Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittaa joittenkin miesten häpeä kaljuuntumisesta :D

Vierailija
05.10.2019 |

Esimerkiksi työpäikan esimiehen hiusrajan pakeneminen on kyllä huomattu jo pitkän aikaa, jota yritti aikaisemmin peitellä kampaamalla hiukset tietyllä tavalla. Nykyään pää on täysin kalju "mukavuus syistä". Jostain syystä sänkeä näkyy vain pään sivuilla. Varsinkin kun ikää alkaa olemaan 50v tuo on maailman luonnollisin asia mitä sitä peittelemään?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se monesti on niin, että tukka ja järki ei pysy samassa päässä. Tyyppejä on joilla tukka senkun kasvaa mutta järkeä ei ole yhtään. Minkäs sillekin mahtaa, ettei älyä ole suotu pehko vaan kasvaa.

Vierailija
42/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en miehenä ymmärrä naisia, jotka ravaavat säännöllisesti gynellä. Meneekö se pimppa jotenkin rikki aika ajoin vai mikä?

Se on se Qullicarusellissä pyöriminen sellaista että, tahtoo neekerisankkerista lähtien kaikenlaista tautia olla että tarvii käydä tohtoroitavana alvariinsa.

Sehän se on syynä tuolle touhulle. Lääkäri korjaa sienisadon toosasta että uusi mahtuu kasvamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä Juice-kampaustani yhtään.

Vierailija
44/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaljuunnun niin laitan prodigy-tukan eli tuplairokeesin sivuhiuksista 😎

M32

Vierailija
45/54 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaljuunnun niin laitan prodigy-tukan eli tuplairokeesin sivuhiuksista 😎

M32

Minä myös. Olis so cool

Vierailija
46/54 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kaljupäistä.

Vierailija
47/54 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää kaljupäistä.

En pidä ylipainoisista naisista.

Vierailija
48/54 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se häpeä. Huonot geenit

Itseasiassa päinvastoin. Kaljuuntuvilla miehillä on keskimäärin korkeammat testosteronipitoisuudet, kun niillä jotka ei kaljuunnu. Ja itse olen nainen, että älkää aloittako ”siellä joku katkera kalju mies keksii omiaan” -juttua. :) Tuli vaan joskus luettua tuosta.

Itse tykkään kokokaljuiksi ajelluista miehistä, useimmille sopii hyvin. Mutta ei kiitos pälvikaljua.

Vierailija
49/54 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea testosteroni on huonot geenit? . Uutta mulle

Tuo myytti on kumottu jo vuosia sitten. Ei ole korkeaa testosteronia, on vain siihen herkästi reagoivat hiusjuuret.

Vierailija
50/54 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen johtuu geeneistä ja testosteronista. Käynnistyy sen vuoksi about samaan aikaan kuin murrosikäkin.

Nuorimmat lääketieteen tuntemat kaljuuntumiset ovat olleet 12-vuotiaita poikia. Joten siinä meni se "ikääntymiskortti".

Kaljuuntuminen voi toki tapahtua hitaammin, joillakin, joten voi mennä sinne 20-ikävuoden paremmalle puolelle, jos on tuuhea tukka syntyjään. Mutta se alkuperäinen syy on hormonaalinen/perinnöllinen, eikä iästä johtuva.

Suvussa on seitsemänkymppisiä harjastukkia, joilla ei ole tietoakaan kaljuuntumisesta. Koulukaveri oli puolestaan ennen yo-kirjoituksia jo täysin kalju :D

Vierailija
51/54 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo myytti on kumottu jo vuosia sitten. Ei ole korkeaa testosteronia, on vain siihen herkästi reagoivat hiusjuuret.

Sittenhän sinulla on uutta tietoa, koska Suomen lääkintökeskus on hyväksynyt Finasteridin, eli 5-beetareduktaasin blokkerin, miestyyppisen kaljuuntumisen hoitoon. Kulkee kauppanimellä Propecia. Kenenkään ei tarvitse nykypäivänä kärsiä kaljuudesta. Tosin, sivuvaikutuksena voi olla haluttomuutta ja rintojen kasvua, koska kyseinen lääke vaikuttaa nimenomaan testosteronin toimintaan ja jonka on nimenomaan havaittu aiheuttavan miestyyppistä kaljuuntumista (päälaki).

Ne tupeet kuuluvat sinne 50-luvulle. Tietäisittepä vaan, moniko parikymppinen vetää noita pillereitä :D

Vierailija
52/54 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se muuten on tullut puheeksi, että kiistää kaljuuntumisensa?

Itse taas olen sellainen, että puhun usein hiusteni ohenemisesta ja tulevasta kaljuuntumisestani, muut eivät sitä edes huomaa, koska sen huomaa vaan, jos katsoo tarkkaan tai jos vedän kaljuksi ja hiukset kasvaa huomattavasti nopeammin sivuilta ja takaa.

Vierailija
53/54 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei ole. Tutkimuksessa jossa asiaa sivuttiin niin todettiin, että testosteronin määrällä ei näyttänyt olevan merkitystä, mutta koska heidän tutkimuksensa ei ollut keskittynyt selvittämään vaikuttaako testosteronin määrä vai ei niin sitä ei voi sulkea pois.

Tutkimuksessa siis tutkittiin mikä aiheuttaa hiusnystyjen surkastumisen miehillä ja havaittiin yhteys hiusnystyjen geneettisessä ominaisuudessa joka altistaa testosteronin vaikutuksille.

Vierailija
54/54 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt miksi kaljuuntuminen, yksi harvoista perimiehisistä asioista, nähdään negatiivisena asiana?