Pettääkö kaikki nykyään pitkässä suhteessa?
Onko nykyaikaa, että ruuhkavuosina miehet pettävät, kun eivät kestä? Minun lähipiirissä on tällä hetkellä neljä vastaavanlaista tapausta ja tämä ahdistaa.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostakinhan se sanonta kulissiavioliitto
tulee. Eniten epäilyttävät ne, jotka
julistavat avioliittonsa onnellisuutta
suureen ääneen.Jos he ovat onnellisia niin miksi sitä pitäisi epäillä?
Aidosti onnellisten ei tarvitse julistaa onnellisuuttaa joka välissä. Mitä enemmän onnellisuutta painottaa, sitä varmemmin onnellisuutta ei ole. Nähty niin monta kertaa, kun ihquu love love päivityksistä alle vuodessa parutaankin sitä kun tuli ero.
Eli siksi pitää epäillä? Entä sitten kun epäilee, mitä sen jälkeen?
Eihän tuossa mitään epäillä, vaan todetaan tosiasiat.
No miksi sitten vastattiin kysymykseen miksi pitäisi epäillä onnellisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidosti onnellisten ei tarvitse julistaa onnellisuuttaa joka välissä. Mitä enemmän onnellisuutta painottaa, sitä varmemmin onnellisuutta ei ole. Nähty niin monta kertaa, kun ihquu love love päivityksistä alle vuodessa parutaankin sitä kun tuli ero.
Miksi miksi miksi. Oletko 3-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta saisit kysellä vähän lisää typeriä kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sitä kysyttiin. Kysymyksiin on tapana vastata :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko tyhjentävä vastaus kiitos siitä. Kertoo sinusta itsestäsi tosi paljon. Hyvä ettet pidä kulisseja yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko tyhjentävä vastaus kiitos siitä. Kertoo sinusta itsestäsi tosi paljon. Hyvä ettet pidä kulisseja yllä.
Miksi olet tuota mieltä? Miksi luulet, etten pidä kulisseja yllä? Miksi edes ajattelet minulla olevan parisuhdetta?
En ole pettänyt ikinä ja satavarmasti uskon ettei mieskään ole ja yhdessä oltu 55 vuotta..
Mun mies petti jalkapallojoukkueen saunaillassa. Kun aloin ihmetellä sankkerin turvottamia imusolmukkeita, niin mies lopulta tunnusti.
Vierailija kirjoitti:
Vai pettääkö miehet naisia keskenään.
Osa pettää. ihan heteroistakin jotkut saattaa käydä toisinaan runkkailemassa ja imemässä poikien kesken, jos vaimo ei ymmärrä antaa. Ukkomiesten homoilu on laajalti tunnettu ilmiö...
Vierailija kirjoitti:
Mun mies petti jalkapallojoukkueen saunaillassa. Kun aloin ihmetellä sankkerin turvottamia imusolmukkeita, niin mies lopulta tunnusti.
Hän olikin siis homo tai vähintään bi, kun oli sinunkin kanssasi ollut. Nimittäin saunailloissa ei ole vastakkaista sukupuolta paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkomiesten homoilu on laajalti tunnettu ilmiö...
Totta. Yksi työkaveri hoitelee näitä kaapissa olevia säännöllisesti ja heitä on todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Mun lähipiirissä ei ole yhtään sellaista.
Et oo vaan kuullu niistä. Mun tuttavapiirissä myös ihan liian moni vähintään leikkii tulella sen asian kanssa. Myös naiset tekee tota. Oon ihan järkyttyny ja menettäny uskoni ihmisiin.
Ei voi pitää kakkua ja syödä sitä, siinä käy aina heikosti.
Tietäisit vaan kuin moni mies jossain viihteellä ollessa tulee ensin jutulle ja heti kohta käy iholle, kun oon kuulema niin ihana ja on kuitenkin varattu. Ihan omasta tuttavapiiristä, pitää hätistellä kauemmas ja aika kovastikin sanoa etten halua kuulla sulta mitään tollasta, mene kotiisi siitä. Pitäiskö niille vaimoille kertoa miten ne pikkujoulut tai poikien illat oikeen sujuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai pettääkö miehet naisia keskenään.
Osa pettää. ihan heteroistakin jotkut saattaa käydä toisinaan runkkailemassa ja imemässä poikien kesken, jos vaimo ei ymmärrä antaa. Ukkomiesten homoilu on laajalti tunnettu ilmiö...
Jännät piirit sulla, kun tuollainen asia on oikein ilmiö ja vielä laajasti tunnettukin.....
Vanha totuushan on että miehen kannattaa pettää aina kun on mahdollisuus, koska puoliso on aina pettämismäärissä edellä.
Vierailija kirjoitti:
En ole pettänyt ikinä ja satavarmasti uskon ettei mieskään ole ja yhdessä oltu 55 vuotta..
Älähän nyt viitsi. Ukkosihan on korttelin kovi ja tunnetuin pukki.
Kaikki kaksijalkaiset kelpaa. Nytkin on naapurin tikapuiden kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta miesten kaverilojaaliudesta pettämisen suhteen: olin ystäväni kanssa yökerhossa ja meille tuli juttelemaan mies jonka ujo kaveri oli kuulemma kiinnostunut ystävästäni. Ystäväni meni sitten juttelemaan ja tanssimaan sen "ujon" miehen kanssa ja tämä puhemies jäi minun juttusilleni. Kovasti siinä toivoi että ystäväni matchaisi kaverinsa kanssa, sanoin että entäs jos molemmat ei olekaan sinkkuja? (Kaverillani on tapailusuhde). Mies vastasi että "Mitä sitten." ...
Kova oli miehillä yritys saada meitä jatkoille, mutta lähdettiin ystäväni kanssa kaksin kotiin. Ystäväni kertoi "ujon" miehen olleen tohtoritason koulutettu ja tosi sympaattisen oloinen. Myöhemmin oli katsonut tämän somea ja siellä ihan selkeästi vaimo ja lapset esillä, iloisia matkakuvia jne...
Että sellaisia sympaattisia ja moraalisia miekkosia kavereineen.
Tätähän se on. Surullista kyllä. Mut tiedän kyllä naisetkin tekee tätä ihan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Mun lähipiirissä ei ole yhtään sellaista.
Et oo vaan kuullu niistä. Mun tuttavapiirissä myös ihan liian moni vähintään leikkii tulella sen asian kanssa. Myös naiset tekee tota. Oon ihan järkyttyny ja menettäny uskoni ihmisiin.
Ei voi pitää kakkua ja syödä sitä, siinä käy aina heikosti.
Tietäisit vaan kuin moni mies jossain viihteellä ollessa tulee ensin jutulle ja heti kohta käy iholle, kun oon kuulema niin ihana ja on kuitenkin varattu. Ihan omasta tuttavapiiristä, pitää hätistellä kauemmas ja aika kovastikin sanoa etten halua kuulla sulta mitään tollasta, mene kotiisi siitä. Pitäiskö niille vaimoille kertoa miten ne pikkujoulut tai poikien illat oikeen sujuu?
Vaimot tuskin uskovat jonkun pikkupimatsun juttuja. Kuulostaa nimittäin siltä, että olet itse se aktiivinen osapuoli tuossa ja oikein nautit leikittelystä. Suurin osa naisista ei mitenkään keräämällä kerää itselleen varattuja miehiä iholle. Vapaitakin piisaa ihan tarpeeksi.