Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miten voisi olla enemmän naisellinen?

Vierailija
02.10.2019 |

Olen sinkku ja jostain syystä (ilmeisesti siitä etten vain ole riittävän naisellinen) kuulen tätä todella usein, siis että "voisit yrittää olla vähän naisellisempi" tai "jos olisit vähän naisellisempi, niin olisi vientiä ja milloin mitäkin..." ynnä muita vihjailuja siitä että jos olisin jotenkin mystisesti vähän naisellisempi, niin olisin kiinnostavampi miesten mielestä, enimmäkseen miehiltä on tullut näitä kommentteja, mutta naisiltakin.
Nämä miehet jotka on asiasta maininneet, niin niille on kai tullut jotenkin pettymyksenä etten olekaan naisellisempi, tai sellainen vaikutelma itselle jäänyt.

Miten ihmeessä voisin alkaa olemaan jotenkin naisellisempi?! Siis kun kuitenkin olen ihan nainen.

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sinut tuntemaan itsesi erityisen naiselliseksi, AP?

Miten suhtaudut miehiin?

Miehet haluavat naisellisen naisen, koska haluavat tuntea olevansa Miehekkäitä Miehiä. Hän haluaa kauniin naisen, joka ihailee häntä ja jota voi pitää kuin kukkaa kämmenellään. Naisellinen nainen esimerkiksi odottaa, että mies avaa hänelle oven. Odotatko tälläisiä huomaavaisuuksia mieheltä? Mitä teet, jos tarvisit apua esim. painavan esineen nostamiseen? Mies myös haluaa tuntea olevansa ihailtu. Annatko miehille kehuja kauniin hymyn kanssa?

Mua miehet yleensä kuvailee naiselliseksi. Olen kaunis ja laittaudun yleensä maltillisesti, kengissä on korkoa jne. Mutta ei se naisellisuus lähde ulkonäöstä vaan asenteesta. Sellaisesta "olen ihana ja kaunis nainen ja ylpeä itsestäni" (Ja miehen egon hienovaraisesta pönkittämisestä.)

Jotkut miehet haluavat. Minä olen aina pitänyt enemmän tomboy-tyyppisistä naisista jotka ovat rohkeita ja itsenäisiä. En välitä siitä jos nainen heittäytyy suojeltavaksi ja tuijottelee minua ylöspäin, en syty ihailun kohteena olemisesta ollenkaan. Kiva jos arvostetaan, mutta parisuhteessa tasa-arvo kiinnostaisi enemmän.

Harmi kyllä naisilla on se rimaperiaate. Naiselliselle naiselle miehekäs mies, "miehekkäälle" naiselle miehekäs mies jotta nainen tuntisi itsensä naisellisemmaksi mieheen verrattuna. Itse kylläkin uskon että monelle rämäpäänaiselle voisi sopiakin pehmeämpi mies, mutta naiset pitävät kiinni vanhoista rooleista. Miehen on oltava kookkaampi, assertiivisempi ja korkeammassa sosioekonomisessa asemassa.

Omissa kaveripiireissä näyttäisi menevän niin että perinteisen miehekkäät ja naiselliset pariutuvat helposti keskenään. Pehmomiehet eivät pariudu koska eivät ole naisten silmissä kiinnostavia. Rämäpäänaiset ajelehtivat sinkkuilun ja hankalien suhteiden välillä kun kaksi liian samanlaista ei sovikaan yhteen.

Ap:lle sanoisin että minusta tuo "perinteinen naisellisuus" on myös osa perusluonnetta. Ulkonäköön panostaminen varmasti auttaa aina, mutta kannattaako/jaksatko esittää toisenlaista jotta saisi haluamansa miehen? Osaan miehistä saatat vedota paremmin omana itsenäsi - juju on siinä että jos sinä et noudata perinteisiä odotuksia naisille, ne miehetkään eivät ehkä ole niitä joita pidettäisiin perinteisillä kriteereillä miehekkäinä.

ps. oletko itse aloitteellinen? Prinsessataktiikka houkuttelee miehiä jotka odottavat naiselta perinteistä naisellisuutta, alistuvuutta ja miehen ihailemista.

Siis mielestäsi naisellinen nainen ei voi olla rohkea ja itsenäinen? Jaa. No me ymmärretään naisellisuus sitten tosi eri tavoin.

Vierailija
82/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä liikut? Keinuuko lantiosi kävellessäsi vai harpotko eteenpäin? Harppomiselle on oma aikansa ja paikkansa, mutta onko yleinen 'liikekielesi' naisellista. Jos haluat kehittää liikekieltäsi niin aloita tanssi esim salsa ladies' style oikein korostaa liikkeiden naisellisuutta. Se myös parantaa ryhtiä ja keskivartalon lihasten kuntoa. Kokeile ja katso hyödytkö tanssista.

Tanssisuositus minultakin. Olen itse opetellut naisellisemmaksi itämaisen tanssin avulla. Ja muutenkin tekee terveydelle hyvää. Terveydestä ja "lookista" huolehtiminen on jo sinänsä naisellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Vttu Joo.....0/5

Vierailija
84/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkkarit jalkaan, opettele kävelemään niillä. Käy kampaajalla ja anna kampaajalle "vapaat kädet". Käy meikkausopissa. Pyydä pukeutumisneuvoja valitsemaan sulle muutamaa naisellinen klassinen asukokonaisuus.

Näin just muutamaa päivää sitten niin miesmäisesti löntystävän naisen että tuli ihan paha mielin hänen puolestaan, ihan perusnätti nainen mut ei osannut korostaa mitään naisellisia puoliaan ja tosiaan se kävely...

Useimmat miehet eivät huomaa mitenkään mikäli nainen laittautuu kahdesta syystä 1) pitävät sitä niin itsestään selvänä asiana tai 2) ei kiinnosta. Lakkasin laittamasta itseäni kun miestä ei tuntunut innostavan laitettu nainen ja saapui tästäkin huolimatta joko myöhässä/jätti tulematta kokonaan. Seuraava tapaus jätti huomioimatta aivan täysin vaikka käväisin ammattimeikkaajan pakeilla juuri ennen treffeille tulemista.

Ei naisen tarvitse käydä millään ammattimeikkaajalla, mutta ihan tavallinen panostus ulkonäköön voi auttaa kuten pitkät hiukset ja hameiden ja mekkojen käyttäminen välillä farkkujen sijasta. 

Ja mitä hyötyä tästäkin nyt sitten on? Kiitoksena saat munaa tai hiljaisen miehen joka saattaa hyvässä tapauksessa antaa pusun, ei muuta. Kiitosta ei tunnu heruvan.

Alkuperäinen kysymys oli "vinkkejä miten voisi olla enemmän naisellinen?" eikä siinä kysytty mitä hyötyä siitä naisellisuudesta sinänsä olisi. Jos hän olisi kysynyt miten voisi olla miesmäisempi tai sukupuolineutraali, vinkit olisivat olleet erilaisia.

Vierailija
85/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Vttu Joo.....0/5

?

Vierailija
86/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti naisellisuus on sovittuja hillittyjä käytöstapoja ja nykykylttuurissa sovittuja värejä. Punainen ja vaaleanpunainen ei ole aina ollut naisten väri.

Olen itse kaikkea muuta kuin kulttuurimme mukaisesti naisellinen. Pidän moottoripyöristä, vihaan korkokenkiä, inhoan kukkakuseja, meikkaan harvoin, en käytä mekkoja ja olen pienirintainen ja lihaksikas. Enkä ikipäivänä haluaisi miestä joka etsii naisellista prinsessaa.

Minulla on kuitenkin se että olen luonnostani pienikokoinen ja sirokasvoinen. Minusta ei saisi fyysisesti miehekästä vaikka yrittäisin. Naisena olen saanut huomiota toisilta naisilta silloin kun olen ollut siilitukkainen. Silloin nimenomaan stereotyyppisen naisellisen näköiset naiset ovat lähestyneet. Päättelen että heitä on viehättänyt se että ovat opettaneet tunnusmerkkini lesbomaisiksi. Mustilla naisilla ei ole pitkää hulmuavaa tukkaa, mutta silti eivät ole vähemmän naisellisia. Ei siis ole hiuksista kiinni, vaan siitä että mitä olettaa toisen ulkonäöllään viestivän? Miehiltä on saanut kehuja myös lyhyellä tukalla, mutta myös moitteita. Osa tykkää ja osa ei. Pitkä tukka varmaan neutraali varma valinta.

Miehet keskimäärin kai huomaavat tietyt tunnusmetkit. Täällä länsimaissa se on pitkä tukka, pinkit vaatteet, mekot ja sutturamainen näkyvä meikki. Ei ole minun makuuni, eikä minun miesmakuni miesten makuun, mutta keskimäärin näyttää toimivan.

Mieluummin itse en toteuta naisellisuusvaateita vaan seurustelen poikkeavien miesten kanssa. Varmaan harvinaisempia ovat, mutta löytyy onneksi kuitenkin. Se riski toki on, että minua luullaan naiselliseksi, koska olen pienikokoinen ja naamasta ihan ok nätti. Välttelen itse niitä testoäijiä, jotka tarvitsevat naisellisen vastinkappaleen. Se nyt olisi aloittajallekin vaihtoehto että yrittää löytää miehen marginaalista?

Aika mielenkiintoisesti sanottu tuo "naisellista prinsessaa". Kun nimittäin mun mielestä ne prinsessavaiheeseen jääneet eivät ole koskaan kasvaneet naiseksi asti.

Mä olen farkku-tennari-tyyppiä, en yleensä meikkaa, mekkoa tai hametta käytän 1-2 vuodessa jossain juhlissa, korkkareita en omista. En hihittele tai kikattele, en keimaile, en ole sutturamainen. Enkä ole pieni tai siro. Silti olen saanut useamman kerran kommentteja nimenomaan naisellisuudestani, joten mun kohdalla se täytyy liittyä johonkin aivan muuhun kuin perinteisen naiselliseen ulkomuotoon tai prinsessamaisuuteen. 

Olen havainnoinut että miehet keskimäärin pitävät niistä mekoista ja pitseistä ja tekoripsistä yms. Eivät toki kaikki, koska minullakin on ollut menekkiä. Toisaalta minua ei ole koskaan kuvailtu naiselliseksi, vaikka näytänkin naiselta siksi että olen rääpäle mieheksi.

Voisiko sinun kohdallasi olla kyse eleistä ja vaikka luontaisesta kävelytyylistä ilman tarkoituksellista keimailua? Mahdollisesti myös olet isorintainen tai lanteika? Itse olen sporttinen suora pötkö.

Vierailija
87/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ap:n tyyppisille naisille on kyllä ottajia.

Ongelma on siinä että ap tietysti haluaa niitä miehekkäitä miehiä, ja siten että mies hoitaa valloittamisen. Ne miehet jotka haluaisivat ap:n, eivät ap:ta kiinnosta.

No, jos haluaa prinsessan rooliin niin pitää olla prinsessä. Kiroileva ja jätkämäisesti käyttäytyvä nainen ei valloitusviettiä ja suojeluviettiä herätä.

Ap korjatkoon jos olen väärässä, koska näin se yleensä menee.

Kuka nyt ei haluaisi miehekästä miestä joka valloittaa?

Kuka nyt ei haluaisi naisellista naista joka on valloitettavana?

Eiku...hetkinen. Minähän pidin aloitteellisista naisista jotka eivät ole perinteisen naisellisia. Ja moni muukin pitää.

Mutta jos olet sitä mieltä että kaikilla naisilla on sama miesmaku, en voi väittää vastaan. Naisena tietänet enemmän asiasta.

Vierailija
88/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa meikata joka päivä , pitkät kiiltävät kauniit hiukset.Mekko ja korkkarit, tai kynähame ja rinnat esille ja tarjolle.Kannattas opetella kävelemään seksikkäästi.Seksikkäöt alusvaatteet(pitsikorsetit ja sukkanauhaliivit joka päivä)-nr antaa asennetta.Flirttiä kehiin, Hymyilevä ja iloinen luonne ja antaa miehen puhua ja dominoida ja hihittää söåösti miehen jutuille, muuten olla hiljaa ja antaa miehen päättää asioista.Ja antaa seksiä heti ekka treffeillä ja muutenkin niin usein, kuin mies haluaa.Erityisesti ottaa s ja an@@liseksiä harradtaa-näistä molemmista miehet tykkää.Siihen vielä kun pitää kodista huolta, siivoaa, pyykkää, laittaa ruokaa ja leipoo niin täydellisen naisellinen nainen.Aaaaaahhhh

M45

Vierailija
89/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tiivistää asian teille.

Naiset haluavat olla erilaisia ja ottaa erilaisia rooleja elämässä.

Mutta kaikki naiset haluavat saman miehen ja saman roolin miehen kanssa. Sellaisen että mies tekee aloitteen ja valloittaa, on naisen yläpuolella sosioekonomisesti ja on vievä osapuoli seksileikeissä.

"Kukapa ei sellaista miestä haluaisi", kuten tuossa yllä sanottiinkin.

-> koska kaikki naiset haluavat samaa miehestä, ne miehekkäät miehet saavat valkata naisen jonka he haluavat. Ja näille perinteisen miehekkäille miehille tietty sopii perinteisen naisellinen nainen.

Vierailija
90/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus..olet se mikä olet. Ei omaa tyyliä muuteta toisten takia!!!!

Itselläni tumma puolipitkä tukka( kaulaan asti), oon ihan nätti ja sporttinen. En tyyliltäni mitenkään erityisen naisellinen, ehkä enemmän trendikäs tyyli..tykkään lenkkareista ja voin laittaa ne ihan hyvin baariin. Aina on kiinnostuneita ollut. Luulen että se on kuitenkin se kokonaisuus mikä vaikuttaa, eikä mitkään yksittäiset tekijät.

Vierailija
91/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin tiivistää asian teille.

Naiset haluavat olla erilaisia ja ottaa erilaisia rooleja elämässä.

Mutta kaikki naiset haluavat saman miehen ja saman roolin miehen kanssa. Sellaisen että mies tekee aloitteen ja valloittaa, on naisen yläpuolella sosioekonomisesti ja on vievä osapuoli seksileikeissä.

"Kukapa ei sellaista miestä haluaisi", kuten tuossa yllä sanottiinkin.

-> koska kaikki naiset haluavat samaa miehestä, ne miehekkäät miehet saavat valkata naisen jonka he haluavat. Ja näille perinteisen miehekkäille miehille tietty sopii perinteisen naisellinen nainen.

Tämä.

Kuten mestari 121212 sanoo, naiset haluavat olla moderneja yhteiskunnassa mutta äärikonservatiiveja parisuhteissa.

Ja

Perinteisen naiselliselle sopii perinteisen miehekäs mies, koska vastakohdat täydentävät toisiaan

Jätkämäiselle naiselle sopii perinteisen miehekäs mies, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä

Vierailija
92/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa meikata joka päivä , pitkät kiiltävät kauniit hiukset.Mekko ja korkkarit, tai kynähame ja rinnat esille ja tarjolle.Kannattas opetella kävelemään seksikkäästi.Seksikkäöt alusvaatteet(pitsikorsetit ja sukkanauhaliivit joka päivä)-nr antaa asennetta.Flirttiä kehiin, Hymyilevä ja iloinen luonne ja antaa miehen puhua ja dominoida ja hihittää söåösti miehen jutuille, muuten olla hiljaa ja antaa miehen päättää asioista.Ja antaa seksiä heti ekka treffeillä ja muutenkin niin usein, kuin mies haluaa.Erityisesti ottaa s ja an@@liseksiä harradtaa-näistä molemmista miehet tykkää.Siihen vielä kun pitää kodista huolta, siivoaa, pyykkää, laittaa ruokaa ja leipoo niin täydellisen naisellinen nainen.Aaaaaahhhh

M45

Seksiä ekoilla treffeillä.. hah, älä unta näe.

Vierailija
93/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ap:n tyyppisille naisille on kyllä ottajia.

Ongelma on siinä että ap tietysti haluaa niitä miehekkäitä miehiä, ja siten että mies hoitaa valloittamisen. Ne miehet jotka haluaisivat ap:n, eivät ap:ta kiinnosta.

No, jos haluaa prinsessan rooliin niin pitää olla prinsessä. Kiroileva ja jätkämäisesti käyttäytyvä nainen ei valloitusviettiä ja suojeluviettiä herätä.

Ap korjatkoon jos olen väärässä, koska näin se yleensä menee.

Kuka nyt ei haluaisi miehekästä miestä joka valloittaa?

Kuka nyt ei haluaisi naisellista naista joka on valloitettavana?

Eiku...hetkinen. Minähän pidin aloitteellisista naisista jotka eivät ole perinteisen naisellisia. Ja moni muukin pitää.

Mutta jos olet sitä mieltä että kaikilla naisilla on sama miesmaku, en voi väittää vastaan. Naisena tietänet enemmän asiasta.

Se olikin kysymyksen muodossa. Se joka ei halua sanokoon niin. Usein kuitenkin haluavat.

Vierailija
94/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten pukeudut? Meikkaatko? Millaiset hiukset sinulla on jne? Miten käyttäydyt?

Itse koen olevani jokseenkin naisellinen mutta ei kyllä ole sen enempää vientiä 😄

Pukeudun aika tavallisesti, eli yleensä farkut, t-paita (ihoa myötäilevä) , neuletakki tai joku neule jne. Siis tosi yleisiin naistenvaatteisiin, mutten mitenkään erikoisen naisellisiin tai trendikkäisiin. Meikkaan vähän ja hiukset on sellaiset puolipitkät, yleensä ponnarilla tai auki.

Vaikea itse arvioida omaa käytöstään, en ole erityisen ujo, mutten äänekäskään ja minulla on kaksi veljeä.

-ap

Se naiseus tulee sisältä päin - ei ulkoa. 

Jos voisit ottaa Marilyn Monroesta mallia tajuasit, mitä tarkoitan - en tietenkään tarkoita, että muuttaisit ulkoisesti itsesi sellaiseksi.. seksi.... seksi. Oho jäi päälle. <3

Mä olen just sen tyyppinen ollut aina ihan luonnostaan - ja tarvitseeko sanoakaan, ettei ole koskaan ollut miehistä pulaa.

Vierailija
95/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset oikeasti haluaisivat noita miehisiä miehiä ja konservatiivisia arvoja niin miksei heitä näy hakumatkalla noissa maissa mistä löytyisi tuollaisia miehiä? Veikkaanpa ettei enemmistö naisista halua tuollaista miestä vaan pikemminkin ihan sellaisen tavallisen jonka kanssa on helppo puhaltaa yhteen hiileen.

Vierailija
96/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset oikeasti haluaisivat noita miehisiä miehiä ja konservatiivisia arvoja niin miksei heitä näy hakumatkalla noissa maissa mistä löytyisi tuollaisia miehiä? Veikkaanpa ettei enemmistö naisista halua tuollaista miestä vaan pikemminkin ihan sellaisen tavallisen jonka kanssa on helppo puhaltaa yhteen hiileen.

Yhteiskunnan aivopesemiä. Eivät uskalla haluta? Jollekin ei tule mieleenkään? Ajattelevat että ”se ei kuulu nykyaikaan” joten sitä ei saa haluta/ajatella?

Ja onhan kyllä moni nykyään yhdessä ulkomaalaisen kanssa.

Vierailija
97/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kuten tuossa jo joku mainitsi niin se seksikkyys ja naisellisuus lähtee sisältä. Joissakin on vaan sitä jotakin!

Olen saanut kehuja siitä, että oon luonnollinen (ei tekoripsiä ym) ja monien miesten mielestä on ollut söpöä kun mulla on ollut ne lenkkarit baarissa. Mua ei edes kiinnostais mies,joka vaatis että naisen pitää olla klassisesti pukeutuva pitkätukkainen nainen.

T.90

Vierailija
98/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole itsestään selvää?

Siksi koska noissa maissa ne konservatiiviset arvot koskevat yhteiskuntaa yleisesti.

Naiset haluavat konservatiivisen roolin "suljettujen ovien takana", eivät siten että oman uran tekeminen ym olisi kiellettyä.

Vierailija
99/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuus on vähän sitä, kun mies sanoo jotain rivoa, niin sille kauhistellaan. Tai mies tekee jotain ja häntä on kiellettävä.

Miehet tuntuvat haluavan naisilta sitä, että heitä kielletään ja heistä valitetaan.

Mä olen ollut miehille liian rento, joten ei auta pitkät hiukset, meikkaus tai naisellinen pukeutuminen.

Sitten ei saisi lasiin tarttua koko kädellä, vaan muutamalla sormella ja pikkurilli pitää sojottaa. Pitäisi myös keskittyä ihan turhiin yksityiskohtiin kotona ja muissa asioissa, ja pohtia ihmisten välisiä suhteita.

Tuollaiset ihmiset ovat suhteessa. Minä en ole koskaan ollut.

Pitäisi sateella sipsuttaa pikkukengillä, koska nainenhan ei voisi käyttää sadetakkia ja kumppareita, koska silloin mies kokee ettei hän naisellisesti yritä väistää pisaroita, eikä mies saa sitten pitää häntä kuivana tarjoamalla sateenvarjoa tai ajamalla autoa oven eteen, tai edes nauraa naisen hupsutuksille. (= eli sille, että nainen ei pue niitä kumppareita.)

Miehen pitää kesken mökille ajamisen kääntää auto ympäri, koska nainen unohti ripsentaivuttimen kotiin. Tämmöiset ihmiset ovat miesten haluamia.

Vierailija
100/118 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huuda, kiroile, puhu karkeasti. Älä lompsi, vaan kävele kauniisti. Huolehdi ulkonäöstäsi. Värjää hiukset vaaleiksi. Ole lempeä lapsille ja vanhuksille. Pukeudu kirkkaisiin vaatteisiin, älä mustaan. Käytä silloin tällöin mekkoa ja korkokenkiä, korsettia ja kauniita alusvaatteita. Lakkaa varpaankynnet punaisiksi. Huuliin kirkkaanpunaista huulipunaa. Kasvata pitkät hiukset ja pidä ne puhtaina. Käytä korvakoruja. Pidä kunnon liivejä, joissa rintasi näyttävät kauniilta. Ota muut ihmiset huomioon. Naura paljon, hymyile paljon, pidä sylissä paljon.

Tuollainen on minun naisellinen rakkaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi