Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö kaikki nykyään pitkässä suhteessa?

Vierailija
02.10.2019 |

Onko nykyaikaa, että ruuhkavuosina miehet pettävät, kun eivät kestä? Minun lähipiirissä on tällä hetkellä neljä vastaavanlaista tapausta ja tämä ahdistaa.

Kommentit (185)

Vierailija
81/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jos on pakko eli jos ei muuten saa pillua. Vaimolla on halut hävinneet ja joskus käyttää myös pihtaamista kiristyskeinona. Ei toimi. Toisaalta lasketaanko huorissa käynti pettämiseksi? Sehän on periaatteessa runkkaamisen korvike ilman mitään tunteita yms. Toki pano on aina pano eli tuntuu kullissa paremmalta. Mihinkään ns. ilmaisen (ei se koskaan ilmaista ole ollut) seksin säätöihin ja naisten jallittamiseen missä lopputulos on epävarma minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa enää viidenkympin iässä. Miksi muutenkaan turvautuisin amatööriin kun on varaa ammattilaiseenkin.

Naisilla on joku ihmeellinen käsitys siitä että miehet voivat elää ilman seksiä koska he itse voivat. Siitäkin huolimatta että lähes päivittäin on uutisia siitä että jotkut miehet ovat valmiit vaikka väkivaltaan saadakseen nussia. Miehen biologia on erilainen kuin naisilla. On toki niitä halukkaita naisiakin mutta hyvin vähän ja kun ikä alkaa olla neljänkympin yli niin määrä on olematon.

Vierailija
82/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jos on pakko eli jos ei muuten saa pillua. Vaimolla on halut hävinneet ja joskus käyttää myös pihtaamista kiristyskeinona. Ei toimi. Toisaalta lasketaanko huorissa käynti pettämiseksi? Sehän on periaatteessa runkkaamisen korvike ilman mitään tunteita yms. Toki pano on aina pano eli tuntuu kullissa paremmalta. Mihinkään ns. ilmaisen (ei se koskaan ilmaista ole ollut) seksin säätöihin ja naisten jallittamiseen missä lopputulos on epävarma minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa enää viidenkympin iässä. Miksi muutenkaan turvautuisin amatööriin kun on varaa ammattilaiseenkin.

Olepa rehellinen setämies. Sinun turvonneella ruhollasi, silmäpusseillasi ja sovinistisella asenteellasi ei _saa_ naista ilman rahaa. Isoa rahaa. Kukaan ei koskisi seipäälläkään. Eihän vaimosikaan haluan sinua enää. Eikä ihme.

Olet väärässä mutta vaikka tuo pitäisikin paikkansa niin ei siis ongelmaa. Rahaa nimittäin on ja sitä tulee olemaan niin kauan kuin olen elossa.

Rakkaus sen sijaan voi kadota milloin vain, myös sinun kohdallasi vaikka haluat itsellesi muuta uskotella. Siitä pettääkö sinun kumppanisi vai ei, sinulla on vain hänen sanansa siihen asti kunnes jää jotain muuta kautta, tai rysän päältä, kiinni. Et tietenkään halua uskoa, että kumppanisi pettää tai ei ole sinulle rehellinen mutta se asia on vain ja ainoastaan sinun oma ajatuksesi. Voi se olla tottakin mutta välttämättä ei ole etkä sinä voi sitä mitenkään tietää.

Tietysti sen voi tietää. Luehan viestisi. Ei tarvitse olla analyytikko nähdäkseen millainen ihminen olet = epäihminen. Harvempi hinnoittelee toisia ihmisiä vaikka libido veisikin. Sinä olet astetta pahempi, paaria. Myös pienemmän petturiaineksen saa aika nopeasti selville ihmisen itseilmaisusta. Siitä olen samaa mieltä, että monet _haluavat_ uskoa muuta, kuten esimerkiksi ne, jotka pariutuvat ja pahimmassa tapuksessa lisääntyvät viennissä toimivien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä. Ei edes lyhyessä suhteessa.

On ihmisiä kuten minä joka on tehnyt lupauksen itselleen kunnioittaa toista ja myös ylläpitää omaa moraalikäsitystä.

Se ei ole riippuvainen kumppanista. Kyse on itsestä.

Vierailija
84/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olepa rehellinen setämies. Sinun turvonneella ruhollasi, silmäpusseillasi ja sovinistisella asenteellasi ei _saa_ naista ilman rahaa. Isoa rahaa. Kukaan ei koskisi seipäälläkään. Eihän vaimosikaan haluan sinua enää. Eikä ihme.

Olet väärässä mutta vaikka tuo pitäisikin paikkansa niin ei siis ongelmaa. Rahaa nimittäin on ja sitä tulee olemaan niin kauan kuin olen elossa.

Rakkaus sen sijaan voi kadota milloin vain, myös sinun kohdallasi vaikka haluat itsellesi muuta uskotella. Siitä pettääkö sinun kumppanisi vai ei, sinulla on vain hänen sanansa siihen asti kunnes jää jotain muuta kautta, tai rysän päältä, kiinni. Et tietenkään halua uskoa, että kumppanisi pettää tai ei ole sinulle rehellinen mutta se asia on vain ja ainoastaan sinun oma ajatuksesi. Voi se olla tottakin mutta välttämättä ei ole etkä sinä voi sitä mitenkään tietää.

Tietysti sen voi tietää. Luehan viestisi. Ei tarvitse olla analyytikko nähdäkseen millainen ihminen olet = epäihminen. Harvempi hinnoittelee toisia ihmisiä vaikka libido veisikin. Sinä olet astetta pahempi, paaria. Myös pienemmän petturiaineksen saa aika nopeasti selville ihmisen itseilmaisusta. Siitä olen samaa mieltä, että monet _haluavat_ uskoa muuta, kuten esimerkiksi ne, jotka pariutuvat ja pahimmassa tapuksessa lisääntyvät viennissä toimivien kanssa.

Melko pitkälle meneviä johtopäätöksiä vedät yhden vauva.fi kirjoituksen perusteella. Onko hiekkaa vaginassa?

Vierailija
85/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko pitkälle meneviä johtopäätöksiä vedät yhden vauva.fi kirjoituksen perusteella. Onko hiekkaa vaginassa?

Sivusta: kuten hän mainitsikin, epäihmisyytesi loistaa tekstistäsi. Taas.

Vierailija
86/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla analyytikko, niin osuu kohdalleen ja nipistää 😂😂😂

Vierailija
87/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tietenkään petä, mutta turha kenenkään tuudittautua siihen ettei osuisi koskaan omalle kohdalle (siis se, että puoliso pettää). En minäkään olisi aiemmin uskonut omasta liitostani tai miehestäni, mutta niin vaan kävi. Tuttavien kanssa jutellessa kävi ilmi, että samantyyppistä on ollut paljonkin. Niistä ei vaan puhuta.

Vierailija
88/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm no itse elän ruuhkavuosia perheenäitinä ja petän tai siis minulla on sivusuhde yhden ihmisen kanssa. Enkä kadu. Lapset vielä niin pieniä ettei voi/kannata erota. Emme vaan sovi mieheni kanssa seksuaalisesti yhteen, vaikka takana jo pitkä aika yhdessä. Vaikea tilanne.

Vierailija
89/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä syyllistetään usein miehiä, että he pettävät, niin pitääkin kysyä, että kenen kanssa ne miehet pettävät vaimojaan? Jos mies ei ole homo, niin se pettää usein varatun naisen kanssa.

Varattuna en pettänyt kenenkään kanssa, erottuani varattuja ukkoja alkoi pyöriä kimpussa.

Mieluiten mies pettää sinkkunaisen kanssa joka haluaa vain seksiä eikä aio tunkea miehen parisuhteeseen. Moni mies tarvitsee vaimon/ei uskalla erota, jostain kumman syystä, vaikkei seksi luistaisikaan ja sitten haetaan muualta. Pelkuruutta ja paskaa vaimoja kohtaan, mutta toisaalta jos pettäjän käräyttää saa vain loat omaan niskaan.

Vierailija
90/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki viennin setämiehet pettää vaimojaan. Niin idässä, aasiassa kuin Saksan markkinoilla. Vierestä katsellut. Kotona sitten pidetään hienoa kulissia perheen ja seuraelämän pyörteissä. Kammottavia, kuvottavia äijiä ilman ihmisyyden häivää.

Juu ja vaikkei olisikaan viennin mies niin lähes poikkeuksetta vaimon some on täynnä, parikuvien lisäksi, tuttujen hehkutusta kun ovat niiin ihana pari ja plaaplaa... Itse kun tietää mitä äijät puuhaa näiden selkien takana niin en tiedä surisinko vai nauraisinko.

Vierailija
91/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.Pisin suhteeni kesti 12v.En ole ikinä harrastanu seksiä toisen miehen kanssa,en pussannu,en ihastunu vieraaseen,enkä harjottanu muutakaan henkistä pettämistä.

Vierailija
92/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminenkin on vähän viitsimisestä kiinni. Petetyksi tuleminen ei sieluun käy, mutta on tietysti sopimusrikkomus. Kun itse on kuitenkin pettänyt tarpeeksi monta kertaa ja tietää, että mitään pahaa oloa tai katumusta ei tunne niin... No jaa, harvempi kenestäkään oikeasti välittää ja naiset on todellakin ihanan sinisilmäisiä tai sitten niin täynnä itseään että ei ne huomaa mitään. Ei mulla ainakaan ole yhtään miespuolista kaveria joka ei olis pettänyt tai käynyt painamassa jotain varattua.

Saanko kysyä minkä vuoksi olet naisesi kanssa yhdessä? Kysymyksessä on vissiin sinun kannaltasi puhtaasti järkisyyt + pussit tyhjäksi -järjestely?

Arki on helpompaa parisuhteessa, ja kassit saa tyhjennettyä säännöllisesti. Säädöt ja maksulliset tekevät sitten elämästä mausteisen. Jokainen mies loppujen lopuksi näin ajattelee - romanttinen rakkaus on naisten illuusio jolla miehet heidät sitovat.

Tässäpä yksi syy miksi käytän miehiä vain seksiin. Tosin yli 10 vuotisesta exparisuhteesta olen 99% varma ettei mies pettänyt, libido huomattavasti matalampi kuin minulla ja häntä oli aiemmin petetty.

En minäkään pettänyt vaikka jouduin olemaan pari _vuotta_ ilman seksiä kun miestä ei kiinnnostanut edes oma käsi. Eron jälkeen ei parisuhde olekaan kiinnostanut moneen vuoteen, tyydyttävämpää ilman :)

Vierailija
93/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain. Ne jotka väittävät, etteivät tiedä yhtäkään tapausta lähipiiristä, niin se tosiaan tarkoittaa etteivät he tiedä eikä suinkaan sitä etteikö sitä olisi. Niin se omakin mies valitteli uupumustaan kun lapsi oli vauva, ja itse hairahdin curling- äidiksi, joka ei vaatinut itselleen mitään, siivosi ja silitti paidat ettei miestä vain rasita mikään. Lopputuloksena oli täydellinen romahdus. Sieltä löytyi seikkailut nettipoken parissa, se k si treffit palstoilla pyörimiset ja ilmeisesti maksulliset naiset, eli se siitä väsymyksestä. Olemme edelleen yhdessä, mutta kosto kytee ja enää ei mene läpi miehen marinat väsymyksestä. 

Niin tuttua, niin tuttua. Minäkin hyysäsin viennistä porskuttavaa miestä. Hoidin lapset ja kodin. Vuosien jälkeen kantautui totuus korviin. Samoin se , miksi seksissä kotona (suojaamattomassa) taukoja (lääkekuurit maksullisissa käynneistä). Syy laitettiin tietysti minun viakseni, en ollut haluttava, ei ”tuntunut siltä”. Jumalauta kun joku päivä annan tuolle suohirviölle takaisin. Siinä ei auta isät eikä pojat.

Juu, eräs sairaanhoitaja kertoi kuinka miehet loma- tai työreissujen jälkeen jonottelevat sptautitesteihin. Aviovaimot kotona tietämättöminä...

Onneksi olen sinkku!

Vierailija
94/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on joku ihmeellinen käsitys siitä että miehet voivat elää ilman seksiä koska he itse voivat. Siitäkin huolimatta että lähes päivittäin on uutisia siitä että jotkut miehet ovat valmiit vaikka väkivaltaan saadakseen nussia. Miehen biologia on erilainen kuin naisilla. On toki niitä halukkaita naisiakin mutta hyvin vähän ja kun ikä alkaa olla neljänkympin yli niin määrä on olematon.

Jaa. No minä olen sitten vissiin mies ja exmieheni nainen.

Ikää piakkoin 40 ja ajattelin kyllä harrastaa seksiä niin kauan kuin kroppa kestää.

Vierailija
95/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm no itse elän ruuhkavuosia perheenäitinä ja petän tai siis minulla on sivusuhde yhden ihmisen kanssa. Enkä kadu. Lapset vielä niin pieniä ettei voi/kannata erota. Emme vaan sovi mieheni kanssa seksuaalisesti yhteen, vaikka takana jo pitkä aika yhdessä. Vaikea tilanne.

Aina voi erota. Omat lapseni olivat 2,5 ja 4,5v kun erosin heidän isästään, yhtenä syynä se että miestä ei seksi kiinnostanut enkä halunnut alkaa pettäjäksi.

Vierailija
96/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kavereista pettää yksi ja sillä ei ole lapsia.

Vierailija
97/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei petä. Ei edes lyhyessä suhteessa.

On ihmisiä kuten minä joka on tehnyt lupauksen itselleen kunnioittaa toista ja myös ylläpitää omaa moraalikäsitystä.

Se ei ole riippuvainen kumppanista. Kyse on itsestä.

Aivan näin, aamen! Olen samaa lajia kanssasi. En vain pystyisi elämään itseni kanssa,jos jotenkin eläisin valheessa tässä tai muussakaan asiassa. On helpompaa kieltäytyä ihastuksesta ja saada jotain välitöntä mielipahaa periaatteiden vuoksi kuin oikeasti elää arvojensa vastaisesti.

Vierailija
98/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä menossa lähipiirissä kolme tapausta, joissa noin 45-vuotiaiden parien keskuudessa kolme pitkään jatkunutta pettämistapausta. Näistä pettäjistä 2 naista, 1 mies.

Vierailija
99/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykysinkku kirjoitti:

Meillä se pettäjä oli (ex)vaimo. Kotona oli kuulemma tylsää ja oli kyllästynyt avioseksiin. Ei mitään katumusta tai ajatustakaan anteeksipyyntöön. Sen vuoksi pistin hänet kylmästi pihalle. Yritti vinkua että hänellä olisi oikeus asua minun talossa. Ei ollut. 

Jos ei ollut mitään katumusta eikä anteeksipyyntöä niin tuskin oli kovin pahoillaan tuosta kun ”pistit pihalle”.

Vierailija
100/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 v vaiherikasta elämää takana,  ja kokemuksen äänellä sanon että suurin osa pettää jossain vaiheessa, joku kerran, joku useastikin. Suurin osa ei tule ilmi, sitten on toki monia erojakin ja osa vetää suuria draamoja. Osa hyväksyy ja  jatkaa hyvän kumppanuuden vuoksi, ei ne värkit muutamasta kiksautuksesta kelläänkulu, ei järvikään mene pilalle soutamalla, kuten vanha kansa sanoo. Iän myötä hyvä kumppanuus korostuu eikä moniakaan  jaksa jotkut satunnaiset hinkkaamiset niin hirveästi enää heilauttaa. Vanhemmiten saattaa toiselle olla jopa helpotus jos ukko käy vaikka maksullisissa, ja itse saa nukkua yönsä rauhassa. Aika moni mies on niin sanotusti "munasta vedettävä" , tämä on hyvä nuorempienkin  naistenkin ymmärtää, mutta ymmärtää myös ettei se  välttämättä ole sen vakavampaa. Miehet on pääsääntöisesti niin mukavuuden haluisia etteivät ne mitään avioerodraamoja jaksa, kunhan nyt saavat kassinsa johonkin tyhjentää niin siinähän sitten taas arki sujuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi