John Travolta on toksinen maskuliini
Saturday Night Fever on toksisen maskuliinisuuden myrkyttämä elokuva, onneksi sai elää ajan;)
Kommentit (32)
Hän on skientologi korkealta, eli peitefirman ukkoja. Mukava mies kuulemma oikeasti. Hänethän laitettiin tanssittamaan Dianaakin, ettei ihan ilman syytä.
Narsistinen, ällöttävä päähenkilö, jota pitäisi ihailla.
Vierailija kirjoitti:
Ei homo voi olla toksinen maskuliini, homot on automaattisesti hyviksiä. Vain valkoinen heteromies voi olla paha.
Minä olen valkoinen heteromies ja tunnistan tuon tunteen, olen syyllinen kaikkeen pahaan tässä maailmassa. T. 44-v valkoinen heteromies
P.S. Joku minua jo täällä jossain välissä haukkui, kun tituleeran itseni aina valkoiseksi heteromieheksi, mutta se on meidän kohtalo, että olemme kaikista halveksutuin elämänmuoto
Vierailija kirjoitti:
Hän on skientologi korkealta, eli peitefirman ukkoja. Mukava mies kuulemma oikeasti. Hänethän laitettiin tanssittamaan Dianaakin, ettei ihan ilman syytä.
Tom Cruise on myös Skientologi ja ihan hirveä ykskaks läheisilleen. Hänen adoptiolapset sitoi kirkkoon ja esti Nicole Kidmani joka erosis kirkosta ja hänestä osallistumasta edes pojan häihin, joka nai Skientologiprinsessan. Hirveä tyyppi kuulemma, pikkuinen tumppi.
Mitä tarkoittaa maskuliininen toksi?
Miten YLE voi lähettää tällaista? Elokuva pitäisi kieltää.
Naiset ovat pelkkiä äitejä tai seksin kohteita.
Hetero kiimaa. Ei sovi tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
Surullista ettei ole koskaan pystynyt tulemaan kaapista
Travolta on synkkä hetero.
Laske provot ketjusta. Niitä on useampi kuin yksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta, saman tason settiä kuin Aku Ankan kieltäminen puuttuvien housujen takia. Hyvä Suomi!
Vierailija kirjoitti:
Onhan musiikki kuitenkin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Laske provot ketjusta. Niitä on useampi kuin yksi.
Mutta onhan elokuva sovinistinen, naisia joko katsotaan, pannaan tai ne on äiti.
Pelkää patriarkaaista alistamista.
Kyllä vanhat ajat oli hyviä. Homot oli kunnon miehekkäitä nahkahomoja eikä pinkissä hameissa kulkevia soijapoikia :D
Surullista ettei ole koskaan pystynyt tulemaan kaapista