Nyt ette kyllä usko mitä tapahtui kun miesy maalasi olohuoneeni lattian
Emme ole siis koskaan asuneetkaan yhdessä. Hän oli maalatessaan kuunnellut televisiostani tuota iskelmä TV:tä, mikä lie Harju & Pöntinen aika kovalla äänellä. Nyt tulin iltapäivällä kotiin niin homma oli valmis ja työmies tyytyväisenä tauolla mutta sitten huomasin että se telkkari on auki, kovalla äänellä, KAUKOSÄÄDIN PÖYDÄLLÄ JA VÄLISSÄ YLI 5 M VASTAMAALATTUA LATTIAA EIKÄ MINULLA OLE MITÄÄN MILLÄ PÄÄSISI PAINAMAAN SEN HILJAISEKSI TAI YLTÄISIN IRROTTAMAAN TÖPSELIN SEINÄSTÄ! Ei hyvää päivää mitä minä nyt teen? Kuivumisessa kestää yli kaksi vuorokautta!
Kommentit (48)
Mies on kiva termi. Sopii juuri sellaiselle handyman tyypille.
Vierailija kirjoitti:
Mies on kiva termi. Sopii juuri sellaiselle handyman tyypille.
Siis miesy. Autocorrect ei kuitenkaan tykännyt termistä. Ja tuo musiikkimaku sopii myös hyvin miesylle.
Tuskin olisi käynyt noin, jos lattian olisi maalannut naisy.
Ou nou on sulla ongelma. Ihmisiä kuolee nälkään ja sinä vingut säätimestä.
Mene Giganttiin ja lainaa sieltä vastaavan ruudun kapula.
Vierailija kirjoitti:
Miesyistä on vain riesaa!
Samaa mieltä. Tätäkään ei olisi tapahtunut, jos ap:lle olisi kelvannut tavismies kuten muillekin.
No nyt neljän tunnin jälkeen se meni aikakatkaisuun 😌 Kyllä kesti -ap
Eli sulla on käsissäsi talo missä on sähköt vedetty päin prinkkalaa, kuuntelet jotain saunarallia, ja kohta varmaan itsekin tulet huomaamaan että se lattian maalauskaan ei tainnut mennä ihan niin kuin Strömsössä, kun ne aikaisemmin maalatut reuna-alueet kuivuu eri tahdissa kuin se keskilattia, ja siihen tulee jäämään raja sen aikaisemmin maalatun ja tuoreemman maalipinnan välille...
Sano nyt vielä että se talo on tee-se-itse -metodilla rempattu rintsikka, niin saadaan ne homeet, sienet ja lahokin tähän keskusteluun.