Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö kaikki nykyään pitkässä suhteessa?

Vierailija
02.10.2019 |

Onko nykyaikaa, että ruuhkavuosina miehet pettävät, kun eivät kestä? Minun lähipiirissä on tällä hetkellä neljä vastaavanlaista tapausta ja tämä ahdistaa.

Kommentit (185)

Vierailija
41/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin mun edellistä avomiestä useasti (12v suhde) mutta nyt ei ole käynyt mielessäkään (22v suhde).

Vierailija
42/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvin yleistä. Olen tehny reissutöitä 15 vuotta. Harvassa on miehet, jotka ei tilaisuutta käytä hyväkseen, kun sellainen osuu kohdalle. Siis hyvin harvassa... vain kaksi ollut monista kymmenistä.

Voisiko olla, että joillekin aloille (esim. Aasian vienti) hakeutuu tietynlaiset ihmiset? Onko käynyt mielessä? Kyllähän elämäntavalla nyt ilmiselvästi on vaikutusta siihen kuinka todennäköisesti pettää. Ja jollainhan voi olla avoin suhde, ero vireillä tai ovat sinkkuja. Eivät kaikki tilaisuuden hyödyntäjät välttämättä ole ketään pettäneet.

Omalle kohdalle on osunut vain yksi kaupan alan mies/muusikko joka reissutöitä(kin) tekee, muut ovat olleet tradenomi, rekkakuski, ison firman toimitusjohtaja. +Yrittäjä sekä kaivosmies, joista tiesin jo tavatessa että ovat varattuja eikä homma edennyt.

Ensin mainittu ihan kirkkain silmin valehteli ettei ole naimisissa ja innolla jo suunnitteli seuraavaa näkemistä, toimari väitti olevansa avoimessa suhteessa ja nuo kaksi muuta olisivat jatkaneet seksisuhdetta ties kuinka pitkään, viestejä pommitellen...

Minulla on myös tuo kokemus, että tilaisuuden tullen aika usea mies olisi valmis pettämään. Oma varovainen arvioni on se, että noin 70% - 90% lähtisi helposti mukaan. Miehet ovat vielä todella solidaarisia toisilleen näissä asioissa; se on ihan eri maailma missä miehet keskenään elävät. Naiset ja vaimot eivät näistä tiedä, eikä naisille näistä asioista yleensä puhuta. Oma taustani on akateemisella miesvaltaisella alla kouluttautuneena ja miesvaltaisislta työpaikoilta. Tiedän näistä vain siksi, että olin näiden miesten kiinostuksen kohde + minulla on yksi poikkeuksellisen hyvä ystävyys työkaverin kanssa + mieheni on samalla alalla kuin itsekin. Oma mieheni kuuluu näiden harvinaisten joukkoon, jotka eivät ilmeisesti petä, ainakaan helposti. Miksi näin uskon, tähän on parikin viitettä. Ensinnäkin tuo ystävämies on joskus ollut samassa seminaarissa kuin puolisoni, (tuntevat toisensa, mutta eivät ole ystäviä keskenään) ja hän kommentoi, että ihailee miestäni juuri siinä, ettei häsäile vieraiden naisten kanssa noilla reissuilla. Toinen syy on se, että omaa varsin "ujon vehkeen". Eli homma ei ainkaan ihan loppuun asti vietynä onnistu fyysisesti vieraan kanssa ja vielä vähemmän kännissä. Toki uskollisuuden perimmäinen syy voikin sitten olla ihan epävarmuus ja nolous, eikä niinkään sisäinen halu uskoolisuuteen ja rakkaus ja kunnioitus minua kohtaan.

Voi luoja.. Taas näitä humble bragging juttuja. Vapaasti kääntäen "olen niin upea nainen, älykäs ja viehättävä, että oletan jokaisen mieheni työpaikallani ihastuneen minuun. Saisin kenet vain." Ihastumisia pitkissä suhteissa varmasti tapahtuu paljonkin, mutteivat ne aina johda pettämiseen. Edes vaikka ihastuksen kohde tarjoaisi vastakaikua. T. toinen viehättävä ja fiksu nuori nainen, jolla ei ole kusi noussut hattuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasian vientiin hakeutuu pahin pettäjäsakki ja narsistit.

Ja kaikki pettää.

Vierailija
44/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naiset. On feministien mielestä merkki vahvasta naisesta.

Vierailija
45/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvin yleistä. Olen tehny reissutöitä 15 vuotta. Harvassa on miehet, jotka ei tilaisuutta käytä hyväkseen, kun sellainen osuu kohdalle. Siis hyvin harvassa... vain kaksi ollut monista kymmenistä.

Voisiko olla, että joillekin aloille (esim. Aasian vienti) hakeutuu tietynlaiset ihmiset? Onko käynyt mielessä? Kyllähän elämäntavalla nyt ilmiselvästi on vaikutusta siihen kuinka todennäköisesti pettää. Ja jollainhan voi olla avoin suhde, ero vireillä tai ovat sinkkuja. Eivät kaikki tilaisuuden hyödyntäjät välttämättä ole ketään pettäneet.

Omalle kohdalle on osunut vain yksi kaupan alan mies/muusikko joka reissutöitä(kin) tekee, muut ovat olleet tradenomi, rekkakuski, ison firman toimitusjohtaja. +Yrittäjä sekä kaivosmies, joista tiesin jo tavatessa että ovat varattuja eikä homma edennyt.

Ensin mainittu ihan kirkkain silmin valehteli ettei ole naimisissa ja innolla jo suunnitteli seuraavaa näkemistä, toimari väitti olevansa avoimessa suhteessa ja nuo kaksi muuta olisivat jatkaneet seksisuhdetta ties kuinka pitkään, viestejä pommitellen...

Minulla on myös tuo kokemus, että tilaisuuden tullen aika usea mies olisi valmis pettämään. Oma varovainen arvioni on se, että noin 70% - 90% lähtisi helposti mukaan. Miehet ovat vielä todella solidaarisia toisilleen näissä asioissa; se on ihan eri maailma missä miehet keskenään elävät. Naiset ja vaimot eivät näistä tiedä, eikä naisille näistä asioista yleensä puhuta. Oma taustani on akateemisella miesvaltaisella alla kouluttautuneena ja miesvaltaisislta työpaikoilta. Tiedän näistä vain siksi, että olin näiden miesten kiinostuksen kohde + minulla on yksi poikkeuksellisen hyvä ystävyys työkaverin kanssa + mieheni on samalla alalla kuin itsekin. Oma mieheni kuuluu näiden harvinaisten joukkoon, jotka eivät ilmeisesti petä, ainakaan helposti. Miksi näin uskon, tähän on parikin viitettä. Ensinnäkin tuo ystävämies on joskus ollut samassa seminaarissa kuin puolisoni, (tuntevat toisensa, mutta eivät ole ystäviä keskenään) ja hän kommentoi, että ihailee miestäni juuri siinä, ettei häsäile vieraiden naisten kanssa noilla reissuilla. Toinen syy on se, että omaa varsin "ujon vehkeen". Eli homma ei ainkaan ihan loppuun asti vietynä onnistu fyysisesti vieraan kanssa ja vielä vähemmän kännissä. Toki uskollisuuden perimmäinen syy voikin sitten olla ihan epävarmuus ja nolous, eikä niinkään sisäinen halu uskoolisuuteen ja rakkaus ja kunnioitus minua kohtaan.

Voi luoja.. Taas näitä humble bragging juttuja. Vapaasti kääntäen "olen niin upea nainen, älykäs ja viehättävä, että oletan jokaisen mieheni työpaikallani ihastuneen minuun. Saisin kenet vain." Ihastumisia pitkissä suhteissa varmasti tapahtuu paljonkin, mutteivat ne aina johda pettämiseen. Edes vaikka ihastuksen kohde tarjoaisi vastakaikua. T. toinen viehättävä ja fiksu nuori nainen, jolla ei ole kusi noussut hattuun.

Niinpä :D Suora lainaus "oma varovainen arvioni on se, että noin 70-90 % lähtisi helposti mukaan." Siis menestyvistä, pitkissä parisuhteissa elävistä miehistä 70-90 % lähtisi helposti juuri hänen mukaansa? XD Nyt on kyllä jollain wanna be -nymfolla kovat luulot itsestään. Eiköhän suurimmalla osalla noista pitkissä parisuhteissa elävillä, menestyvillä, varatuilla miehillä ole ihan tasokas puolisokin eikä tämän hourijan pimppi kyllä kiinnosta niin paljoa, että haluaisivat liata omatuntonsa ja hajottaa perheensä. Jotain rajaa nyt näihin juttuihin.

Vierailija
46/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus petin exää. Nykyistä ja tulevaa miestä en pettäisi. Eroaisin vaan.

Vierailija
47/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä syyllistetään usein miehiä, että he pettävät, niin pitääkin kysyä, että kenen kanssa ne miehet pettävät vaimojaan? Jos mies ei ole homo, niin se pettää usein varatun naisen kanssa.

Vierailija
48/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petä, joten kaikki eivät petä pitkissä suhteissa. Nuorena hölmöyksissäni ja tyhmyyksissäni sitä kyllä tuli tehtyä. Opiksi on otettu.

Vierailija
49/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viennin setämiehet pettää vaimojaan. Niin idässä, aasiassa kuin Saksan markkinoilla. Vierestä katsellut. Kotona sitten pidetään hienoa kulissia perheen ja seuraelämän pyörteissä. Kammottavia, kuvottavia äijiä ilman ihmisyyden häivää.

Vierailija
50/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki viennin setämiehet pettää vaimojaan. Niin idässä, aasiassa kuin Saksan markkinoilla. Vierestä katsellut. Kotona sitten pidetään hienoa kulissia perheen ja seuraelämän pyörteissä. Kammottavia, kuvottavia äijiä ilman ihmisyyden häivää.

Niin? Vientiin hakeudutaan töihin tämän vuoksi. Täytyy olla vajaa jos ylipäätään ryhtyy koskaan suhteeseen näiden tyyppien kanssa. Eivät omaa moraalia kotona eivätkä ”kylässä”.

Vierailija
51/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vain ruuhkavuosi naisia, ketkä näin tekee.

Mukaan lukien oma exäni.

Vierailija
52/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaa on se, että naiset ottavat kiltti miehen ja pettävät häntä jännä miesten kanssa, sillä pimppi ei kostu enää vakiinnittua koska "biologiset syyt".

Vierailija
53/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminenkin on vähän viitsimisestä kiinni. Petetyksi tuleminen ei sieluun käy, mutta on tietysti sopimusrikkomus. Kun itse on kuitenkin pettänyt tarpeeksi monta kertaa ja tietää, että mitään pahaa oloa tai katumusta ei tunne niin... No jaa, harvempi kenestäkään oikeasti välittää ja naiset on todellakin ihanan sinisilmäisiä tai sitten niin täynnä itseään että ei ne huomaa mitään. Ei mulla ainakaan ole yhtään miespuolista kaveria joka ei olis pettänyt tai käynyt painamassa jotain varattua.

Vierailija
54/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Vientiin hakeudutaan töihin tämän vuoksi. Täytyy olla vajaa jos ylipäätään ryhtyy koskaan suhteeseen näiden tyyppien kanssa. Eivät omaa moraalia kotona eivätkä ”kylässä”.

Jep. Länsirannikko ❤️

Vierailija
55/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminenkin on vähän viitsimisestä kiinni. Petetyksi tuleminen ei sieluun käy, mutta on tietysti sopimusrikkomus. Kun itse on kuitenkin pettänyt tarpeeksi monta kertaa ja tietää, että mitään pahaa oloa tai katumusta ei tunne niin... No jaa, harvempi kenestäkään oikeasti välittää ja naiset on todellakin ihanan sinisilmäisiä tai sitten niin täynnä itseään että ei ne huomaa mitään. Ei mulla ainakaan ole yhtään miespuolista kaveria joka ei olis pettänyt tai käynyt painamassa jotain varattua.

No se nyt kertoo vain ja ainoastaan sinusta ja kaveripiiristäsi. Onnetonta. Tuollainen otanta osoittaa jo, että porukassa on jotain pielessä, olette yksinkertaisia ja yli-impulsiivisia, tunnevammaisia jne.

Vierailija
56/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä minkä vuoksi olet naisesi kanssa yhdessä? Kysymyksessä on vissiin sinun kannaltasi puhtaasti järkisyyt + pussit tyhjäksi -järjestely?

Vierailija
57/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä minkä vuoksi olet naisesi kanssa yhdessä? Kysymyksessä on vissiin sinun kannaltasi puhtaasti järkisyyt + pussit tyhjäksi -järjestely?

Arki on helpompaa parisuhteessa, ja kassit saa tyhjennettyä säännöllisesti. Säädöt ja maksulliset tekevät sitten elämästä mausteisen. Jokainen mies loppujen lopuksi näin ajattelee - romanttinen rakkaus on naisten illuusio jolla miehet heidät sitovat.

Vierailija
58/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nettideiteillä saanut aivan valtava määrän yhteydenottoja varatuilta, naimisissa olevilta miehiltä, eli tuntuu olevan ihan normi nykyään. Monet jopa hehkuttavat onnellista parisuhdettaan, mutta että olisi kiva saada pientä seikkailuakin samalla... 

Vierailija
59/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nettideiteillä saanut aivan valtava määrän yhteydenottoja varatuilta, naimisissa olevilta miehiltä, eli tuntuu olevan ihan normi nykyään. Monet jopa hehkuttavat onnellista parisuhdettaan, mutta että olisi kiva saada pientä seikkailuakin samalla... 

Normi tietynlaisilta ihmisiltä, ei suinkaan kaikilta.

Vierailija
60/185 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. 50+ miehiä, pitkä avioliitto, aikuiset lapset, kova ura. Viimeksi tällaisia vastauksia tuli ainakin 25. Ja tyylilajista huomasi, että hommaa oltiin harrastettu vuosikausia.

Ja kyllä, aika moni viennin tai myynnin alalla. Vaimoparat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme