisi sitten pitänyt häivyttää selluliitin.
Huoh. Jos olisi ollut vähänkään fiksumpi ja vähemmän ahne hoitaja, niin olisi lähettänyt minut kotiin ja kehottanut tulemaan muutaman vuosikymmenen jälkeen uudestaan.
Käyn!