Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni oli saanut exän uudelta vaatteita

Vierailija
06.10.2019 |

Olen siis eronnut vastikään ja miehelläni on jo uusi. Nyt tämä exäni uusi nainen oli antanut lapselleni vaatteita. En kaipaa lapselleni mitään vaatteita.

Mitä mieltä olette, palautanko vaatteet tälle naiselle. Minusta tämä oli loukkaavaa, en halua että uusi nainen sotkeutuu lasteni asioihin. Lapsi itse suhtautui vaatteisiin neutraalisti eikä varmaan pistäisi pahakseen jos vaatteet palautettaisiin. Ovat siis jotain vanhoja, mutta käyttämättömiä.

Kommentit (261)

Vierailija
261/261 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin me ollaan erilaisia. Minä olisin onnellinen, jos kahden, toisilleen epäsopivan vanhemman sijaan olisikin neljä tahoillaan onnellista, turvallista ja luotettavaa vanhempaa. Olen tosin itse ei-ydinperheestä, joten minulle on täysin luonnollista, ettei rakkaus vaadi verisidettä. Isoisäni ja isäni ovat minut kasvattaneet omina lapsinaan, vaikka dna:ta emme jaa. Jos menisin kimppaan lapsellisen miehen kanssa, olisi selviö että otan koko paketin, miehen ja lapset. Jos taas nyt eroaisin niin voisin vaan toivoa, että mies löytää rinnalleen samalla tavalla ajattelevan naisen.

Miehen ja lasten paketti voi olla aikamoinen kinderylläri, kun miehen taidot huolehtia lapsistaan exän ja muiden osuudesta puhumattakaan ei ole mikään vakio. Paketti voi olla tlimiva ja selkeä. Tai sitten paljastua ajan kanssa varsinaiseksi sotkuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla