Hömpötys, johon lähdit matkaan
Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!
Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D
Kommentit (839)
Vapaaehtoinen eläkevakuutus.
Ja siitä pirusta ei edes pääse eroon muuten kuin menemällä ensin naimisiin ja sitten eroamalla. Tai olemalla työtön yli vuoden.
Kyllä hävettää että läksin tuohon vedätykseen. Onneksi en ole elossa kun perilliset näkevät mikä hyväuskoinen hölmö sitten kuitenkin olin aikoinaan.
Lukiolaisena 90-luvulla olin vihreä. Ekan kerran kun sain äänestää niin vihreille meni ääni. Posti toi Greenpeacen ja Animalian jäsenpostia. Vanhemmat poroporvareita, metsänomistajia ja oma viher-vouhkaamiseni ärsytti heitä suunnattomasti.
Nyt olen itse metsänomistaja ja vihreiden touhut naurattaa.
Leipäkoneen hankin kun asuin ekan poikaystävän kanssa yhdessä. "Aamulla odottaa tuore leipä". Joo, ja yöllä kone piti meteliä, kolisi, vatkasi, veivasi taikinaa, murisi, kohotti taikinaa, paistoi leivän äänekkäästi ja lopulta ilmoitti leivän valmistumisesta kovaäänisillä piippauksilla. Pienessä opiskelija-asunnossa ihan raivostuttavaa meteliä yöaikaan. Ei jatkoon kovinkaan pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Totus kirjoitti:
Korona rokote = Hujaus
Ei se nyt huijaus ollut mutta se rokote oli varsin turha, ainoat kenelle siitä oli hyötyä oli todella iäkkäät sekä monisairaat ihmiset eli riskiryhmäläiset koska se rokote ehkä ehkäsiä heillä sitä ettei korona viennyt heitä teholle tai hautaan. Kaikille alle 70 vuotiaille ei riskiryhmäläisille se oli täysin turha. Mutta jostain kumman syystä päättäjät halusi että jokainen sen ottaa ja jos et sitä ottanut niin sinut haluttiin syrjäyttää yhteiskunnasta pois sekä sait haukkuja ja uhkailuja rokotetuilta ihmisiltä. Ja sitten vielä jotkut kehtaa sanoa että korona hoidettiin hyvin suomessa ja että päättäjät hoiti hommansa hyvin :DD
Jälkeenpäin sanoisin, että yli 60-vuotiaat luultavasti hyötyivät koronarokotteista. Heille se 2-3 rokotetta oli ehkä järkevä satsaus, sitä useampi piikki toki turha, koska hyvin monet heistä myös sairastivat itse taudin. Myös se iäkkäämpien eristäminen keväällä 2020 oli ehkä perusteltua.
Työikäisten massiivisen rokottamisen koin jälkeenpäin turhana ja myös haitallisena: hyvin monet saivat rokotteesta paljon haittoja, jotkut jopa kohtalokkain seurauksin. Iäkkäämmillä ihmisillä taas oli todella vähän mitään oireita itse rokotteesta.
Lasten rokottaminen jäi onneksi Suomessa vähäiseksi. Oma lapseni sairasti koronan kertaalleen varsin lievänä eikä ollut saanut ensimmäistäkään rokotetta.
Kaikki lähtivät WOKE hömpötykseen vaikka se pitäisi ajaa alas välittömästi.
Ei ihme että etenkin lasten päät ovat nyt sekaisin...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lähtivät WOKE hömpötykseen vaikka se pitäisi ajaa alas välittömästi.
Ei ihme että etenkin lasten päät ovat nyt sekaisin...
Nimenomaan.
Nuorten mielenterveysongelmat lisääntyvät koko ajan, ja yksi syy on varmasti woke-vouhotus ja kaikenmaailman transaktivismi, jonka tehtävänä on sekoittaa nuorten mielet.
Ostin piikkimaton ja tanssitangon. Ei niitä kehtaa edes myydä.
Lähdin kaveriporukassa vegaaniksi ja sain anemian. Paraneminen vei kolme vuotta.
Muunsukupuolisuus! Onneksi en lähtenyt mihinkään hoitoihin
Lävistykset. Nänneistä meni tunto nännilävistysten takia :(
Henkilöstörahasto. Tulos 5 vuoden jälkeen plusmiinus nolla ja raportointi max kerran vuodessa. Mandatum kusettaa, siellä mitään tulosta haluta edes tehdä rahastoasiakkaille. Katsauksissa kaikki on aina hyvin ja hienosti ja näkymät toinen toistaan parempia. Tuotto vaan jää saamatta. Esimerkkilaskemat on jostain unelmatehtaasta.
Tää suomalaisten naisten ajama tasa-arvo. Lähti lapasesta ajat sitten, eikä sillä ole nykyään enää mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.
Elisa Viihde. Sinne maksetulla rahalla saisi katseltua mitä siitä on katsonut yksityisnäytöksessä IMAX-teatterissa.
2000-2010-luvulla nuoruusiän eläneenä lähdin lävistys- ja tatuointihömpötyksiin. Läväreistä pääsin eroon, tatskoista en. Kaduttaa.
Volyymiripset, hiustenpidennykset, värilliset piilolinssit ja geelikynnet testattu.
Fitness-buumiin myös muutama vuos sitten, kuntosali & maitorahka-raejuusto-leipä on pahasta-ruokavalioon sen myötä.
Some, josta oon kohta vuoden ollut pois.
Vierailija kirjoitti:
2000-2010-luvulla nuoruusiän eläneenä lähdin lävistys- ja tatuointihömpötyksiin. Läväreistä pääsin eroon, tatskoista en. Kaduttaa.
Volyymiripset, hiustenpidennykset, värilliset piilolinssit ja geelikynnet testattu.
Fitness-buumiin myös muutama vuos sitten, kuntosali & maitorahka-raejuusto-leipä on pahasta-ruokavalioon sen myötä.
Some, josta oon kohta vuoden ollut pois.
Tää palstakin on osa somea. Tarkoitat varmaan fb:tä, tiktokkia ja instaa.
Kapselikeittimen hankin. En niinkään kahvin takia vaan koska luulin saavani siitä herkullista Tazza kaakaota. No ihan siankusellehan se vesilitku maistui
Ukulelevillitys, joskus vuonna 2014, ja jatkuu edelleen
Samaan aikaan kun rokotetta kehitettiin, virus levitessään muuttui lievemmäksi. On mahdotonta sanoa, oliko rokotteesta lopulta oikeasti mitään hyötyä, koska ei voi verrata keväällä 2020 sairastuneita syksyllä 2021 sairastuneisiin. Virus muuttui jo niin paljon tuona aikana.