Tinder on outo. Ensin se näyttää tosi hyvännäköisiä miehiä ja matcheja satelee. Muutaman päivän päästä tulee vain jämämiehiä,
niitä kauheimpia, ja vaikka kokeeksi tykkään, matcheja ei tule. Eikö Tinder näytä profiiliani enää vai mikä on ”ongelma”?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin sinuna tinderin toiseen softaan OkCupid (on myös tinderin omistama).
Millainen se on?
ApSe on kuin Tinder, mutta voit aina palauttaa takaisin henkilöt jotka olet ohittanut. Ei ole niin pinnallinen kuin Tinder. Tarkoittaen sitä että käyttäjät tekevät "arvo" profiilin itsestään (kysely) sekä käyttäjät voivat täyttää tolkuttoman määrän tekstiä (toisin kuin Tinderissä). Palvelussa ei tarvitse odottaa että Match tulee vaan voit yrittää lähestyä toista osapuolta viestillä suoraan. Maksullista palvelua käyttävät näkevät viestin heti, ne jotka eivät maksa joutuvat löytämään eka toisen profiilin jotta näkevät viestin. Ja tietenkin puhelin app ja verkkosivujen kautta käyttömahdollisuus.
Huono puoli tietenkin on että käyttäjiä on paljon vähemmän kuin Tinderissä. Sekä vähemmän kuin Suomi24. Siis suomensisäpuolella, maailmanlaajuisesti käyttäjä määrä on Tinderin tasoa.
Ok, kiitos paljon. Pitää kokeilla sitten, kun olen pelkästään vakavalla mielellä.
ApJäi mainitsematta:
Arvoissa on niin että määrität omat arvot ja määrität millaisia arvoja kaipaat toiselta osapuolelta. Palvelu antaa Match prosentit sinun ja toisen kumppanin arvojen vertailun pohjalta.
Ja kun katsot toisen profiilia voit käydä katsomassa arvoihin vastaukset jotka ovat linjassa teidän välillä ja mitkä on ristiriidassa.
ps. Suosittelen OkCupid vakavamieliseen kumppanin etsintään. Yhtälailla kuin Suomi24:sta. Tinderiä itse en voi kuvitella käyttävän enää tuon pinnallisuuden takia.
Mitä tarkoitit sillä, että profiili täytyy löytää, että voi lukea viestin?
ApJos ette ole tykänneet kumpikin toisestanne. Käyttäjä voi lähettää tykkäyksen yhteydessä viestin. Toinen käyttäjä (siis ilmaiskäyttäjä), saa tiedon sähköpostiin että joku on lähettänyt viestin mutta ei kerro kuka tai mistä. Toisen käyttäjän pitää käydä etsiä kyseinen käyttäjä swaippaus ruudusta (Like or not) tai sitten käyttäjälistasta.
Huom! Kun et tykkää käyttäjästä niin se poistuu käyttäjälistoista. Mutta voit aina asetuksista käydä palauttamassa henkilöt joista et alkujen aluksi tykännyt. (Jos vahingossa et tykännyt tai käyttäjällä ei ollut tarpeeksi tietoa sillä hetkellä profiilissa kun valkkailit sopivia).
Mutta jos olette tykänneet kumpikin toisistanne, niin silloin välittömästi viesti tulee näkyviin toiselle henkilölle viesti ruutuun.
Ps. Toivottavasti oli selkeä vastaus. :S
Ok, taisin ymmärtää. Kiitos:) Aika jännä systeemi.
ApSysteemi on vähän hassu. Mutta toisaalta parempi kuin Tinderin jossa on pakko saada Match. Ja jos mietitään että olemme etsimässä parisuhdetta, niin kontaktit ovat ne joilla parisuhde saadaan.
Ja itse ohittelen henkilöitä joiden profiilit ovat tyhjät (tai melkein). OkCupid systeemillä henkilöt voivat olla minuun yhteydessä ja kertoa henkilökohtaisesti jos minun teksti toimi, jne. Vaatii vähän extra duunia, kun ei maksa palvelusta.
Suomi24 puolella ei ole mitään ihme kikkailuja mutta siellä profiilien sisällöt ovat mitä on.
Suomi24:ään olen joskus tutustunut, mutta ne miehet ei oikein ole minun tyyppiäni.
ApPakko todeta tuohon, että luultavasti suomi24 profiilien takana on useammin juuri sellainen kuin väittää. Mutta kyllähän se on selvä juttu että Tinderissä kaikki ovat nykypäivänä. Suomi24 jää vähän muiden palveluiden jalkoihin kun ei ole puhelin appiä tarjolla. Joten ei ihme jos sieltä ei löydy kiinnostavan oloista.
Tinderin osalta profiilien takana on useammin jotain aivan muuta.
ps. Pakko todeta että joskus saatat etsiä jotain mitä et kaipaa. Muista palveluista saatat löytää joskus sellaisen jonka tarvitsisit mutta et olisi koskaan valinnut häntä pelkästään kuvien perusteella.
Voi hyvinkin olla totta. Minä tässä nyt aikani selailen ja pelailen. Kun kevytosasto ei enää huvita, kannattaa varmaan ryhtyä keskusteluihin, jotka voivat yllättää. Vaikka on niissä ”huippumiehissäkin” paljon tosi hyviä persoonia. Kauneus ei estä muita ominaisuuksia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tuli Ylppö, Lampela ja Kukkohovi vastaan vai tuleeks ne heti ekana ns. huippumiehinä. Mulle näkyy nuo.
Ylppö ja Kukkohovi on tullut, mutta ei ihan alussa:D En kylläkään tykännyt niistä.
ApEt tykännyt Ylpöstä etkä Kukkohovista? Millainen maku sulla sitten on? Mulle kyllä kelpais ulkonäön puolesta nuo molemmat, vaikkei ehkä sitten luonteensa. Onhan nyt Kukkohovi komea ja eikös se ole graafikko yms.
Millainen s usta on huippumies?
Ylppö ei ole mun tyyppiäni. Kukkohovi oli aiemmin mun matchi, niin en sitten tällä kierroksella tykännyt. Hän on kyllä hyvän ja persoonallisen näköinen.
ApMitä, oot mätsännyt Kukkohovin kanssa mutta ette deitanneet? Miksi? Itse menisin juoksien. Sun on pakko olla itse tosi kaunis kun sait sen kanssa mätsin plus kaikki ne muut huippumiehet.
Niin millainen susta on huippumies? Vertaa vaikka johonkin julkkikseen.
Välimatkan ja aikataulujen takia kuivui kokoon.
Huippumies on minun mielestäni söpö, komea, filmitähtimäinen tai mallimainen mies. Tykkään urheilijoistakin, myös jääkiekkoilijoista jos ovat tarpeeksi fiksuja:D Sitten sellaiset erikoisemmat tyypit, jos on hyvä kroppa. Koulutettu, menestynyt ja hyvännäköinen on tietty paras kokoonpano. Joidenkin julkkisten kanssa olen matchannut ja deittaillut, melkein joka kerta ovat olleet positiivinen kokemus, kivoja ja fiksuja. Nyt kuulostan varmaan tosi pinnalliselta.
Ap
Okei nyt vähän avautui mitä etsit. Uskomatonta että olet löytänyt muistaakseni 400 tällaista huippumiestä? Vai oliko se sata? Itse en ole löytänyt kuin pari kiinnostavaa mutta itse taas tykkään muusikoista ja taitelijoista ja vähän boheemeista kivannäköisistä muttei niitä juurikaan ole.
Millainen sun oma profiilisi on kun saat paljon mätsejä? Onko tekstiä kanssa, oletan että olet tosi kaunis.
Siis voisko joku kertoa, kun en Tinderiä ole koskaan käyttänyt, että mitä ne feikkiprofiilit ovat? Onko ne Tinderin luomia (?) naisprofiileja, koska naisia siellä on vähemmän? Ok, tän (kaupallisen kierouden) voin vielä jotenkin käsittää. Mutta miten ne toimii? Eikös Tinderissä voi jutella/viestitellä jengin kanssa, miten feikkiprofiili vastaa? Vai onko siellä joku oikea ihminen, joku palkattu random vastailemassa? Vai oonko ihan pihalla? Tai siis olen, mutta olisi kiva ymmärtää että mitä hiivattia tässä maailmassa taas tapahtuu. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tuli Ylppö, Lampela ja Kukkohovi vastaan vai tuleeks ne heti ekana ns. huippumiehinä. Mulle näkyy nuo.
Ylppö ja Kukkohovi on tullut, mutta ei ihan alussa:D En kylläkään tykännyt niistä.
ApEt tykännyt Ylpöstä etkä Kukkohovista? Millainen maku sulla sitten on? Mulle kyllä kelpais ulkonäön puolesta nuo molemmat, vaikkei ehkä sitten luonteensa. Onhan nyt Kukkohovi komea ja eikös se ole graafikko yms.
Ylppö ei ole mun tyyppiäni. Kukkohovi oli aiemmin mun matchi, niin en sitten tällä kierroksella tykännyt. Hän on kyllä hyvän ja persoonallisen näköinen.
ApMitä, oot mätsännyt Kukkohovin kanssa mutta ette deitanneet? Miksi? Itse menisin juoksien. Sun on pakko olla itse tosi kaunis kun sait sen kanssa mätsin plus kaikki ne muut huippumiehet.
Huippumies on minun mielestäni söpö, komea, filmitähtimäinen tai mallimainen mies. Tykkään urheilijoistakin, myös jääkiekkoilijoista jos ovat tarpeeksi fiksuja:D Sitten sellaiset erikoisemmat tyypit, jos on hyvä kroppa. Koulutettu, menestynyt ja hyvännäköinen on tietty paras kokoonpano. Joidenkin julkkisten kanssa olen matchannut ja deittaillut, melkein joka kerta ovat olleet positiivinen kokemus, kivoja ja fiksuja. Nyt kuulostan varmaan tosi pinnalliselta.
ApOkei nyt vähän avautui mitä etsit. Uskomatonta että olet löytänyt muistaakseni 400 tällaista huippumiestä? Vai oliko se sata? Itse en ole löytänyt kuin pari kiinnostavaa mutta itse taas tykkään muusikoista ja taitelijoista ja vähän boheemeista kivannäköisistä muttei niitä juurikaan ole.
Millainen sun oma profiilisi on kun saat paljon mätsejä? Onko tekstiä kanssa, oletan että olet tosi kaunis.
Minulla on aika laaja hakualue ja ikähaarukka. Miehet eivät ikinä lopu vaan selattavaa tulee koko ajan lisää. Välillä piilotan profiilin ja avaan uudestaan. Siksi matcheja on paljon. Noita muusikoita ja taiteilijoitahan on tosi paljon. Kas kun ei sinulle näy. Tinder on outo. Minulla on välillä yksi kuva, välillä useampi. Ei filttereitä. Joskus otan tekstin pois.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis voisko joku kertoa, kun en Tinderiä ole koskaan käyttänyt, että mitä ne feikkiprofiilit ovat? Onko ne Tinderin luomia (?) naisprofiileja, koska naisia siellä on vähemmän? Ok, tän (kaupallisen kierouden) voin vielä jotenkin käsittää. Mutta miten ne toimii? Eikös Tinderissä voi jutella/viestitellä jengin kanssa, miten feikkiprofiili vastaa? Vai onko siellä joku oikea ihminen, joku palkattu random vastailemassa? Vai oonko ihan pihalla? Tai siis olen, mutta olisi kiva ymmärtää että mitä hiivattia tässä maailmassa taas tapahtuu. Kiitos.
Feikit ovat Nigeria huijauksia (tai suomalaisittain sanottuna casanova). Myös feikeistä löytyy Catfish, eli varastetut kuvat ja väitetään olevan joku muu kuin oikeasti on. Voi olla myös eri sukupuolta. Myös sitten siellä saattaa olla muutamia Tinderin luomia profiileja jotka tykkäilevät käyttäjistä vain sen takia että porukka maksaisi Gold jäsenyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikit ovat Nigeria huijauksia (tai suomalaisittain sanottuna casanova). Myös feikeistä löytyy Catfish, eli varastetut kuvat ja väitetään olevan joku muu kuin oikeasti on. Voi olla myös eri sukupuolta. Myös sitten siellä saattaa olla muutamia Tinderin luomia profiileja jotka tykkäilevät käyttäjistä vain sen takia että porukka maksaisi Gold jäsenyyttä.
Vaikka feikki listaan ei ehkä kuulu. Niin voisi vielä mainostaa että jotkut saattavat mieltää feikeiksi myös ne käyttäjät jotka huijaavat omaa ikäänsä tai tarjoavat itsestään kymmen vuotta sitten otettuja kuvia. Myös nykypäivänä, on hirveästi käyttäjiä jotka käyttävät kuvaus filttereitä apuna jolla siistitään ja parannellaan asioita. Naisten keskuudessa on alettu kuvaus tekniikoita käyttämään hyväksi jotta liikakilot eivät näy. Ja tietenkin ainahan naisten keskuudessa on harrastettu meikkauksella huijaamista.
Kaikki sukupuolet/suuntaukset/ikäiset kärsivät noista feikeistä, olkoot kyseessä sitten noita todellisia feikkejä tai itsensä markkinointi huijauksia.
Kaikkia edeltä mainittuja on Tinderissä suhteessa enemmän kuin missään muussa palvelussa. Ja se johtuu siitä että Tinderi on seuraa etsijöiden suosikki paikka. Joten taloudellisen hyödyn, huijauksen nautinnon tai deitti mahdollisuuksien saaminen on helpompaa Tinderissä.
Ja sitten valitetaan vauvapulaa. Ei kyllä sitten ole kele ihmekään, että syntyvyys kärsii, kun naiset nähtävästi on vain ja ainoastaan sen Teemu Selänteen perään.
M33
Jos joku minulle vielä väittää, että ei naiset yleensä ole sen NHL-supertähden perään, niin paskaa kyllä puhuu. Ehkä joku sairaalloisen lihava kehitysvammainen ei ole, mutta keskivertonainen 20-35v.
M33
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten valitetaan vauvapulaa. Ei kyllä sitten ole kele ihmekään, että syntyvyys kärsii, kun naiset nähtävästi on vain ja ainoastaan sen Teemu Selänteen perään.
M33
Teemu Selänteellä on neljä lasta.
Ap
Jämä nainen, saa jämämiehiltä viestejä.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOkei nyt vähän avautui mitä etsit. Uskomatonta että olet löytänyt muistaakseni 400 tällaista huippumiestä? Vai oliko se sata? Itse en ole löytänyt kuin pari kiinnostavaa mutta itse taas tykkään muusikoista ja taitelijoista ja vähän boheemeista kivannäköisistä muttei niitä juurikaan ole.
Minulla on aika laaja hakualue ja ikähaarukka. Miehet eivät ikinä lopu vaan selattavaa tulee koko ajan lisää. Välillä piilotan profiilin ja avaan uudestaan. Siksi matcheja on paljon. Noita muusikoita ja taiteilijoitahan on tosi paljon. Kas kun ei sinulle näy. Tinder on outo. Minulla on välillä yksi kuva, välillä useampi. Ei filttereitä. Joskus otan tekstin pois.
Ap
A priori
Tiedätkö mitä?
Se mikä ei konkretisoidu ei ole totta.
Mä voin myydä sulle Ferrarin 1 eurolla, uskotko?
Sinccis
Mutta voinhan mä niin ilmoitella ja kertoa, että se meni jo viime viikolla ..
Herätkää, olette Unessa!
Ja minä olen kaikkien aikojen paras, ja suurin!
Sinccis
Greatest kirjoitti:
Herätkää, olette Unessa!
Sinccis
Kiitos panoksestasi keskusteluun ja tsemppiä
Ap
Tasonne te tiedätte kun kävelette baariin. Räkäiset äijät teitä lähestyy.
Sitten heräsitte unesta?
Sinccis
Tosin baarissa on myös sama peli. Kaikki ei ole totta. Se joka teistä "kiinnostuu", ei välttämättä "kiinnostunut".
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Greatest kirjoitti:
Herätkää, olette Unessa!
Sinccis
Kiitos panoksestasi keskusteluun ja tsemppiä
Ap
En mä tarvii tsemppiä, mutta miltä sinusta tuntuu ?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Jos joku minulle vielä väittää, että ei naiset yleensä ole sen NHL-supertähden perään, niin paskaa kyllä puhuu. Ehkä joku sairaalloisen lihava kehitysvammainen ei ole, mutta keskivertonainen 20-35v.
M33
Minkä perään sinä olet?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako täti täältä välistä tiedustella, keitä oikein ovat Ylppö ja Kukkohovi? Tai Lampela? Tulee mieleen vain se kammottava asianajajaniljake?
AP kelpaa Alfalle vain panopuuksi, siksi he tykkäävät sinusta. Tavisnaiselta irtoaa, kun irtoaa Alfalle todella helposti. Jos hyvä tuuri käy, niin AP saattaa päästä Alfan panohaaremin 13. jäseneksi.
Pakko todeta tuohon, että luultavasti suomi24 profiilien takana on useammin juuri sellainen kuin väittää. Mutta kyllähän se on selvä juttu että Tinderissä kaikki ovat nykypäivänä. Suomi24 jää vähän muiden palveluiden jalkoihin kun ei ole puhelin appiä tarjolla. Joten ei ihme jos sieltä ei löydy kiinnostavan oloista.
Tinderin osalta profiilien takana on useammin jotain aivan muuta.
ps. Pakko todeta että joskus saatat etsiä jotain mitä et kaipaa. Muista palveluista saatat löytää joskus sellaisen jonka tarvitsisit mutta et olisi koskaan valinnut häntä pelkästään kuvien perusteella.