Pettääkö kaikki nykyään pitkässä suhteessa?
Onko nykyaikaa, että ruuhkavuosina miehet pettävät, kun eivät kestä? Minun lähipiirissä on tällä hetkellä neljä vastaavanlaista tapausta ja tämä ahdistaa.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pettää vain sinkkujen kanssa? Sinkkunaisilla ilmeisesti riittää vientiä jos huomattavan suuri osa pettäjistä on miehiä.
Pettävät varmasti muidenkin kanssa, mutta sinkkuna ja varattuna oma kokemus – jatkuvasti saa hätistellä kimpusta pois tai olla vastaamatta viesteihin muuta kun asialinjalla kiitos ei.
Kuulostat varsin kummalliselta ihmiseltä, jos muka jatkuvasti on varattuja sinulla kimpussa. Kukaanhan ei ilman syytä lähde tuollaiseen.....
Anteeksi mitä? Minkä minä sille voin jos minua lähestytään? Torppaan kyllä heti ja käsken kotiin rouvan kanssa juttelemaan asiat. Soitanko seuraavan kerran myös vaimolle, toimisiko se sinusta?
Ja torppaamisen jälkeenkin muka sinulle vielä viestittelevät jatkuvasti :D Aikamoiset voimafantasiat sinulla tosiaan :D
Kyllä. Yllättävästi pokkaa on varatulla puutteessa olevalla huonoitsetuntoisella miehellä. Kenties ajattelevat ettei kysyvä tieltä eksy, tai ettei voi saada jos ei pyydä. Enkä varmasti ole ainoa jolta kysytään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostakinhan se sanonta kulissiavioliitto
tulee. Eniten epäilyttävät ne, jotka
julistavat avioliittonsa onnellisuutta
suureen ääneen.Jos he ovat onnellisia niin miksi sitä pitäisi epäillä?
Aidosti onnellisten ei tarvitse julistaa onnellisuuttaa joka välissä. Mitä enemmän onnellisuutta painottaa, sitä varmemmin onnellisuutta ei ole. Nähty niin monta kertaa, kun ihquu love love päivityksistä alle vuodessa parutaankin sitä kun tuli ero.
Olen ollut mieheni kanssa kohta 30v ja olen erittäin onnellinen parisuhteestamme. En sitä mitenkään erikseen julista, mutta jos keskustelen jonkun kanssa aiheesta niin kyllä "hehkutan" ihanaa miestäni ja hyvää avioliittoamme. Uskon myös miestäni kun hän on samaa mieltä kanssani unelmaliitostamme ja uskomattomasta tuurista kun toisemme löysimme.
Itse aina ilostun kun joku sanoo, että on onnellinen liitossaan eikä tule mieleenkään, että heillä menisi huonosti.
Ketjun aiheesta sanon, että itse olen 100% uskollinen ja miehestäni 99% varma, koska 100% varma ei voi toisesta olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pettää vain sinkkujen kanssa? Sinkkunaisilla ilmeisesti riittää vientiä jos huomattavan suuri osa pettäjistä on miehiä.
Pettävät varmasti muidenkin kanssa, mutta sinkkuna ja varattuna oma kokemus – jatkuvasti saa hätistellä kimpusta pois tai olla vastaamatta viesteihin muuta kun asialinjalla kiitos ei.
Kuulostat varsin kummalliselta ihmiseltä, jos muka jatkuvasti on varattuja sinulla kimpussa. Kukaanhan ei ilman syytä lähde tuollaiseen.....
Anteeksi mitä? Minkä minä sille voin jos minua lähestytään? Torppaan kyllä heti ja käsken kotiin rouvan kanssa juttelemaan asiat. Soitanko seuraavan kerran myös vaimolle, toimisiko se sinusta?
Kyllä siihen itsekin voi vaikuttaa lähestytäänkö vai ei. Tiedän, koska suurinta osaa ihmisitä ei tuolla tavalla varatut jatkuvalla syötöllä lähesty. Voithan sinä vaimoillekin kertoa, mutta älä ylläty, jos sinulle lähinnä naurahdetaan huvittuneesti, että suuret on tytöllä luulot.
Ai meinaatko että screenshot viesteistä aiheuttaa naurua. Joo voi olla. Hysteeristä sellaista. Lähinnä että olisko vaimosta kuitenkin kiva tietää jos sen mies ehdottelee vieraille yhtä sun toista aktiviteettiä viestitse tai livenä.
Osaatko sanoa mitä tarkalleen ottaen tarkoitat miten voisin siihen vaikuttaa, kun en itse vielä ole sitä keksinyt? Säkki päähän ja huutaa kaikille aina ovelta että mulle ei tarvi kenenkään puhua ettei tule niitä väärinkäsityksiä, jos vahingossa olen kohtelias tai vaikka hymyilen, koska sehän ei ole sallittua? Oliko vielä jotain muita kivoja ideoita? Ettei mies vaan minusta viehäty ja ylitä ihan itse niitä rajoja joita on vaimolleen luvannut. Ymmärräthän mitä tässä miehen omasta ajattelusta vihjaat? :)
Etköhän sä ota nyt hiukan liian vakavasti? Ei flirttailu ole kiellettyä, ei sinkkuna eikä useimmissa parisuhteissakaan. Ei sen välttämättä ole tarkoitus johtaa mihinkään, vaikka joskus todistettavasti niinkin on käynyt.
Välillä myös ihan tavallinen juttelu ymmärretään flirttailuksi tai jopa vonkaamiseksi. Itsekin olen pari kertaa saanut pakit, vaikka en ole tiennyt edes yrittäväni mitään 🤣 Kohteliaana olen vain hymyillyt asialle 😁
En ole kukaan aikaisemmista kirjoittajista.
Tämä on niin totta.
Oletan, että olet mies? Itse olen naimisissa oleva nainen ja koska olen hyvin iloinen niin niitä väärinymmärryksiä on minullekin sattunut. Jotkut miehet kuvittelee, että flirttailen jos jutustelen ja naureskelen (enkä tarkoita mitään kihertelyä/kikatusta). Enkä todellakaan juttele mitenkään vihjailevasti enkä mitään kaksimielisiä juttuja. Välillä sitten tulee niitä tilanteita, että "kun annoit ymmärtää"... Ymmärtää mitä? Että olisin kiinnostunut? Kyllä, tavallisesta rupattelusta. Harvoin edes juttelen kenellekään miehelle ihan kahden kesken vaan jossain porukassa.
Itse en pettäisi ikinä puolisoani. Haluan pystyä katsomaan itseäni peilistä arvostaen.
Nykyään olen onnellinen. Mutta tiedän mistä puhun, olen kokenut tämän petettynä, sekä ystävän kautta myötäelänyt saman hiljattain. Ja kuullut niitä puheita ikävä kyllä myös. Hyvin voimakas itseinho oli silloin vaikken itse ollut tehnyt mitään. Toinen ystäväni puolestaan on ollut tuon pettäjän saappaissa, ei se sekään hääviä katseltavaa ollut.