Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän miestäni

Vierailija
05.10.2019 |

Kaikkien tyttökavereiden miehet ovat ekonomeja, lääkäreitä, diplomi-inssejä jne. Minun mieheni ei saanut edes luokanopettajan papereita kasaan. Nyt tekee sijaisuuksia ja haaveilee edelleen rock-tähteydestä vaikka on yli 35.
Me asutaan edelleen vuokrakaksiossa Punavuoressa ja kuljetaan julkisilla, kun kavereilla on omakotitalot ja lapset, kaksi autoa ja vene tai kakkosasunto.
Haukkukaa vain pinnalliseksi, mutta täytyykö minun laittaa koko elämä sulkeisiin tuon miehen takia? Nyt emme etene mihinkään.
Toivon että se pettäisi minua jonkun wannabe rokkibaaripimun kanssa, että tämä tunnesidekin kuolisi pois. Sekin side on sellainen, että koen olevani enemmän äiti sille 15 vuoden takaiselle rokkipojalle, kuin tämän saamattoman turjakkeen vaimo.
Palstan sanoin: Surettaa ja itkettää

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan tietysti jättää sian, mutta kylläpä vituttaa sitten, kun se  vetää stadionkeikkoja

Vierailija
22/22 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijoitit pelimerkkisi mieheen josta toivoit tulevan rokkitähti tulevaisuudessa jotta saisit olla statusmiehen (rokkitähti) puoliso. Nyt oletkin luuserin kanssa kimpassa.

Nämä on ne riskit kun pelataan korkeilla panoksilla. Varmempi sijoittaa mieheen joka opiskelee esim. lääkiksessä  ja josta varmemmin tulee se lääkäri. Joskus voi kyllä lykästää sen rokkipojan kanssakin jos hänestä tulee seuraava Ville Valo, mutta riskit on suuremmat ja onnistumisprosentti pienempi.

Pelasit ja hävisit.

Tämä niin totta. Tylsähkö tuleva DI, KTM, lakimies tai lääkäri on varma valinta aviomieheksi ja hyvään elämään.

Onko se "hyvä elämä" sitä että on tietty palkkataso riippumatta mikä ihmishirviö se toinen osapuoli on?

Ruokitte vain ihmisvihaa tällaisilla ulostuloilla, tai yritätte tahallaan saada naiset huonoon valoon "pinnallisiksi bimboiksi".

Eikun elämä on opettanut. Riskit ja mahdollisuudet kannattaa oikeasti tunnustaa kumppanivalinnassa.

Entä jos valitsee kumppaniksi sellaisen josta ihan vaan tykkää ja joka on sopiva? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi