Huvittaa joittenkin miesten häpeä kaljuuntumisesta :D
Esimerkiksi työpäikan esimiehen hiusrajan pakeneminen on kyllä huomattu jo pitkän aikaa, jota yritti aikaisemmin peitellä kampaamalla hiukset tietyllä tavalla. Nykyään pää on täysin kalju "mukavuus syistä". Jostain syystä sänkeä näkyy vain pään sivuilla. Varsinkin kun ikää alkaa olemaan 50v tuo on maailman luonnollisin asia mitä sitä peittelemään?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on aikaa totutella asiaan. Mulla alkoi kaljuuntuminen jo ennen kuin täytin 30v. Sen sijaan karvat on lisääntyneet vartalossa. Nyt niitä on alkanut tulla selkäänkin. Sitä ihmettelen miksi niitä tulee lisää vaikka olen jo 38v.
Karvat vaan vaeltavat yöllä päästä kroppaan. Maastamuuttavat päästä pois.
Niitä voisi leikillään kutsua myös päästäisiksi.
Kalju on hieno! Tykkään. Näyttää fiksulta!
Mä olen ihastunut kaljuuntuvaan mieheen. Hän on hyväkroppainen ja kauniskasvoinen, +40v. Aivan sama, millaset hiukset, kunhan on siistit.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee, kun kaljuuntuvat miehet ei älyä ajaa kaljuksi jolloin näyttäisivät 10x paremmalta, vaan ilmeisesti uskottelevat itselleen Homer Simpsonmaiseen hiustyyliin saakka, että tuuheahan se pehko vielä on.
Siihen miksi itse ole rohjennut kaljuuntumisesani huolimatta uskaltauunu ajamaan päätäni kokonaan kaljuksi on olemassa ihan syy. Se on yksinkertaisuudessaan se, etä omassa mielessäni täysin kaljusta tulee liian helposi mieleen uusnatst, enkä ise halua näyttää sen paremmin uudela kuin vanhemmalta natsilta. Vaikka ei sekään ole ollu mukavaa kun joku joskus otaksui kaljuuntumiseni johtuvan huonoista elämäntavoista. - On hämmenävää kuulla, kun itselle täysin vieras osoittaa nuppia ja sanoo, että olisi pitänyt sinun (siis minun) tumpata aiemmin, niin olisit säästyny keuhkosyövältä ja sädehoidoilta; - hienoa kuienkin, että et ole kaljanjuonnilla myös turvottanut itseäs. - No joo. Ihan kivaa joo, mut mistä päättelit, että olisin tupakoinut, koska en sitä ole eläessäni tehnyt. - Kalja sensijaan maistuu kyllä, vaikka sen juonnissa uskonkin kohtuuteen; hyvin voin olla ilmankin.
No joo. Kyllähän kaljuunumisen kestää ja yritän piää hiukseni tasiasen lyhyenä; ehkä vielä joskus harkise uudestaan pääni ajamisa kokonaan "nahkapalloksi" - - - Lienee myös onni, että olen mies, sillä naisten kokema kaljuuntuminen on lähes tabu aihe, josta ei edes monin paikoin nähdä olevan olemassa lainkaan. - Näillä mennään. Olsin hyvin, hyvin rikas, jos ietäsin parannuskeinon, jolla voisin kasvattaa kenen tahansa kaljuunuvan päähän omia luonnollisa hiuksia. Peruukki varmaan sopii jollekin, muta itse en ole kokenu siä omaksi vaihoehdokseni. Vaikka varmasti on heitä, joiden mielestä minun kaljuuntuvana ja peruuksia kieläyyvänä ja ainakin toisaiseksi vähäise hiuskarvani säilyttävänä pitäisi ymmärtää ainakin vaihaa pääni muoto toiseen. - Sen sisällösä ja korvien välistä ny puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee, kun kaljuuntuvat miehet ei älyä ajaa kaljuksi jolloin näyttäisivät 10x paremmalta, vaan ilmeisesti uskottelevat itselleen Homer Simpsonmaiseen hiustyyliin saakka, että tuuheahan se pehko vielä on.
Siihen miksi itse ole rohjennut kaljuuntumisesani huolimatta uskaltauunu ajamaan päätäni kokonaan kaljuksi on olemassa ihan syy. Se on yksinkertaisuudessaan se, etä omassa mielessäni täysin kaljusta tulee liian helposi mieleen uusnatst, enkä ise halua näyttää sen paremmin uudela kuin vanhemmalta natsilta. Vaikka ei sekään ole ollu mukavaa kun joku joskus otaksui kaljuuntumiseni johtuvan huonoista elämäntavoista. - On hämmenävää kuulla, kun itselle täysin vieras osoittaa nuppia ja sanoo, että olisi pitänyt sinun (siis minun) tumpata aiemmin, niin olisit säästyny keuhkosyövältä ja sädehoidoilta; - hienoa kuienkin, että et ole kaljanjuonnilla myös turvottanut itseäs. - No joo. Ihan kivaa joo, mut mistä päättelit, että olisin tupakoinut, koska en sitä ole eläessäni tehnyt. - Kalja sensijaan maistuu kyllä, vaikka sen juonnissa uskonkin kohtuuteen; hyvin voin olla ilmankin.
No joo. Kyllähän kaljuunumisen kestää ja yritän piää hiukseni tasiasen lyhyenä; ehkä vielä joskus harkise uudestaan pääni ajamisa kokonaan "nahkapalloksi" - - - Lienee myös onni, että olen mies, sillä naisten kokema kaljuuntuminen on lähes tabu aihe, josta ei edes monin paikoin nähdä olevan olemassa lainkaan. - Näillä mennään. Olsin hyvin, hyvin rikas, jos ietäsin parannuskeinon, jolla voisin kasvattaa kenen tahansa kaljuunuvan päähän omia luonnollisa hiuksia. Peruukki varmaan sopii jollekin, muta itse en ole kokenu siä omaksi vaihoehdokseni. Vaikka varmasti on heitä, joiden mielestä minun kaljuuntuvana ja peruuksia kieläyyvänä ja ainakin toisaiseksi vähäise hiuskarvani säilyttävänä pitäisi ymmärtää ainakin vaihaa pääni muoto toiseen. - Sen sisällösä ja korvien välistä ny puhumattakaan.
"uusnatsi" sinun puolesta otan enemmän osaa tuohon vasemmistolaisuuteen kuin kaljuuntumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle nuorelle miehelle tuo on ikävä ja arka paikka. No useimmat joilla testot on kohdallaan kaljuuntuvat ennen tai myöhemmin, enemmän tai vähemmän.
Eunukit eivät kaljuunnu.
Arnold Schwarzenegger on siis eunukki kun hiukset päässä mukavasti vielä +60 iässä. Jotenkin epäilen teoriaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle nuorelle miehelle tuo on ikävä ja arka paikka. No useimmat joilla testot on kohdallaan kaljuuntuvat ennen tai myöhemmin, enemmän tai vähemmän.
Eunukit eivät kaljuunnu.
Arnold Schwarzenegger on siis eunukki kun hiukset päässä mukavasti vielä +60 iässä. Jotenkin epäilen teoriaasi.
Eunukit eivät edelleenkään kaljuunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eunukit eivät kaljuunnu.
Ainoa eunukki jonka tunnen on se Varys Game of Thronesista ja se oli aivan sileä kalju.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se häpeä. Huonot geenit
Missä mielessä? Itse tulkitsisi hyvät geenit älyn peprusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eunukit eivät kaljuunnu.
Ainoa eunukki jonka tunnen on se Varys Game of Thronesista ja se oli aivan sileä kalju.
Riippuu milloin kastraatio tehdään. Jospa se tuossa tapauksessa on tehty kaljulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eunukit eivät kaljuunnu.
Ja tämähän tuli todistetuksi. Game of Thrones on tieteellisesti pätevää historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se häpeä. Huonot geenit
Missä mielessä? Itse tulkitsisi hyvät geenit älyn peprusteella.
Parturi/kampaajat "ajattelee" toisin.
Mun mies on vähän sellanen. Ei anna periksi. Mutta saa pitää sellaisen hiustyylin kuin haluaa.
Aloin miettiin tuota esimiestä... mulla on samanlainen. Ehkä ollaan samassa paikassa töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"uusnatsi" sinun puolesta otan enemmän osaa tuohon vasemmistolaisuuteen kuin kaljuuntumiseen.
Senkun. - Kaltaisellani yliopisto-opiskelijana, jonka "ansioista" muodostuu kuluvan vuoden aikana lähes puolet (noin 50%) "hyvinvointivaltion" mahdollistamista erilaisista tulonsiirroista, kuten opintotuesta ja asumistuesta en koe mitenkään erityistä kiinnostusta (uus)oikeistolaisa politiikkaa kohtaan... PS Mien ulikaan mieleeni muta olisi hienoa, jos joskus voisin saavuttaa vaikka kolmanneksen siitä sivistyksestä ja karismasta kuin kuluneena vuonna kuolleella Vasemmistoliiton pj:nakin toimineella Claes Anderssonilla....
Minäkään en miehenä ymmärrä naisia, jotka ravaavat säännöllisesti gynellä. Meneekö se pimppa jotenkin rikki aika ajoin vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Lattarintaisten naisten häpeä on tosi huvittavaa, eiks niin.
No eihån ne mitåån häpeä hyvä tavaton! Teillä miehillä vaan on kumma tyyli arvostella ihan sanallisesti tuntemattoman naisen pieniå rintoja. Ne on teille joku ongelma (ihne kyllä) mutta ei naiselle itselleen.
Mutta se miehen kaljuuntuminen. Siinä ei ole mitään outoa eikä naisia hetkauta tippaakaan joku miehen kalju. Miehet todellakin itse tekevät kärpäsestå härkäsen.
Sitten taas miehet ei ole yhtään huolissaan siitå ettå naisia ei kiihota isomahaiset miehet ja siitå mitå sen tasoinen paino tekee penikselle ja sen toimintakyvylle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulapää tai spedetukka ei väliä mutta kun piilotellaan kaljua pitämällä pipoa tai lippistä sisällä!
SpedeKranssi tai SasiKalju on ihan vtun naurettavan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en miehenä ymmärrä naisia, jotka ravaavat säännöllisesti gynellä. Meneekö se pimppa jotenkin rikki aika ajoin vai mikä?
Se on se Qullicarusellissä pyöriminen sellaista että, tahtoo neekerisankkerista lähtien kaikenlaista tautia olla että tarvii käydä tohtoroitavana alvariinsa.
Nooh eipä se varmaan haittaisi jos tulisi normaaliin ikään, itse näin 21 vuotiaana kaljuuntuvana kyllä se hävettää ja vituttaa, nuoremmalla veljellä se on vielä "pahempi"
Eunukit eivät kaljuunnu.