Miesystävä ajelutti minua väkisin niin kauan autollaan, että pissasin housuun, ei päästänyt ulos
Minulla oli kova pissahätä ja pyysin päästä vessaan. Mies ei suostunut pysähtymään. Tuntuu että hän sai siitä jotain kieroutunutta nautintoa, kun jouduin pidättelemään ja anelin päästä pissalle. Olisi edes suostunut pysähtymään johonkin tienpätkälle niin olisin käynyt puskassa, mutta ei. Lopulta pissasin housuun. Kun suostui vihdoin viemään minut kotiin, alkoi alaovella raivota, että minun pitää maksaa auton sisäpesu.
Nyt on tullut viestiä jossa uhkailee rikosilmoituksen teolla jos en maksa. Voinko joutua maksajaksi? Hävettäisi kyllä kertoa poliisille mitä kävi.
Kommentit (40)
Apua. Millaisia miehiä oikein on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvittaisiin grahampuurohullua. Kuuletko kutsuni
Kelpaako tuo piilolinssihullu.
Et voi joutua, mutta suosittelen tekemään rikosilmoituksen vapaudenriistosta, niin mies saa tuomion ja oppii jatkossa olemaan. Katkothan nyt sitten kaikki yhteydet tähän tyyppiin, sen verran "jännältä" vaikuttaa.
En usko, että on provo. Tässä oli juuri ne elementit, mitä väkivaltaa tekevät hakevat; nöytyytus, häpeä, alistaminen.
Juokse ap, juokse.
Seuraavalla kerralla mennään motaria väärään suuntaan.
Älkää menkö provoon. Tää on ollut ennenkin, ja mainitaan aina tietyissä ketjuissa.
No just juostessa alleni päästin. En oo ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvittaisiin grahampuurohullua. Kuuletko kutsuni
Kelpaako tuo piilolinssihullu.
Ei kai Jenni Vartiainen-hullukin ole lopettanut? En ole nähnyt aikoihin.
Veditkö hanskaan tätä kirjoittaessasi?
Treenatkaa niitä lantiopohjanlihaksianne, niin ei tule kuset housuun yskiessä/aivastaessa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on provo. Tässä oli juuri ne elementit, mitä väkivaltaa tekevät hakevat; nöytyytus, häpeä, alistaminen.
Juokse ap, juokse.
:D
Kuinka tyhmää porukkaa täällä oikein on?
Aikuinen ihminen tajuaa käydä vessassa ennen automatkaa. Ei kesken ajon ole aikaa pysähdellä kun tyhmä nainen ei ole tajunnut käydä vessassa ennen lähtöä ja sit ihan yllättäen iskee pissahätä.
Jotain laatua voisi odottaa näiltä provoiltakin.
Mä kusen housuun nykyään melkein aina kun oon kännissä. Keski-iän mukanaan tuomia harmeja. N57
Vierailija kirjoitti:
Poliisille sanot, että vapaudenriisto!
Tuomitaan törkeästä kusemisen estämisestä 3:ksi vuodeksi kuritushuoneeseen sekä menettämään kansalaisluottamuksensa.
Oliko sama mies joka pelkäsi mökillä rasahduksia?
No tuollaista nyt sattuu kaikille. Monet miehet sitäpaitsi ajelevat niin kauan, että nainen paskoo housuun.