Tinder on outo. Ensin se näyttää tosi hyvännäköisiä miehiä ja matcheja satelee. Muutaman päivän päästä tulee vain jämämiehiä,
niitä kauheimpia, ja vaikka kokeeksi tykkään, matcheja ei tule. Eikö Tinder näytä profiiliani enää vai mikä on ”ongelma”?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytön myötä algoritmi laskee , miten suosittu olet. Omat pisteet nousee mitä suosituimmat susta tykkää. Kun taso on selvillä sinulle aletaan näyttää niitä samantasoisia miehiä kuin itse olet.
Niistä hyvännäköisistä tuli matcheja, huonoista ei.
ApMiksi tykkäsit mielestäsi huonoista? Sekin vaikuttaa siihen mitä sinulle tarjotaan.
Kokeilin muutamaa. Olisin tietysti poistanut ne heti.
Ap
Tarinasi ontuu pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder arvioi tykkäysten perusteella markkina-arvosi. Vähemmän viehättäville tarjotaan muita vähemmän viehättäviä. Sopeudu tilanteeseen ja tyydy oman tasoisiisi miehiin.
Eli jos olisin lopettanut Tinderin selaamisen alkuvaiheeseen, jolloin sain matcheja huippumiesten kanssa, voisin pitää itseäni tosi tasokkaana naisena? Logiikkasi ontuu.
ApNe "huippumiehet" feikkiprofiileja, joilla koukutetaan kaltaisesi naiset Tinderiin ja saadaan uskomaan, että olet kovaakin tasoa itse. Ne myöhemmät tavismiehet on enemmän sitä sun oikeaa tasoa.
Arvasin että joku ehdottaa näin. Ei ne mitään feikkiprofiileja ole. Olen tutustunut heihin ja tavannut heitä. Ei minulla ole tarvetta tuntea itseäni miksikään, ihmettelen vain Tinderin toimintaa.
ApEi ole tarvetta "tuntea itseäsi miksikään," mutta silti pitää vauvapalstalla todistella miten sulla on tullut matchejä vain hyvännäköisten miesten kanssa. Okei
Ei vaan ihmetellä Tinderin toimintaa. Mutta olen saanut vastaukseksi, että oli tulos mikä tahansa, se todistaa, että olen ruma nainen. Jos tulee hyvännäköisiä> ruma, jos tulee rumia> ruma, jos tulee paljon> ruma, jos vähän> ruma. Ok, näillä mennään. Rumaksi naiseksi saan onneksi ainakin paljon hyvää seksiä upeilta miehiltä.
Ap
ApEikös sieltä pitänyt tulla enää vain jämämiehiä? Kuka noita juttujasi tosissaan enää ottaa? Lue nyt edes omat tekstisi, ennen kuin satuilet lisää...
Niin onkin tullut jo 2-3 päivänä. Selkeä ero. Vanhat matchit on yhä tallella ja niissä riittää perattavaa joksikin aikaa. Toivottavasti kuitenkin jossain vaiheessa alkaa näkyä uusia hyviä. Kun joskus aiemmin olin Tinderissä ja tuli sama ilmiö, tilanne ja miehet paranivat, kun kävin välillä ulkomailla ja palasin kotiin. Ehkä pitäisi pitää tauko.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että olet hieman tyrkky ja kelpaat vain pelkkää seksiä hakeville, jotka swaippaavat kaikki, joten pisteesi ropisevat ja sinulle näytetään epäsuosittuja profiileja.
Kyllä niistä valtaosa parisuhdetta hakee, joiden kanssa olen ollut jutussa. Tyrkky en kyllä ole.
ApJa sä oikeasti uskot xD
Kyllä ne sua pari kertaa jyystää.
Ok, kiva. En tosin jyystä toista kertaa, jos ensimmäinen ei ole hyvä.
ApNiin...itsekkäällä seksillä pääsee naisesta eroon... Sehän menee just playereiden suunnitelmien mukaan.
Onko nekin playereitä, jotka ovat ihastuneet minuun ja haluaisivat jatkaa suhdetta?
ApMistä lähtien tapailu seksin merkeissä on parisuhde?
Miehen sitoutumishalut selviävät siinä vaiheessa kun mööpelit kannetaan yhteiseen asuntoon tai vähintäänkin julkistetaan parisuhde kavereille ja perheelle.
Seksiä huippumiehiltä saa kun olet naisena suurin piirtein keskitasoa, ei se sen kummempaa vaadi. Eikä välttämättä sitäkään. Yksi tuttu tavallisen näköinen ylipainoinen hieman alle 40v nainen etsi FWB-suhdetta ja sai viikossa 2000+ viestiä.
Moral of the story: miehet panevat ja tapailevat ketä tahansa, sitoutumisen kanssa ollaan tarkempia. Jos homma jää noihin, siitä voi vetää omat johtopäätöksensä.
MINÄ en hae pelkästään parisuhdetta vaan myös seksisuhteita niiden parhaimman näköisten kanssa. Parisuhteeseen minulla on laajemmat kriteerit ja vaatimus tunteesta. Oman kokemukseni mukaan valtaosa Tinderissä kohtaamistani miehistä on hakenut parisuhdetta, eivät kuitenkaan kaikki.
ApMikä ongelma tuossa sitten on?
Tavistiina saa huippumiehiltä seksiä niin paljon kuin ehtii sitä harrastamaan.
Jos kerran olet hyvännäköinen, ongelmasi pitäisi olla ettet ehdi vastaamaan jokaiselle komistukselle. Se oli syy miksi tuntemani tavallinen perheenäiti poisti profiilinsa.
Sen kun valkkaat sanotaanko vaikka 20 huippumiestä ja ilmoitat koska sopii tulla jyystämään, ei kait se muuta vaadi?
En ehdikään vastata ja niin ilmoitankin.
ApNo mikä ongelma tässä sitten on, jos huippumiehiä on jo nyt yli tarpeen?
Ei se juuri nyt ole ongelma, myöhemmin voi olla. Paitsi jos pariudun jossain vaiheessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder arvioi tykkäysten perusteella markkina-arvosi. Vähemmän viehättäville tarjotaan muita vähemmän viehättäviä. Sopeudu tilanteeseen ja tyydy oman tasoisiisi miehiin.
Eli jos olisin lopettanut Tinderin selaamisen alkuvaiheeseen, jolloin sain matcheja huippumiesten kanssa, voisin pitää itseäni tosi tasokkaana naisena? Logiikkasi ontuu.
ApNe "huippumiehet" feikkiprofiileja, joilla koukutetaan kaltaisesi naiset Tinderiin ja saadaan uskomaan, että olet kovaakin tasoa itse. Ne myöhemmät tavismiehet on enemmän sitä sun oikeaa tasoa.
Arvasin että joku ehdottaa näin. Ei ne mitään feikkiprofiileja ole. Olen tutustunut heihin ja tavannut heitä. Ei minulla ole tarvetta tuntea itseäni miksikään, ihmettelen vain Tinderin toimintaa.
ApEi ole tarvetta "tuntea itseäsi miksikään," mutta silti pitää vauvapalstalla todistella miten sulla on tullut matchejä vain hyvännäköisten miesten kanssa. Okei
Ei vaan ihmetellä Tinderin toimintaa. Mutta olen saanut vastaukseksi, että oli tulos mikä tahansa, se todistaa, että olen ruma nainen. Jos tulee hyvännäköisiä> ruma, jos tulee rumia> ruma, jos tulee paljon> ruma, jos vähän> ruma. Ok, näillä mennään. Rumaksi naiseksi saan onneksi ainakin paljon hyvää seksiä upeilta miehiltä.
Ap
ApEikös sieltä pitänyt tulla enää vain jämämiehiä? Kuka noita juttujasi tosissaan enää ottaa? Lue nyt edes omat tekstisi, ennen kuin satuilet lisää...
Niin onkin tullut jo 2-3 päivänä. Selkeä ero. Vanhat matchit on yhä tallella ja niissä riittää perattavaa joksikin aikaa. Toivottavasti kuitenkin jossain vaiheessa alkaa näkyä uusia hyviä. Kun joskus aiemmin olin Tinderissä ja tuli sama ilmiö, tilanne ja miehet paranivat, kun kävin välillä ulkomailla ja palasin kotiin. Ehkä pitäisi pitää tauko.
Ap
Voisiko olla, että tuolle tulee jonkinlainen vauhtisokeus?
Vierailija kirjoitti:
Joo se on just tää kun ei naisille kelpaa kuin huippukomeat miehet. Hyi helvetti ootte puistattavia.
Seksiin huippukomeat, parisuhteeseen myös tavallisemmatkin, tunne ratkaisee, rumat ei mihinkään.
Ap
Ihana ketju. Miehet taas itkemässä, kun nainen käyttää tinderiä väärin.
Aloittajalle sen verran, että huomasin saman ilmiön. Syy lienee se, että ensinnäkin uutena käyttäjänä sun profiilia näytetään enemmän kaikille ensi alkuun. Toiseksi, sulle näytetään ensin niitä suosituimpia miesten profiileita. Eli nyt sä olet ne suosituimmat jo mätsännyt, enää on niitä ei-niin-suosittuja jäljellä. Jos lähtisit reissuun, saisit taas sieltä ne suosituimmat ensin mätsättäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tässä tämän trollin motiivi?
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle sen verran, että huomasin saman ilmiön. Syy lienee se, että ensinnäkin uutena käyttäjänä sun profiilia näytetään enemmän kaikille ensi alkuun. Toiseksi, sulle näytetään ensin niitä suosituimpia miesten profiileita. Eli nyt sä olet ne suosituimmat jo mätsännyt, enää on niitä ei-niin-suosittuja jäljellä. Jos lähtisit reissuun, saisit taas sieltä ne suosituimmat ensin mätsättäväksi.
Niin on tainnut käydäkin. Hyviä profiileja tuli matkalla.
Ap
Olen ihmetellyt samaa! Olen pariin kertaan poistanut profiilini ja luonut sen uudelleen. Tämän jälkeen tinder näyttää aluksi ihan huippumiehiä... ja vasta loppua kohden alkaa tulla niitä huonoja. kategorisoiko ne tinder-työntekijät jotenkin profiileja vai miten ihmeessä tuo on edes mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytön myötä algoritmi laskee , miten suosittu olet. Omat pisteet nousee mitä suosituimmat susta tykkää. Kun taso on selvillä sinulle aletaan näyttää niitä samantasoisia miehiä kuin itse olet.
Niistä hyvännäköisistä tuli matcheja, huonoista ei.
ApMiksi tykkäsit mielestäsi huonoista? Sekin vaikuttaa siihen mitä sinulle tarjotaan.
Kokeilin muutamaa. Olisin tietysti poistanut ne heti.
Ap
Mistäs se kertoo, että komistuksien kanssa tulee matcheja mutta rumien ei?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa! Olen pariin kertaan poistanut profiilini ja luonut sen uudelleen. Tämän jälkeen tinder näyttää aluksi ihan huippumiehiä... ja vasta loppua kohden alkaa tulla niitä huonoja. kategorisoiko ne tinder-työntekijät jotenkin profiileja vai miten ihmeessä tuo on edes mahdollista?
Eikös tuo jo selitetty?
Tinderin algoritmi laskee käyttäjän suosion mätsiprosentin ja saatujen viestien perusteella. Koska miehet jakelevat mätsejä/lähettävät viestejä jopa 10 kertaa hövelimmin kuin naiset, algoritmi laskee lähes jokaisen naisen suositummaksi kuin lähes jokaisen miehen.
Siksi enemmistölle naisista tarjotaan huippumiehiä. Suhdeluku menee suurin piirtein niin että top 80% naiset näkevät top 11,5% miehet (lähde: Tinderin omat tilastot).
Syy miksi alkaa tulemaan "huonoja" (eli tavismiehiä) on se ettei käyttäjän alueella ole enempää huippumiehiä. Suomi kun on pieni maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo jo selitetty?
Tinderin algoritmi laskee käyttäjän suosion mätsiprosentin ja saatujen viestien perusteella. Koska miehet jakelevat mätsejä/lähettävät viestejä jopa 10 kertaa hövelimmin kuin naiset, algoritmi laskee lähes jokaisen naisen suositummaksi kuin lähes jokaisen miehen.
Siksi enemmistölle naisista tarjotaan huippumiehiä. Suhdeluku menee suurin piirtein niin että top 80% naiset näkevät top 11,5% miehet (lähde: Tinderin omat tilastot).
Syy miksi alkaa tulemaan "huonoja" (eli tavismiehiä) on se ettei käyttäjän alueella ole enempää huippumiehiä. Suomi kun on pieni maa.
Toinen syy voisi olla että vaikka "Tinder-flaksi" käykin, suosio voi silti olla hiljaista verrattuna kärkinaisiin ja siksi mätsien taso pikkuhiljaa laskee. Jollain muulla mätsiprosentti voi olla käytännössä sata, eli mätsi tulee ihan kaikilta joista tykkää vaikka tykkäisi pelkistä kalsarimalleista.
Ja tietysti bisnes. Kun naiset saavat mätsejä huippumiesten kanssa, he alkaavat tykkäämään palvelusta. Eli kyseessä voi osittain olla eräänlainen mainos. Kun mätsit tyrehtyvät, aletaan miettimään auttaisiko Tinder Gold...
Vierailija kirjoitti:
Eli ap on playeri, jolla on satoja huippumatcheja ja se valittaa, kun ei tule enempää.
Niin onkin satoja huippumatcheja. En valita sitä, että ei tule enempää vaan ihmettelen, miksi ei ole näkynyt muutamaan päivään hyvännäköisiä miehiä. En niiden kanssa haluaisikaan matchata. Paria kokeilin, ei tullut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo jo selitetty?
Toinen syy voisi olla että vaikka "Tinder-flaksi" käykin, suosio voi silti olla hiljaista verrattuna kärkinaisiin ja siksi mätsien taso pikkuhiljaa laskee. Jollain muulla mätsiprosentti voi olla käytännössä sata, eli mätsi tulee ihan kaikilta joista tykkää vaikka tykkäisi pelkistä kalsarimalleista.
Ja tietysti bisnes. Kun naiset saavat mätsejä huippumiesten kanssa, he alkaavat tykkäämään palvelusta. Eli kyseessä voi osittain olla eräänlainen mainos. Kun mätsit tyrehtyvät, aletaan miettimään auttaisiko Tinder Gold...
Prosenttini on lähes sata. Se ei nyt ole ongelma vaan se, että Tinder alkoi yhtäkkiä näyttää huonolta. Ei huvita tykätä näistä nykyisistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo jo selitetty?
Prosenttini on lähes sata. Se ei nyt ole ongelma vaan se, että Tinder alkoi yhtäkkiä näyttää huonolta. Ei huvita tykätä näistä nykyisistä.
Ap
0/5.
joojoo, tavis tiinalla on 400 mätchiä, ei kuitenkaan kukaan niistä ole kelvannut parisuhteeseen, korkeintaa treffit ja panot. voi vttu tätä maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
joojoo, tavis tiinalla on 400 mätchiä, ei kuitenkaan kukaan niistä ole kelvannut parisuhteeseen, korkeintaa treffit ja panot. voi vttu tätä maailmaa.
Ehkä hän ei ole tavistiina. Ehkä hän ei rakastu helposti. Ehkä hän on sitoutumiskammoinen. Ehkä hän on pleijerinainen. Ehkä hän pelkää. Me emme voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kelpaamisesta ole kiinni. Ei niissä miehissä mitään vikaa ole. Tunteita ei vain synny tarpeeksi. Enkä hae parisuhdetta väkisin, vaan kohtaan ihmiset avoimin mielin. Se, mitä syntyy, riippuu kemioista. Olen saanut kavereitakin Tinderistä.
Ap
Joko tuli Ylppö, Lampela ja Kukkohovi vastaan vai tuleeks ne heti ekana ns. huippumiehinä. Mulle näkyy nuo.
Miten niin vain? Kaikki miehet tykkää kauniista naisista.