Mies, ottaisitko mieluummin naisen joka haluaa matkustella vai naisen joka ei halua matkustella?
Kommentit (41)
En halua turistikohteita kiertävää naista.
Naisen, joka on jalat maassa eikä haikaile jetset-elämästä. Ei kiireiset uraihmiset mitään matkustella ehdi. Golden diggerit on erikseen.
M38
Voidaan käydä junalla Turussa, mutta laivalla ja lentokoneella matkusteleva nainen on turn off.
T. ilmastosta huolestunut persumies, lukion lehtori
Tuleeko nainen kanssasi tuonne, vai haluaako vain lentää bilettämään turistikohteisiin ja somettamaan maisemia?
En kaipaa mitään matkailu-fetissi-naikkosta.
Vierailija wrote:
Jatkokysymys: Minkälaisia asioita haluaisit tehdä yhdessä kumppanisi kanssa matkailun sijaan esim. loma-aikoina?
Lähteä retkeilylle, iltalenkille jne. Kerran parissa vuodessa voidaan lähteä ulkomaille. Sekin on jo liikaa.
Vierailija wrote:
Voidaan käydä junalla Turussa, mutta laivalla ja lentokoneella matkusteleva nainen on turn off.
Joka kerta matkalle Turkuun? No tulee Turku ainakin tutuksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joka kerta matkalle Turkuun? No tulee Turku ainakin tutuksi.
Jos tekee viikonloppureissun viiden vuoden välein, on nähtävää pidemmäksi aikaa.
Jos matkailu tapahtuu kotimaan sisällä niin sopii minulle.
Miesysyävä painostaa minua reissuun. En tahdo lähteä.
Matkustelu instakuvien tähden on turhinta paskaa ikinä.
Jotain kuumaa niissä somettamisen ja lifestylen vuoksi matkustavissa instapimuissa vaan on <3
Mielummin sellainen, joka ottaa suihin. Matkustelu ei ole tärkeintä elämässä.
Ei mitään matkustelua. Maailma saastuu kun matkustelee joten parempi naisen pysyä kotona minun kanssa.
Vierailija wrote:
En halua turistikohteita kiertävää naista.
Minulle kyllä kaupunkien turistikohteissa kierävä nainen kelpaa kumppaniksi.
Sen sijaan aurinkorannoilla itseään käristävä on turnoff. Erityisesti jos on vielä illat bilettävä.
Matkustaako yksin vai minun kanssani?
Syyslomalla etelään lämpimään, talvilomalla Lappiin hiihtämään. Kesällä voidaan matkailla ja mökkeillä kotimaassa.
Tämä on oma toiveeni ja vastasin että tämä olisi jonkin verran matkaileva henkilö.
Jatkokysymys: Minkälaisia asioita haluaisit tehdä yhdessä kumppanisi kanssa matkailun sijaan esim. loma-aikoina?