Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miten voisi olla enemmän naisellinen?

Vierailija
02.10.2019 |

Olen sinkku ja jostain syystä (ilmeisesti siitä etten vain ole riittävän naisellinen) kuulen tätä todella usein, siis että "voisit yrittää olla vähän naisellisempi" tai "jos olisit vähän naisellisempi, niin olisi vientiä ja milloin mitäkin..." ynnä muita vihjailuja siitä että jos olisin jotenkin mystisesti vähän naisellisempi, niin olisin kiinnostavampi miesten mielestä, enimmäkseen miehiltä on tullut näitä kommentteja, mutta naisiltakin.
Nämä miehet jotka on asiasta maininneet, niin niille on kai tullut jotenkin pettymyksenä etten olekaan naisellisempi, tai sellainen vaikutelma itselle jäänyt.

Miten ihmeessä voisin alkaa olemaan jotenkin naisellisempi?! Siis kun kuitenkin olen ihan nainen.

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkkarit jalkaan, opettele kävelemään niillä. Käy kampaajalla ja anna kampaajalle "vapaat kädet". Käy meikkausopissa. Pyydä pukeutumisneuvoja valitsemaan sulle muutamaa naisellinen klassinen asukokonaisuus.

Näin just muutamaa päivää sitten niin miesmäisesti löntystävän naisen että tuli ihan paha mielin hänen puolestaan, ihan perusnätti nainen mut ei osannut korostaa mitään naisellisia puoliaan ja tosiaan se kävely...

Useimmat miehet eivät huomaa mitenkään mikäli nainen laittautuu kahdesta syystä 1) pitävät sitä niin itsestään selvänä asiana tai 2) ei kiinnosta. Lakkasin laittamasta itseäni kun miestä ei tuntunut innostavan laitettu nainen ja saapui tästäkin huolimatta joko myöhässä/jätti tulematta kokonaan. Seuraava tapaus jätti huomioimatta aivan täysin vaikka käväisin ammattimeikkaajan pakeilla juuri ennen treffeille tulemista.

Ei naisen tarvitse käydä millään ammattimeikkaajalla, mutta ihan tavallinen panostus ulkonäköön voi auttaa kuten pitkät hiukset ja hameiden ja mekkojen käyttäminen välillä farkkujen sijasta. 

Marilynilla ei ollut pitkää tukkaa ;)

Se olikin Marilynin ainoa miinus. ;)

Silloin oli lyhyempi tukka muodissa. Pitkää pidettiin vanhanaikaisena :)

Vierailija
62/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuvauksesi itsestäsi kuulostaa ihan mukavalta. Toivottavasti et yritä muuttaa itseäsi liikaa. Luulen että jos harrastaisit jotain missä miehiä näkee paljon niin kohtaisit ennen pitkää jonkun sulle sopivan. Nuo treffit on liikaa ulkonäön varassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jatkuvasti kehuja naisellisuudestani vaikka en meikkaa ja vitsini ovat kuin suoraan merimiehen suusta. Varmaankin minua pidetään naisellisena koska pukeudun aina hameisiin tai mekkoihin ja minulla on pitkät vaaleat hiukset joita pidän aina auki. Olen isorintainen ja leveälanteinen mutta normaalipainoinen, tuokin varmaan vaikuttaa. 

Vierailija
64/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ekaksi pitää olla hoikka,siitä kaikki lähtee. onhan se surkuhupaisaa kun voimaantuneet yrittää pakkelilla ja muotivaatteilla tehdä itsestään jotain.

Vierailija
65/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut tuntemaan itsesi erityisen naiselliseksi, AP?

Miten suhtaudut miehiin?

Miehet haluavat naisellisen naisen, koska haluavat tuntea olevansa Miehekkäitä Miehiä. Hän haluaa kauniin naisen, joka ihailee häntä ja jota voi pitää kuin kukkaa kämmenellään. Naisellinen nainen esimerkiksi odottaa, että mies avaa hänelle oven. Odotatko tälläisiä huomaavaisuuksia mieheltä? Mitä teet, jos tarvisit apua esim. painavan esineen nostamiseen? Mies myös haluaa tuntea olevansa ihailtu. Annatko miehille kehuja kauniin hymyn kanssa?

Mua miehet yleensä kuvailee naiselliseksi. Olen kaunis ja laittaudun yleensä maltillisesti, kengissä on korkoa jne. Mutta ei se naisellisuus lähde ulkonäöstä vaan asenteesta. Sellaisesta "olen ihana ja kaunis nainen ja ylpeä itsestäni" (Ja miehen egon hienovaraisesta pönkittämisestä.)

Vierailija
66/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtaudut miehiin?

Miehet haluavat naisellisen naisen, koska haluavat tuntea olevansa Miehekkäitä Miehiä. Hän haluaa kauniin naisen, joka ihailee häntä ja jota voi pitää kuin kukkaa kämmenellään. Naisellinen nainen esimerkiksi odottaa, että mies avaa hänelle oven. Odotatko tälläisiä huomaavaisuuksia mieheltä? Mitä teet, jos tarvisit apua esim. painavan esineen nostamiseen? Mies myös haluaa tuntea olevansa ihailtu. Annatko miehille kehuja kauniin hymyn kanssa?

Mua miehet yleensä kuvailee naiselliseksi. Olen kaunis ja laittaudun yleensä maltillisesti, kengissä on korkoa jne. Mutta ei se naisellisuus lähde ulkonäöstä vaan asenteesta. Sellaisesta "olen ihana ja kaunis nainen ja ylpeä itsestäni" (Ja miehen egon hienovaraisesta pönkittämisestä.)

Jotkut miehet haluavat. Minä olen aina pitänyt enemmän tomboy-tyyppisistä naisista jotka ovat rohkeita ja itsenäisiä. En välitä siitä jos nainen heittäytyy suojeltavaksi ja tuijottelee minua ylöspäin, en syty ihailun kohteena olemisesta ollenkaan. Kiva jos arvostetaan, mutta parisuhteessa tasa-arvo kiinnostaisi enemmän.

Harmi kyllä naisilla on se rimaperiaate. Naiselliselle naiselle miehekäs mies, "miehekkäälle" naiselle miehekäs mies jotta nainen tuntisi itsensä naisellisemmaksi mieheen verrattuna. Itse kylläkin uskon että monelle rämäpäänaiselle voisi sopiakin pehmeämpi mies, mutta naiset pitävät kiinni vanhoista rooleista. Miehen on oltava kookkaampi, assertiivisempi ja korkeammassa sosioekonomisessa asemassa.

Omissa kaveripiireissä näyttäisi menevän niin että perinteisen miehekkäät ja naiselliset pariutuvat helposti keskenään. Pehmomiehet eivät pariudu koska eivät ole naisten silmissä kiinnostavia. Rämäpäänaiset ajelehtivat sinkkuilun ja hankalien suhteiden välillä kun kaksi liian samanlaista ei sovikaan yhteen.

Ap:lle sanoisin että minusta tuo "perinteinen naisellisuus" on myös osa perusluonnetta. Ulkonäköön panostaminen varmasti auttaa aina, mutta kannattaako/jaksatko esittää toisenlaista jotta saisi haluamansa miehen? Osaan miehistä saatat vedota paremmin omana itsenäsi - juju on siinä että jos sinä et noudata perinteisiä odotuksia naisille, ne miehetkään eivät ehkä ole niitä joita pidettäisiin perinteisillä kriteereillä miehekkäinä.

ps. oletko itse aloitteellinen? Prinsessataktiikka houkuttelee miehiä jotka odottavat naiselta perinteistä naisellisuutta, alistuvuutta ja miehen ihailemista.

Vierailija
67/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtaudut miehiin?

Jotkut miehet haluavat. Minä olen aina pitänyt enemmän tomboy-tyyppisistä naisista jotka ovat rohkeita ja itsenäisiä. En välitä siitä jos nainen heittäytyy suojeltavaksi ja tuijottelee minua ylöspäin, en syty ihailun kohteena olemisesta ollenkaan. Kiva jos arvostetaan, mutta parisuhteessa tasa-arvo kiinnostaisi enemmän.

Harmi kyllä naisilla on se rimaperiaate. Naiselliselle naiselle miehekäs mies, "miehekkäälle" naiselle miehekäs mies jotta nainen tuntisi itsensä naisellisemmaksi mieheen verrattuna. Itse kylläkin uskon että monelle rämäpäänaiselle voisi sopiakin pehmeämpi mies, mutta naiset pitävät kiinni vanhoista rooleista. Miehen on oltava kookkaampi, assertiivisempi ja korkeammassa sosioekonomisessa asemassa.

Omissa kaveripiireissä näyttäisi menevän niin että perinteisen miehekkäät ja naiselliset pariutuvat helposti keskenään. Pehmomiehet eivät pariudu koska eivät ole naisten silmissä kiinnostavia. Rämäpäänaiset ajelehtivat sinkkuilun ja hankalien suhteiden välillä kun kaksi liian samanlaista ei sovikaan yhteen.

Ap:lle sanoisin että minusta tuo "perinteinen naisellisuus" on myös osa perusluonnetta. Ulkonäköön panostaminen varmasti auttaa aina, mutta kannattaako/jaksatko esittää toisenlaista jotta saisi haluamansa miehen? Osaan miehistä saatat vedota paremmin omana itsenäsi - juju on siinä että jos sinä et noudata perinteisiä odotuksia naisille, ne miehetkään eivät ehkä ole niitä joita pidettäisiin perinteisillä kriteereillä miehekkäinä.

ps. oletko itse aloitteellinen? Prinsessataktiikka houkuttelee miehiä jotka odottavat naiselta perinteistä naisellisuutta, alistuvuutta ja miehen ihailemista.

Se on totta, että kaikki eivät arvosta perinteistä naisellisuutta. (Ja että ei kannata liikaa hyppiä sen mukaan, mitä kukakin arvostaa.) "Tomboy" ei kuitenkaan ole se kaikista naisellisin nainen, vaikka varmasti ihana ja upea onkin. Oletan, että AP tarkoittaa nimenomaan perinteistä naisellisuutta, koska "moderni naisellisuus" on nimenomaan sellainen "kelpaat omana itsenäsi", jota AP ei kaivannut. Onko se fiksua vai ei? Hänen asiansa aikuisena ihmisenä tätä punnita. :)

Vierailija
68/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihdella tyyliä päivittäin jos haluaa miehen huomion heräävän. Minuun vetoaa iloisuus jota voi korostaa hillityllä meikillä (erikoistilanteissa hieman voimakkaammallakin). Vartalon kaaret kannattaa tuoda esiin, eli "korsetti kuntoon". Hieman korkeampaa korkoa joka tuo enemmän keinuntaa liikkeisiin.

Vierailija
69/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs noi laihdutuskäskyt oikein on?! Mulla on isot rinnat ja iso peppu, mutta kapea vyötärö. Ei se kauhean miehekäs kombo ole. Olen lievästi ylipainoinen, mutta ei ole tarvinnut koskaan kokea, etteikö mieleistä miestä löytyisi. Oma kroppani on siis erittäin naisellinen ja yritän pitää sen mielessä ja kantaa ylpeydellä myös huonoina päivinä:)

Naisellisuudesta: Jos otat vaatekappaleen kerrallaan, mieti mikä siitä tekee ns. sukupuolettoman vs naisellisen. Nyt pitää lähteä töihin, mutta jos ketju on hengissä voin vielä palata yksityiskohtiin :)

mutta..NÄKYYKÖ..vyötärö?

Vierailija
70/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natural kirjoitti:

Miten kissa voisi olla vielä kissamaisempi, koira vielä koiramaisempi, hevonen hevostella vielä enemmän jne. ?

Eläimet ovat vain luonnollisia ja luonnostaan mitä ovat, eikä niillä luultavasti ole tarvetta pohtia tuollaisia kysymyksiä.

Jotkut ihmiset taas eivät osaa muuta pohtiakaan...

Eläimet syövät toisiaan, parittelevat julkisesti hedelmälliseltä vaikuttavan vastapuolen kanssa,eläimet eivät ole lihavia, eläimet hylkäävät haahoittuneen ja syövät pentunsa vaaran uhatessa

Vierailija
71/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkkarit jalkaan, opettele kävelemään niillä. Käy kampaajalla ja anna kampaajalle "vapaat kädet". Käy meikkausopissa. Pyydä pukeutumisneuvoja valitsemaan sulle muutamaa naisellinen klassinen asukokonaisuus.

Näin just muutamaa päivää sitten niin miesmäisesti löntystävän naisen että tuli ihan paha mielin hänen puolestaan, ihan perusnätti nainen mut ei osannut korostaa mitään naisellisia puoliaan ja tosiaan se kävely...

Useimmat miehet eivät huomaa mitenkään mikäli nainen laittautuu kahdesta syystä 1) pitävät sitä niin itsestään selvänä asiana tai 2) ei kiinnosta. Lakkasin laittamasta itseäni kun miestä ei tuntunut innostavan laitettu nainen ja saapui tästäkin huolimatta joko myöhässä/jätti tulematta kokonaan. Seuraava tapaus jätti huomioimatta aivan täysin vaikka käväisin ammattimeikkaajan pakeilla juuri ennen treffeille tulemista.

Ei naisen tarvitse käydä millään ammattimeikkaajalla, mutta ihan tavallinen panostus ulkonäköön voi auttaa kuten pitkät hiukset ja hameiden ja mekkojen käyttäminen välillä farkkujen sijasta. 

Marilynilla ei ollut pitkää tukkaa ;)

Ei ollut. Mutta ei myöskään mitään kananperselookia tai lyhyttä tukkaa. Ja hänellä oli myös pitkät hiukset.

https://yle.fi/uutiset/3-6240368

Vierailija
72/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naisellinen aina.

Vierailija
73/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ap:n tyyppisille naisille on kyllä ottajia.

Ongelma on siinä että ap tietysti haluaa niitä miehekkäitä miehiä, ja siten että mies hoitaa valloittamisen. Ne miehet jotka haluaisivat ap:n, eivät ap:ta kiinnosta.

No, jos haluaa prinsessan rooliin niin pitää olla prinsessä. Kiroileva ja jätkämäisesti käyttäytyvä nainen ei valloitusviettiä ja suojeluviettiä herätä.

Ap korjatkoon jos olen väärässä, koska näin se yleensä menee.

Vierailija
74/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä liikut? Keinuuko lantiosi kävellessäsi vai harpotko eteenpäin? Harppomiselle on oma aikansa ja paikkansa, mutta onko yleinen 'liikekielesi' naisellista. Jos haluat kehittää liikekieltäsi niin aloita tanssi esim salsa ladies' style oikein korostaa liikkeiden naisellisuutta. Se myös parantaa ryhtiä ja keskivartalon lihasten kuntoa. Kokeile ja katso hyödytkö tanssista.

Vierailija
75/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse keskiverrosti naisellinen. Pitkät hiukset ja perusnätti naama (hiukset harjaan, en "laita" niitä muuten pääasiassa, meikkaan treffeille ja juhliin, kuitenkin aika hillitysti). Normi naistenvaatteet arkena, kaapista löytyy kyllä pitsiä ja hametta, saapikkaita ja korkokenkiä.

Jaksoin jonkin aikaa tapailla miestä, joka painotti lopulta turhan paljon siihen, että on Niin kivaa ja olen niin nätti.. silloin kun oli meikkiä ja hepeniä. Arjessa itsekin oli raavas työmies yms, kävi kalassa ja liikkui luonnossa. Silti minun olisi pitänyt liikkua mukana Ja olla jotenkin extraNaisellinen. Ei se toiminut.

Jos nyt haluaa Kokeilla, aloittaisin kampaajalta, kysy mielipidettä olisiko tyylissä päivitettävää.

Itselläni on ollut ripsiväri/ripsipermanenttia ja muutaman kerran klassiset ripsienpidennyksetkin. Olivat vaivan väärtejä, paransi omaa lookkia paljonkin. Kynsien laitto, jalkahoito.

Millaiset asusteet? Onko kaikki käytännöllistä? Kaikki korvakoruista/muista koruista huiviin, käsilaukkuun, kenkiin. Vetääkö menemään tuulitakissa ja maihareissa, vai onko kaapissa sirompaa takkia ja saapikkaita? Käytännöllisen sporttirepun tilalle käsilaukkua?

Käytöstavat... Noh, mitäs kaikkea niissä mahtaakaan olla. Istuuko haarat levällään, hartiat lysyssä, vai kenties "sirommin". Kävele itseäsi kantaen.

En minäkään silti lähtisi sievistelemään. Menisi naisen roolissani että olen hiljaa ja näytän nätiltä. Trophywife. Nauran lujaa kun siltä tuntuu ja kerron tyhmiä juttuja. Kallistan kyllä silleen koiranpentu-diana-tyylisesti päätäni, vaikka puhujakouluttaja sen kielsi hömpötyksenä.

Millainen nainen haluat olla?

Ite tykkään ”olla hiljaa ja näyttää nätiltä” vaan vtuttaa kun ihmisiä sitten häiritsee että miksen puhu ja nimittelevät ujoksi sun muuta.

Vierailija
76/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla naisellinen niin laita mekko päälle, kasvata pitkät hiukset, laita meikkkä naamaan,lakkaa kynnet,laita korkokengät jalkaan ja laita kampaus kuntoon.

Jos tämä sama kysely oltaisiin tehty 50 vuotta sitten niin vastaulmkset olisivat hiukan erilaisia...

Vierailija
77/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei housuja, vaan hame. Ei lenkkareita, vaan korkkarit tai muut sirot kengät. Ei poikatukkaa tai ainaista ponnaria, vaan pidempi hyvinhoidettu ja naisellinen malli. Ei vaatteina aina mustaa ja harmaata, vaan punaista, pinkkiä ja muita värejä sekä sopivasti vaikka kukallista kuosia. Meikki antaa naisellisen kuvan.

Käytöstä ei kannata alkaa muuttamaan. Toki esim. Tanssi on naisellisempi laji kuin nyrkkeily, mutta tee mieluiten sitä, mistä pidät.

Miehiset kiinnostuksenkohteet voi olla myös hyvä asia. Olen ulkoisesti naisellinen. Käytän hameita ja mekkoa joka päivä ja hiukset ovat pitkät, mutta pidän toimintaelokuvista ja tykkään tehdä pieniä korjausjuttuja kotona. Kukaan mies ei ole koskaan valittanut elokuvamaustani, vaan joillekin se on ollut jopa positiivinen asia.

Yritä korostaa hyviä puolia ja pikku hiljaa häivyttää niitä huonoja. Äänekäs röyhtäily on ihan oikeasti kamalaa.

Sama!

Vierailija
78/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat olla naisellinen niin laita mekko päälle, kasvata pitkät hiukset, laita meikkkä naamaan,lakkaa kynnet,laita korkokengät jalkaan ja laita kampaus kuntoon.

Jos tämä sama kysely oltaisiin tehty 50 vuotta sitten niin vastaulmkset olisivat hiukan erilaisia...

Mitä ne vastaukset olisi?

Vierailija
79/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ap:n tyyppisille naisille on kyllä ottajia.

Ongelma on siinä että ap tietysti haluaa niitä miehekkäitä miehiä, ja siten että mies hoitaa valloittamisen. Ne miehet jotka haluaisivat ap:n, eivät ap:ta kiinnosta.

No, jos haluaa prinsessan rooliin niin pitää olla prinsessä. Kiroileva ja jätkämäisesti käyttäytyvä nainen ei valloitusviettiä ja suojeluviettiä herätä.

Ap korjatkoon jos olen väärässä, koska näin se yleensä menee.

Kuka nyt ei haluaisi miehekästä miestä joka valloittaa?

Vierailija
80/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtaudut miehiin?

Ihme logiikka. Se, että nainen on naisellinen ja ihailee miestään ei tarkoita että miehen ei pitäisi tehdä samaa puolestaan. Tässä ei ole mitään epätasa-arvoista vaan eri roolit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän