Tinder on outo. Ensin se näyttää tosi hyvännäköisiä miehiä ja matcheja satelee. Muutaman päivän päästä tulee vain jämämiehiä,
niitä kauheimpia, ja vaikka kokeeksi tykkään, matcheja ei tule. Eikö Tinder näytä profiiliani enää vai mikä on ”ongelma”?
Kommentit (168)
Mietin vaan, että kuinka paljon niitä matcheja pitää olla? Miksi pitää selata vielä lisää vai onko se joku automaatio?
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, että kuinka paljon niitä matcheja pitää olla? Miksi pitää selata vielä lisää vai onko se joku automaatio?
Tuleehan siitä selailusta vähän tapa. Kun on joutoaikaa, tulee helposti mentyä Tinderiin, kun se on tässä puhelimessa. Sitten se tietenkin jää pois, jos kiinnostuu oikeasti jostain.
Ap
Huoh. Ne hyvännäköiset matchit alussa on niitä miehiä jotka antaa sydämen ihan kaikille koska ymmärtävät että algoritmi syöttää siten heille kaikki uudet profiilit ja antaa näkyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan siitä selailusta vähän tapa. Kun on joutoaikaa, tulee helposti mentyä Tinderiin, kun se on tässä puhelimessa. Sitten se tietenkin jää pois, jos kiinnostuu oikeasti jostain.
Ap
Meinaan enemmänkin sitä, että eikö sieltä matchilistalta jo löydy tarpeeksi seuraa viihdyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Ne hyvännäköiset matchit alussa on niitä miehiä jotka antaa sydämen ihan kaikille koska ymmärtävät että algoritmi syöttää siten heille kaikki uudet profiilit ja antaa näkyvyyttä.
Ok. Kiva että tykkäsivät. Monta hyvää tyyppiä olen jo tavannut ja tapailen vieläkin. Toivottavasti toimii samoin jatkossakin, jos sinkkuaikani jatkuu kauankin. Ettei tule siis kovin pitkiä huonoja kausia Tinderiin:D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMeinaan enemmänkin sitä, että eikö sieltä matchilistalta jo löydy tarpeeksi seuraa viihdyttämään?
No löytyy... Ehkä kyse on siitä, että sitä toivoo, että tulee aina parempia tai joku, josta tulee merkittävämpi ihminen. Se jää päälle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jämämiehet triggeröityi kun selkeästi suosittu nainen kertoi tinderöinnistään. Ensin vähän jopa tunsin sympatiaa mutta nyt enää nauran ketjun katkerille jämämiehille.
Naiset yleensä valittavat kun parhaimmat miehet panee ja jättää. Taidat itse olla jämänainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMeinaan enemmänkin sitä, että eikö sieltä matchilistalta jo löydy tarpeeksi seuraa viihdyttämään?
No löytyy... Ehkä kyse on siitä, että sitä toivoo, että tulee aina parempia tai joku, josta tulee merkittävämpi ihminen. Se jää päälle.
Ap
Pitää vaan osata lopettaa, ei ole helppoa.
Itse reilun vuoden aikana tapasin noin 50 tyyppiä kunnes kolahti kovaa.
Edelleen välillä ajatuksissaan meinaa lähteä selaamaan vaikka sovellus on poistettu monta kuukautta sitten. Se tapa on syvällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPitää vaan osata lopettaa, ei ole helppoa.
Itse reilun vuoden aikana tapasin noin 50 tyyppiä kunnes kolahti kovaa.
Edelleen välillä ajatuksissaan meinaa lähteä selaamaan vaikka sovellus on poistettu monta kuukautta sitten. Se tapa on syvällä.
Taitaa olla. Ja matchit on vain pallukoita, joiden viesteihinkään ei aina jaksa vastailla, kun niitä on niin paljon. Eikä muista, mitä on kenellekin jo kertonut. Kauheaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kiva että tykkäsivät. Monta hyvää tyyppiä olen jo tavannut ja tapailen vieläkin. Toivottavasti toimii samoin jatkossakin, jos sinkkuaikani jatkuu kauankin. Ettei tule siis kovin pitkiä huonoja kausia Tinderiin:D
Ap
Etkö just aloituksessa sanonut että tulee enää jämämiehiä?
Kyllähän miehille ilmainen seksi kelpaa ihan millaisen naisen kanssa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille riittää reikä seinässä. Ja ihan sama vaikka niiden ukki tai äiti vetäisi niiltä käteen sen seinän takana. Ei ne ihmissuhdetta kaipaa kun niiltä itseltään puuttuvat edellytykset - aivot.
Voi luoja, miehet on ihan samanlaisia tuntevia ja ajattelevia ihmisiä kuin naisetkin.
Ap
Paitsi että löytyy bodarimiehiä jotka kiihottuu 200 kiloisista naisista. Toisinpäin sama ei päde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEtkö just aloituksessa sanonut että tulee enää jämämiehiä?
Joo tuli, muutamana päivänä. Sovitaan että olen kauhean ruma jämänainen, niin sinun ei tarvitse enää hermostua.
Ap
Lampelan profiiliteksti on ... melkein runollinen:D Ylpön kanssa mätsäsin nähdäkseni mitä sieltä tulee. Viestit oli sellasia, etten ilkeä tähän kirjottaa. Yhden asian perässä tämäkin herra. Erään takavuosien näyttelijän tapasinkin pari kertaa. Huomasin aika nopeasti, että on ikävä tyyppi.
Sellasta julkkistarjontaa.
N42
Vierailija kirjoitti:
Lampelan profiiliteksti on ... melkein runollinen:D Ylpön kanssa mätsäsin nähdäkseni mitä sieltä tulee. Viestit oli sellasia, etten ilkeä tähän kirjottaa. Yhden asian perässä tämäkin herra. Erään takavuosien näyttelijän tapasinkin pari kertaa. Huomasin aika nopeasti, että on ikävä tyyppi.
Sellasta julkkistarjontaa.N42
Tämä on rumasti sanottu, mutta laittaisin tuon Lampelan sinne jämäpäähän, en pidä huippuna.
Ap
Tätä ketjua kun lukee, niin hyvin tajuaa minkä takia osa miehistä on katkeria. Pakko ihmetellä miten huonosti naiset tykkäilee kumppani ehdokkaista. Miesten pelleily oli jo hyvin tiedossa.
Itsellä tykkään n. 20 naisesta. Mätsejä tulee maksimissa 10 ja kolmen kanssa treffeile josta löytyy jo seuraava ehdokas. Ja deitti palvelussa viivytään n. ~6kk. Pitää toivoa että sarjadeittailiat eivät osu omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tuli, muutamana päivänä. Sovitaan että olen kauhean ruma jämänainen, niin sinun ei tarvitse enää hermostua.
Ap
Siis oliko sulla nyt ongelma että tinder tyrkkää enää jämämiehiä vai ei? Ihan sekavaa sepustusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSiis oliko sulla nyt ongelma että tinder tyrkkää enää jämämiehiä vai ei? Ihan sekavaa sepustusta.
Ei ongelma vaan ihmetys, kun joskus tulee muutaman päivän jämämiesjakso, kuten tällä viikolla. Mutta nyt näyttää jo elpymisen merkkejä. Tosin tapailen nyt yhtä kivaa ja ensiviikolla on jo toiset treffit, niin voisi vaikka pitää taukoakin. Ehkä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee, niin hyvin tajuaa minkä takia osa miehistä on katkeria. Pakko ihmetellä miten huonosti naiset tykkäilee kumppani ehdokkaista. Miesten pelleily oli jo hyvin tiedossa.
Itsellä tykkään n. 20 naisesta. Mätsejä tulee maksimissa 10 ja kolmen kanssa treffeile josta löytyy jo seuraava ehdokas. Ja deitti palvelussa viivytään n. ~6kk. Pitää toivoa että sarjadeittailiat eivät osu omalle kohdalle.
Mun deittailu loppuu heti siihen, jos ihastun. Mutta en lopeta, jos en ihastu. Välillä on tiheämpää, välillä hiljaisempaa, kun on töissä kiirettä tai muuta puuhaa.
Ap
Jos on 400 mätsiä parhaitten kanssa tuskin on itse jämä ja ap oli ollut kauemmin tinderissä