Nyt ette kyllä usko mitä tapahtui kun miesy maalasi olohuoneeni lattian
Emme ole siis koskaan asuneetkaan yhdessä. Hän oli maalatessaan kuunnellut televisiostani tuota iskelmä TV:tä, mikä lie Harju & Pöntinen aika kovalla äänellä. Nyt tulin iltapäivällä kotiin niin homma oli valmis ja työmies tyytyväisenä tauolla mutta sitten huomasin että se telkkari on auki, kovalla äänellä, KAUKOSÄÄDIN PÖYDÄLLÄ JA VÄLISSÄ YLI 5 M VASTAMAALATTUA LATTIAA EIKÄ MINULLA OLE MITÄÄN MILLÄ PÄÄSISI PAINAMAAN SEN HILJAISEKSI TAI YLTÄISIN IRROTTAMAAN TÖPSELIN SEINÄSTÄ! Ei hyvää päivää mitä minä nyt teen? Kuivumisessa kestää yli kaksi vuorokautta!
Kommentit (48)
Onko sun telkkarissa aikakatkaisinta? Meillä sammuu itsestään kun on 4 tuntia kanavanvaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vedä sulake seinästä!?
Yritin jo pääkatkaisijaa mutta se käynnistyy vain uudelleen ja vielä samalla kanavalla AAARGH
Vierailija kirjoitti:
Onko sun telkkarissa aikakatkaisinta? Meillä sammuu itsestään kun on 4 tuntia kanavanvaihtoa.
En tiedä, toivotaan...
Vierailija kirjoitti:
Kosi heti.
Ja heti lapsi alulle. Geenit ovat lupaavat.
Nyt ette kyllä usko mitä tapahtui, kun miesy yritti korjata WC-pönttössä olevaa hiushalkeamaa. Se istui siihen pöntölle, pieraisi kovempaa kuin ikinä olen kuullut kenenkään tekevän.
Ja koko talo romahti!
Voi voi, nyt minuakin pierettää. Pitäisi mennä vessaan, mutta kun ei ole enää mitään talosta jäljellä. Taidan tehdä kyykkypaskan naapurin postilaatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä sulake seinästä!?
Yritin jo pääkatkaisijaa mutta se käynnistyy vain uudelleen ja vielä samalla kanavalla AAARGH
Otat tarvittavan pistorasian sulakkeen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä sulake seinästä!?
Siinä menee sähköt suurimmasta osasta keittiötäkin, ja valoista. Olin luvannut herkkuillallisen vaivanpalkkaa.
Minun miesyni ei koskaan tekisi mitään tuollaista.
Kaukosäädin on pöydällä ja välissä maalattu lattia.. maalasiko mies siis huonekalujen ympäriltä? Entä jos haluat vaihtaa kalusteiden järjestystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä sulake seinästä!?
Siinä menee sähköt suurimmasta osasta keittiötäkin, ja valoista. Olin luvannut herkkuillallisen vaivanpalkkaa.
Pistorasiat ovat omassa sarjassaan. Ei mene valot pois. Liedellä on oma sulake. Vai onko sähköasennuksetkin tehnyt tuo miesystävä?
Vierailija kirjoitti:
Kaukosäädin on pöydällä ja välissä maalattu lattia.. maalasiko mies siis huonekalujen ympäriltä? Entä jos haluat vaihtaa kalusteiden järjestystä?
Seinän vieri nimenomaan tv-pöydän ja kirjahyllyn alta oli maalattu jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä sulake seinästä!?
Pistorasiat ovat omassa sarjassaan. Ei mene valot pois. Liedellä on oma sulake. Vai onko sähköasennuksetkin tehnyt tuo miesystävä?
Edellinen omistaja, joku omatoiminen yleismies 70-luvun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä sulake seinästä!?
Valetta.
Olohuoneen yms pistorasiat on 10 A sulakkeen takana, keittiön sähköt (pistorasiat) maadoitettu eli 16 A sis jääkaapin, hella erikseen vielä, ikkunasta tulee valoa ja kaapinaluslamput toimii siitä 16 A sarjasta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seinän vieri nimenomaan tv-pöydän ja kirjahyllyn alta oli maalattu jo aiemmin.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä sulake seinästä!?
Jos talossa on maalattava lautalattia, se on luultavasti vanha tyyppitalo. Niiden sähköt on mitä sattuu ja voi olla monen asukaskerran omia virityksiäkin. Luultavasti valot ja pistorasiat ovat saman sulakkeen takana.
Kosi heti.