Vinkkejä miten voisi olla enemmän naisellinen?
Olen sinkku ja jostain syystä (ilmeisesti siitä etten vain ole riittävän naisellinen) kuulen tätä todella usein, siis että "voisit yrittää olla vähän naisellisempi" tai "jos olisit vähän naisellisempi, niin olisi vientiä ja milloin mitäkin..." ynnä muita vihjailuja siitä että jos olisin jotenkin mystisesti vähän naisellisempi, niin olisin kiinnostavampi miesten mielestä, enimmäkseen miehiltä on tullut näitä kommentteja, mutta naisiltakin.
Nämä miehet jotka on asiasta maininneet, niin niille on kai tullut jotenkin pettymyksenä etten olekaan naisellisempi, tai sellainen vaikutelma itselle jäänyt.
Miten ihmeessä voisin alkaa olemaan jotenkin naisellisempi?! Siis kun kuitenkin olen ihan nainen.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
LAIHDUTA
Huoh.. Tuon tuosta täältäkin saa lukea sievistä ja ennen kaikkea HOIKISTA naisista ketkä ei löydä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LAIHDUTA
Huoh.. Tuon tuosta täältäkin saa lukea sievistä ja ennen kaikkea HOIKISTA naisista ketkä ei löydä miestä.
Ei hoikkuus yksin viehättäväksi tee, mutta on siitä useimpien silmissä hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LAIHDUTA
Mistä sitten löytyisi näille unelmien naisille miehet?
Vierailija kirjoitti:
LAIHDUTA
En ole ylipainoinen, mutta tarkkailen painoani ja laihdutan silti välillä varmuuden vuoksi.
-ap
Ryhti, kanna itsesi itsevarmasti, iloinen ilme, pilke silmäkulmassa. Ostan neuleen tilalle välillä esim hyvin laskeutuva sifonkityylinen paita, sirot kengät , ei tarvi olla korkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LAIHDUTA
Mistä sitten löytyisi näille unelmien naisille miehet?
Hyvä kysymys. Vika tuskin on mainituissa positiivisissa ominaisuuksissa vaan niissä negatiivisissa, jotka jätetään mainitsematta.
Korkkarit on kyllä vähän not, koska pilaa jalat eikä niillä oikeasti kukaan kävele nätisti.
Teepaita pois, napitettava pusero tilalle. Paidan 1-3 ylintä nappia auki, soma huivi huolettomasti kaulan ympärille ja kevyt sipaisu punaisehkoa huulipunaa (ei mitään nudea ihonväristä, joka näyttää siltä kuin huulia ei olisi ollenkaan). Treenaa peilin edessä niin huomaat eron.
Mieti, voisitko kokeilla muitakin housumalleja kuin farkkuja.
Kylmänä vuodenaikana myös kiva hame ja lämpimät sukkahousut voisivat tuoda vaihtelua farkkuilmeeseen.
Mukavat nilkkurit tai saapikkaat maltillisilla koroilla.
Minä olen saanut miehiltä palautetta siitä, että olen liian epänaisellinen, ja siitä, että olen ihanan naisellinen nainen. Samat miehet eivät tietenkään ole olleet skitsoilemassa, vaan eri miehillä on ollut erilainen maku ja käsitys naisellisuudesta.
Aika loppuu, mutta jos ketju jatkuu vielä huomenna, palaan yksityiskohtiin.
Vierailija kirjoitti:
Ryhti, kanna itsesi itsevarmasti, iloinen ilme, pilke silmäkulmassa. Ostan neuleen tilalle välillä esim hyvin laskeutuva sifonkityylinen paita, sirot kengät , ei tarvi olla korkkarit.
Jos miehellä on hyvä ryhti, hän kantaa itseään itsevarmasti, hänellä on iloinen ilme ja pilkettä silmäkulmassa niin hän on silloin naisellinen?
Eikö naisellisuus ole sitä mitä on vain naisilla?
Minun mielestä naisellisuus on sitä että pukeutuu naisellisiin vaatteisiin, meikkaa ja että hänellä on kaunis ulkonäkö.
Naisellinen nainen on iloinen, lämmin, viisas, empaattinen, huolehtivainen, tietyllä tapaa hillitty (just röyhtäily ja rivoudet pois).
Suosittelen katsomaan Mrs. midwestin videoita YouTubesta, jos ymmärrät englantia :)
Ei housuja, vaan hame. Ei lenkkareita, vaan korkkarit tai muut sirot kengät. Ei poikatukkaa tai ainaista ponnaria, vaan pidempi hyvinhoidettu ja naisellinen malli. Ei vaatteina aina mustaa ja harmaata, vaan punaista, pinkkiä ja muita värejä sekä sopivasti vaikka kukallista kuosia. Meikki antaa naisellisen kuvan.
Käytöstä ei kannata alkaa muuttamaan. Toki esim. Tanssi on naisellisempi laji kuin nyrkkeily, mutta tee mieluiten sitä, mistä pidät.
Mitäs noi laihdutuskäskyt oikein on?! Mulla on isot rinnat ja iso peppu, mutta kapea vyötärö. Ei se kauhean miehekäs kombo ole. Olen lievästi ylipainoinen, mutta ei ole tarvinnut koskaan kokea, etteikö mieleistä miestä löytyisi. Oma kroppani on siis erittäin naisellinen ja yritän pitää sen mielessä ja kantaa ylpeydellä myös huonoina päivinä:)
Naisellisuudesta: Jos otat vaatekappaleen kerrallaan, mieti mikä siitä tekee ns. sukupuolettoman vs naisellisen. Nyt pitää lähteä töihin, mutta jos ketju on hengissä voin vielä palata yksityiskohtiin :)
Olen itse keskiverrosti naisellinen. Pitkät hiukset ja perusnätti naama (hiukset harjaan, en "laita" niitä muuten pääasiassa, meikkaan treffeille ja juhliin, kuitenkin aika hillitysti). Normi naistenvaatteet arkena, kaapista löytyy kyllä pitsiä ja hametta, saapikkaita ja korkokenkiä.
Jaksoin jonkin aikaa tapailla miestä, joka painotti lopulta turhan paljon siihen, että on Niin kivaa ja olen niin nätti.. silloin kun oli meikkiä ja hepeniä. Arjessa itsekin oli raavas työmies yms, kävi kalassa ja liikkui luonnossa. Silti minun olisi pitänyt liikkua mukana Ja olla jotenkin extraNaisellinen. Ei se toiminut.
Jos nyt haluaa Kokeilla, aloittaisin kampaajalta, kysy mielipidettä olisiko tyylissä päivitettävää.
Itselläni on ollut ripsiväri/ripsipermanenttia ja muutaman kerran klassiset ripsienpidennyksetkin. Olivat vaivan väärtejä, paransi omaa lookkia paljonkin. Kynsien laitto, jalkahoito.
Millaiset asusteet? Onko kaikki käytännöllistä? Kaikki korvakoruista/muista koruista huiviin, käsilaukkuun, kenkiin. Vetääkö menemään tuulitakissa ja maihareissa, vai onko kaapissa sirompaa takkia ja saapikkaita? Käytännöllisen sporttirepun tilalle käsilaukkua?
Käytöstavat... Noh, mitäs kaikkea niissä mahtaakaan olla. Istuuko haarat levällään, hartiat lysyssä, vai kenties "sirommin". Kävele itseäsi kantaen.
En minäkään silti lähtisi sievistelemään. Menisi naisen roolissani että olen hiljaa ja näytän nätiltä. Trophywife. Nauran lujaa kun siltä tuntuu ja kerron tyhmiä juttuja. Kallistan kyllä silleen koiranpentu-diana-tyylisesti päätäni, vaikka puhujakouluttaja sen kielsi hömpötyksenä.
Millainen nainen haluat olla?
Naisellista tyyliä on monenlaista. Kannattaa poimia omaan tyyliin sopivat vinkit, ettei tunne olevansa "rooliasussa" jos vaikka kukkamekot tuntuu ihan vieraalta. Naisellisuutta saa jo sillä, että asu on mietitty ja yhteensopiva. Ehkä voisit aloittaa vaikka sillä, että viikon ajan valitset vaatteet jo illalla, ja mietit vähän uusia yhdistelmiä ja kokeilet jotain vähän naisellisempaa asustetta tai uutta vaatetta arkipukeutumisessa palstan vinkkien mukaan :) eikä asukokonaisuuksia tarvitse keksiä loputtomasti uusia, voit miettiä vaikka 5 siistiä asuyhdistelmää mitkä sopivat sinulle ja jotka ovat vähän enemmän ladylike ja käyttää niitä :)
Meikkiä voi olla vaikka ripsari, kulmakynä, poskipuna ja värillinen huulikiilto tai kevyt puna. Sekin korostaa jo kasvojen naisellisuutta :) esimerkiksi sivuponnari tai nuttura on tavallista ponnaria viimeistellympi, muttei vie aikaa. Tai joku nätti klipsi :)
- se sama joka suositteli Mrs. Midwestin videoita aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Mitäs noi laihdutuskäskyt oikein on?! Mulla on isot rinnat ja iso peppu, mutta kapea vyötärö. Ei se kauhean miehekäs kombo ole. Olen lievästi ylipainoinen, mutta ei ole tarvinnut koskaan kokea, etteikö mieleistä miestä löytyisi. Oma kroppani on siis erittäin naisellinen ja yritän pitää sen mielessä ja kantaa ylpeydellä myös huonoina päivinä:)
Naisellisuudesta: Jos otat vaatekappaleen kerrallaan, mieti mikä siitä tekee ns. sukupuolettoman vs naisellisen. Nyt pitää lähteä töihin, mutta jos ketju on hengissä voin vielä palata yksityiskohtiin :)
Olikohan tuo laihdutusehdotus tiimalasivartaloille vai sen vastakohdille tarkoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Ei housuja, vaan hame. Ei lenkkareita, vaan korkkarit tai muut sirot kengät. Ei poikatukkaa tai ainaista ponnaria, vaan pidempi hyvinhoidettu ja naisellinen malli. Ei vaatteina aina mustaa ja harmaata, vaan punaista, pinkkiä ja muita värejä sekä sopivasti vaikka kukallista kuosia. Meikki antaa naisellisen kuvan.
Käytöstä ei kannata alkaa muuttamaan. Toki esim. Tanssi on naisellisempi laji kuin nyrkkeily, mutta tee mieluiten sitä, mistä pidät.
Miehiset kiinnostuksenkohteet voi olla myös hyvä asia. Olen ulkoisesti naisellinen. Käytän hameita ja mekkoa joka päivä ja hiukset ovat pitkät, mutta pidän toimintaelokuvista ja tykkään tehdä pieniä korjausjuttuja kotona. Kukaan mies ei ole koskaan valittanut elokuvamaustani, vaan joillekin se on ollut jopa positiivinen asia.
Yritä korostaa hyviä puolia ja pikku hiljaa häivyttää niitä huonoja. Äänekäs röyhtäily on ihan oikeasti kamalaa.
Täällä on jo ehdotettu punaista huulipunaa ja punaisen sävyisiä vaatteita. Olen huomannut, että nämä todella tuovat miehiltä huomiota.
Hymy on tärkeä, uskoisin. Hymyilen itse aika herkästi ja välillä joudun kontrolloimaan naamaani, kun en halua antaa vääriä signaaleja.
Tämä auttaa vain alkuun ja enempää en oikeastaan osaakaan, kun itse tykkään naisista, huulipunan sävystä huolimatta.
Treffionnea :) !
Korut ja asusteeet? Korvakorut, joku kaulakoru tai tyyliisi sopiva rannekoru? Entä kengät, tennareiden ja korkokenkien välillä on useita vaihtoehtoja. Trikoopaidalle vaihtelua jollain siistimmällä, kevyellä paidalla? Kynsiin siisti lakkaus? Väritön, nude tai kestolakkaus jos et jaksa pitää siistinä.
LAIHDUTA