Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö kaikki nykyään pitkässä suhteessa?

Vierailija
02.10.2019 |

Onko nykyaikaa, että ruuhkavuosina miehet pettävät, kun eivät kestä? Minun lähipiirissä on tällä hetkellä neljä vastaavanlaista tapausta ja tämä ahdistaa.

Kommentit (185)

Vierailija
1/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Mun lähipiirissä ei ole yhtään sellaista.

Vierailija
2/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki sattuneet sun lähipiiriin kun mun lähipiirissä ei ole ketään miestä joka olis ruuhkavuosina pettänyt. Yksi nainen kyllä löytyy.

Vierailija
4/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se pettäjä oli (ex)vaimo. Kotona oli kuulemma tylsää ja oli kyllästynyt avioseksiin. Ei mitään katumusta tai ajatustakaan anteeksipyyntöön. Sen vuoksi pistin hänet kylmästi pihalle. Yritti vinkua että hänellä olisi oikeus asua minun talossa. Ei ollut. 

Vierailija
6/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Niistä ei vain puhuta tai puoliso ei halua nähdä sitä ja kieltää asian itseltään.

Vierailija
7/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki petä, vain ne ketkä eivät ole tyytyväisiä kotioloihin, mutta eivät ole tarpeeksi rohkeita sanomaan sitä ääneen.

Vierailija
8/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainoastaan muutaman naisen jotka on pettänyt.Tietenkin pettäneitä miehiäkin varmasti löytyy mutta ei omasta tuttavapiiristäni.

Vierailija
9/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy miksei tule mieleenkään tehdä lapsia.

Vierailija
10/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjämiehet jotka tiedän ovat lapsettomia tai lapset jo aikuisia, eräällä oli raskaana oleva tyttöystävä. Tajusi sentään lopettaa vonkaamisen kun lapsi syntyi.

Olen tehnyt havainnon että pettäjämiesten vaimoilla on facebookin kansikuvana parin hääkuva/muu yhteiskuva tai sitten muuten julkisissa kuvissa parikuvia. Miehillä ei mitään mainintaa statuksesta.

Mietin kertooko siitä että vaimo epäilee jotain ja viestittää "tämä on minun" vai esittääkö nämä miehet kotioloissa niin ihania että ovat päätyneet siihen kaikkien nähtäville...

Vierailija
11/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ainoastaan muutaman naisen jotka on pettänyt.Tietenkin pettäneitä miehiäkin varmasti löytyy mutta ei omasta tuttavapiiristäni.

Olisko naiset rehellisempiä? Kertovat itse?

Miehet pitää kulisseja pystyssä ja ovat taitavia salaamaan asioita. Vai onko ikinä kuultu tarinaa, että nainen elää kaksoiselämää ja pitää kahta perhettä?

Naiset myös kertovat avoimemmin ja rehellisemmin tunteitaan ja ajatuksiaan.

Vierailija
12/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki petä, vain ne ketkä eivät ole tyytyväisiä kotioloihin, mutta eivät ole tarpeeksi rohkeita sanomaan sitä ääneen.

Moni täysin kotioloihinsa tyytyväinen pettää. Saattaa kehua puolisoa ja lapsiaankin ja sitä miten hyvin asiat on, pettäminen on vain pientä väriä arkeen. Nämä on yleensä niitä kun pettää vuosikymmeniä eikä ikinä jätä puolisoaan koska ovat tyytyväisiä kaikkeen.

Vierailija
13/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omalla kohdalla lähinnä raivosi ja huusi tunteitaan ja juoksi vieraissa millon missäkin

Vierailija
14/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden jolla oli suhde 2v miehensä pelikaveriin. Omalla vaimolla oli seksi suhde parhaan kaverini kanssa. Lisäksi harrasti seksiä nuorten miesten kanssa joita sitten juoksenteli ovista ja ikkunoista kun tulin kotiin. Miehiä oli kyttäämässä asuntomme ulkopuolella odottaen että lähden jonnekin, en ensin osannut kiinnittää huomiota niihin. Vaimo soitti poliisit kun kerran otin hänen puhelimensa, joten kyllä ne merkit ovat siellä olemassa jos petollinen puoliso.

Vierailija
15/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjämiehet jotka tiedän ovat lapsettomia tai lapset jo aikuisia, eräällä oli raskaana oleva tyttöystävä. Tajusi sentään lopettaa vonkaamisen kun lapsi syntyi.

Olen tehnyt havainnon että pettäjämiesten vaimoilla on facebookin kansikuvana parin hääkuva/muu yhteiskuva tai sitten muuten julkisissa kuvissa parikuvia. Miehillä ei mitään mainintaa statuksesta.

Mietin kertooko siitä että vaimo epäilee jotain ja viestittää "tämä on minun" vai esittääkö nämä miehet kotioloissa niin ihania että ovat päätyneet siihen kaikkien nähtäville...

Saman havainnon olen tehnyt, että mikäli mies on oikea lääninpukki niin sitä varmemmin fb:ssä vaimolla yhteiskuva profiilissa tai vähintäänkin joku perhepotretti kansikuvana.  Vaimoparat luulevat, että yhteiskuva pitää vieraat naiset loitolla.

Vierailija
16/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissä ei tietääkseni ole pettäjiä... Tai, yksi oli, mutta se erosi kyllä tosi pian ja otti tämän uuden miehen. Mutta oikeesti ei ole.

Vierailija
17/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Mun lähipiirissä ei ole yhtään sellaista.

Onhan. Sinä et vaan tiedä siitä.

Vierailija
18/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko, että teidän täydelliset äitikaverit avautuu teille miehensä uskottomuudesta? Se on vähän eri asia valittaa siitä, että mies ei siivoa kuin kertoa, että on tullut petetyksi. Ja luuletteko, että teidän omat miehet kertoo teille pettäneensä? Kyllä minäkin tiedän meidän sairaalasta aika monta suhdetta ja niissä se nainen on vapaa ja nuorempi ja mies varattu.

Vierailija
19/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, kotioloilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
20/185 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai "kuinka moni pettää pitkässä parisuhteessa?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi