Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hömpötys, johon lähdit matkaan

Vierailija
07.10.2019 |

Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!

Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D

Kommentit (839)

Vierailija
601/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ketjukirjeitä ja yrityksiäkin oli jo aikaisemmin. Työnantajakin meni vipuun, ja arvosteli minua, kun en osallistunut.

Vierailija
602/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon "antiikkihiekkakivitiilet". Näyttää nyt aika karmeilta äkkiä katsoen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten kävin värianalyysissä (olen syksy) .

On ollut yksi parhaista investoinneistani - ei siis hävetä, mutta en mä sitä kyllä mainostakkaan.

Terveiset täältä viileältä kesältä.

Vierailija
604/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lähtenyt tähän mukaan, mutta mielestäni Insagram sellaisille yli 40 vuotiaille todella tylsille, yksinäiseköille ihmisille jotka ei muuta postaa kuin metsäkuvia, kukkia takapihalaan, auringonlaskua, joku leipomus, koira, yms on täysin turhaa. Ketään ne kuvat ei varmasti kiinnosta, aivan tyhjää höttöä. Joku sukulainen sitten pakosta tykkää. Seuraajina on ne samat 10 sukulaista kuin facebookissakin. Harrastuksena heillä on: luonnosa kävely. Sadas kuva tatista, jee, nyt rikoit internetin!

Eikö se muuten jo ole jonkinlaista "saastetta"?

Vierailija
605/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitline. Lähteehän sitä kiloja niin pienellä kalorimäärällä. Tiesin sen olevan huuhaata ja maksoin vain kuukaudesta. Halusin kovasti laihtua.  "Juoman kiheltöinti kasvoissa tarkoittaa että rasva palaa. Just joo."

Vierailija
606/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram sellaisille teineille ja teini-ikään jämähtäneille, jotka julkaisevat kuvia vain itsestään. Ankkahuulet ym kohdillaan tietysti.

Ketään ne kuvat ei varmasti kiinnosta, aivan tyhjää höttöä. Joku tindermätsi tai naapurin Pena sitten pakosta tykkää.

Vierailija
607/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurahdin 80-luvulla ankarasti mainostettuun Elancyl-selluliittihierojaan. Kämppäkaverini hurahti myös. Emme saaneet aikaan mitään tuloksia, koska ei meissä 20-vuotiaissa urheilijaneidoissa ollut selluliittia missään kohdassa.

Näkyvät muuten yhä myyvän tuota kapinetta. Se on nykyisin aika erinäköinen, mutta mainosten tytöt ovat yhtä timmejä kuin me olimme. :)

Ai luoja - hinkkasin sillä raivokkaasti reisiä ja takapuolta, tuloksena purppura.

Vierailija
608/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagram sellaisille teineille ja teini-ikään jämähtäneille, jotka julkaisevat kuvia vain itsestään. Ankkahuulet ym kohdillaan tietysti.

Ketään ne kuvat ei varmasti kiinnosta, aivan tyhjää höttöä. Joku tindermätsi tai naapurin Pena sitten pakosta tykkää.

no oon samaa mieltä että ne Instagram beibet tai entiset missit joka jakaa 1000 kuvaa takapuolestaan, venytettynä oikein isoksi asennoilla, tai törröhuulistaan, sen päivän meikkauksistaan, hiuksistaan, vaatteistaan, jne. on aivan yhtä tylsiä. Ainoa ryhmä joilla Instagram on oikeesti kiinnostavaHKO on julkkikset, siis isot Hollywood starat, eikä oikeestaan niilläkään.

Mutta on ihan kiva idea että periaatteessa kuka tahansa voi saaa yhteyden johonkin Hollywoodtähteen (ainakin yrittää) laittamalla Direct messagen heidän Instan kautta, muuten se olisi aika vaikeaa. Tai jättää kommentin kenties heidän luettavakseen,

Vierailija
609/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole lähtenyt tähän mukaan, mutta mielestäni Insagram sellaisille yli 40 vuotiaille todella tylsille, yksinäiseköille ihmisille jotka ei muuta postaa kuin metsäkuvia, kukkia takapihalaan, auringonlaskua, joku leipomus, koira, yms on täysin turhaa. Ketään ne kuvat ei varmasti kiinnosta, aivan tyhjää höttöä. Joku sukulainen sitten pakosta tykkää. Seuraajina on ne samat 10 sukulaista kuin facebookissakin. Harrastuksena heillä on: luonnosa kävely. Sadas kuva tatista, jee, nyt rikoit internetin!

Eikö se muuten jo ole jonkinlaista "saastetta"?

Päinvastoin. Luontokuvat ja luonto kiinnostaa kaikkia, luonto on kaikkien tulevaisuus. Kuulostat hieman kateelliselle😂

Tänä päivänä tylsä ihminen on virkistävää seuraa kaiken maailman kummajaisten joukossa. Seuraan itse mieluummin tämmöisiä kun silikonirinta-täytehuuli- hehtaaripyllynaisia, joilla trikoot uppoaa persvakoon tai vaihtoehtoisesti somettajaa joka kokoajan valittaa milloin mistäkin (esim mitä joku on sanonut hänelle hyvin loukkaavasti 10 vuotta sitten kun oli raskaana tai puuttui siihen kun antaa lapsensa katsoa kännykkää ), tai muuten vaan läksyttää ihmisiä kuinka heidän pitää tehdä oikein. Rasittavaa kun valittaa kaikesta ja on muka niin mahdottoman hauska että (profiilin edittelyssä lukee näin). Mitään hauskaa ei sitten löydykkään mistään postauksesta🥱..

Vierailija
610/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama aika takaperin kun American Express tyrkytti muka eksklusiivista Centurionia vähän kaikille jo Platinumin omistajille, höyrähdin itsekin sellaisen hankkimaan. Se päälleliimattu mukamaine on täysin keksittyä, selvisi sitten ajan oloon.

Vierailija
611/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vatsapunnerruslaite missä kaareva alaselkätuki. Turhake kerrassaan. Vatsaliikkeitä voi tehdä kotioloissa ilman turhia vekottimia. Myös tasapainolevyn hankin. Jäi käyttämättä ja vein molemmat Punaisen Ristin kirppikselle.

Vierailija
612/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperwara (en muista kirjoitettiinko noin) , Marja Entrich - tuotteet ( en oo varma tuostakaan kirjoitusmuodista), värianalyysi , mutta se osin kyllä pitää paikkaansa.

Yleensä minussa asuu pieni vastustaja punkkari, inhoa kaikkea mikä on muotia ja in

Vierailija
613/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostomarkkinointiin hurahtanut tuttu sai myytyä aikoinaan Noni-mehua pullollisen. Maksoi hemmetisti, mutta tuskinpa teki mitään. Se oli yhden pullon huuma. Siihen jäi.

Vierailija
614/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ternimaitokapseleita erehdyin ostamaan Petteri Jussilan ollessa elossa. Onkohan niitä vielä myynnissä? Mitähän ne lupailikaan, en edes muista.

Vierailija
615/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbalife edelleen ole laiska ja lihava. Ei pirtelöt tehonneet, vaikka niitä sinnikkäästi lipitin ja kavereille kauppasin.

TV-shopista ostin myös jonkun sähköisen hilavitkuttimen, jonka piti treenata lihaksi vaikka makaa vain sohvalla. No, ei treenannut. Parasta siinä oli se, että myin sen laitteen ihan hyvällä hinnalla jollekin toiselle idiootille.

Vierailija
616/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konmaritus täälläkin.

Joo, kaappeihin tuli kivasti tilaa, mutta mitä ihmettä sillä tilalla tein - en yhtään mitään. En tullut yhtään iloisemmaksi katsellessani tyhjiä hyllyjä eikä arki helpottonut ollenkaan. Ja eniten harmittaa rahanmeno, laitoin kierrätykseen vaatteita joita olisin vielä tarvinnut, olen joutunut ostamaan lisää petivaatteita, pyyhkeitä ja astioita. Kodinsisustus tylsistyttää kun kierrätin pois ylimääräisiä verhoja ja mattoja, mutta olen päättänyt kärsiä tyhmästä päästäni enkä osta uusia niin kauan kuin vanhat ovat käyttökelpoisia.

Onneksi en heittänyt pois valokuvia ja lapsuusmuistoja kuten muutama ystäväni.

Moni tosiaan ymmärsi konmarituksen niin, että nyt lähtee kaikki ylimääräinen pois. Konmarituksen idea on, että pois lähtee se, mitä et aidosti tarvitse ja halua. Sellaiset asiat, joista ei ole enää iloa. Jos haluat pitää vaikka 100 Kreikan matkamuistolautasta, sitten pidät ne, se ei ole konmaria vastaan. Jos haluat, että sinulla on 15 saman väristä paitaa ja 30 paria verhoa, mutta vain 2 lautasta ja 3 kuppia, sitten se on sinun konmaritustasi. Jos taas haluat, että kaikki omaisuus mahtuu kahteen matkalaukkuun, sitten se on sinulle sopivin konmarituksen lopputulos.

Eli, mikä tuottaa aidosti iloa ja lisää hyvinvointia kotona = se jää.

Ongelma ainakin mulle on se että jonain päivänä kaikki tuntuu turhalta ja seuraavana päivänä ne samat esineet on tärkeitä. Mielestäni KonmariKondo oikein puski ihmisiä "päättämään" että niiden teepaitakokoelma oli turha. Kyllä munkin olis helppo toisen ihmisen asunnossa kulkea kyselemässä että tarvitko oikeasti noita matkamuistolautasia? Mielestäni Kondo oli anorektinen tavaroiden suhteen.

Mulla tapahtui toisinpäin . Tein lopulta n 5 kierrosta, vaikka 1 pitäisi riittää.

Ensimmäisellä kerralla lähti ehkä 5%, toisella kerralla n 20% ja sen jälkeen ehkä 10%.

Siitä , kun aloitin ja lopetin, noin puolet irtaimistosta lähti pois.

Mutta sain hoidettua projektit loppuun, mm kaikki ulkolaiset kolikot annoin ystävälleni, joka on emo. Valokuvat päätyivät kansioihin.

Tänä päivänä koti on enemmänkin minimalismiin kallellaan.

Niitä matkamuistoja on täälläkin löytynyt. Ja ne on laitettu mukaan sisustukseen

Vierailija
617/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naureskellut mammojen viesteille Ralph Fiennesistä. Nyt vietän vappuaattoa katsellen hänen elokuvaansa

The Dig ja käyn itse kuumana. Olen kyllä vähän hiprakassakin että eiköhän tämä tästä.

Vierailija
618/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin vihreitä 3 vaaleissa. Nyt hävettää.

Vierailija
619/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukimania. Valkoinen koti. Lidl lenkkarit.

Nää on mun synkät salaisuudet.

Vierailija
620/839 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naureskellut mammojen viesteille Ralph Fiennesistä. Nyt vietän vappuaattoa katsellen hänen elokuvaansa

The Dig ja käyn itse kuumana. Olen kyllä vähän hiprakassakin että eiköhän tämä tästä.

Eikö se näytellyt ihan jotain papparaista siinä? Ja sinä käyt kuumana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän