Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on outo. Ensin se näyttää tosi hyvännäköisiä miehiä ja matcheja satelee. Muutaman päivän päästä tulee vain jämämiehiä,

Vierailija
02.10.2019 |

niitä kauheimpia, ja vaikka kokeeksi tykkään, matcheja ei tule. Eikö Tinder näytä profiiliani enää vai mikä on ”ongelma”?

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse jämänainen. Kyllä ne tietokoneet tietää totuuden ja kertoo sen todellisen tasosi kun tietokoneella ei ole tunteita. Sinne vaan jämämiesten kanssa samaan peräkammariin hommailemaan. You're not that special.

Vierailija
122/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Greatest kirjoitti:

Herätkää, olette Unessa!

Ja minä olen kaikkien aikojen paras, ja suurin!

Sinccis

Kiitos panoksestasi keskusteluun ja tsemppiä

Ap

You Got Played. Ja sä syytät mua siitä. 

Mä olen sun ystävä, mä kerron sulle totuuden päin näköä, ja mä olen hyvä siinä mitä MÄ teen.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku minulle vielä väittää, että ei naiset yleensä ole sen NHL-supertähden perään, niin paskaa kyllä puhuu. Ehkä joku sairaalloisen lihava kehitysvammainen ei ole, mutta keskivertonainen 20-35v. 

M33

Rakkauteen ja parisuhteeseen persoonan perusteella, kevyempiin juttuihin ulkonäön, kunhan on kiva.

Ap

Vierailija
124/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on kyllä mielenkiintoinen paikka omalla tavallaan. Kuvattomalla profiililla sain mätsejä ja osa naisista aloitti keskustelunkin. Kuvallisella sain vain muutaman mätsin, ja nekin katosivat piakkoin kuin hiekka tiimalasista, plus olivat suurin osa vielä feikkejä. Hämmentävää.

Terveisin Naispelko26

Minusta olisi joskus hauska tehdä miehille Tinder-profiileja. Monella on turhan huonot kuvat ja negatiivinen teksti. Minuakin on moni epäillyt feikkiprofiiliksi. En ole.

Ap

Samat ajatukset oli itselläni kun Tinderiä "pelasin", mutta sitten tulin järkiini. Olisi karhunpalvelus naisia kohtaan auttaa negatiivisella mielenmaisemalla pilattua miestä feikkaamaan tiensä treffeille sellaisen naisen kanssa, joka haluaa myönteisesti ajattelevan miehen.

Vierailija
125/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tuli Ylppö, Lampela ja Kukkohovi vastaan vai tuleeks ne heti ekana ns. huippumiehinä. Mulle näkyy nuo.

Ylppö ja Kukkohovi on tullut, mutta ei ihan alussa:D En kylläkään tykännyt niistä.

Ap

Et tykännyt Ylpöstä etkä Kukkohovista? Millainen maku sulla sitten on? Mulle kyllä kelpais ulkonäön puolesta nuo molemmat, vaikkei ehkä sitten luonteensa. Onhan nyt Kukkohovi komea ja eikös se ole graafikko yms.

Millainen s usta on huippumies?

Saako täti täältä välistä tiedustella, keitä oikein ovat Ylppö ja Kukkohovi? Tai Lampela? Tulee mieleen vain se kammottava asianajajaniljake?

Niin, ja arkkiatri Arvo Ylppökään ei toivottavasti enää kenenkään kanssa ole lähdössä Tinder-treffeille. Voisi tulla aika karu kokemus treffikumppanille. Olenko minä liian vanha tähän keskusteluun?

Vierailija
126/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on kyllä mielenkiintoinen paikka omalla tavallaan. Kuvattomalla profiililla sain mätsejä ja osa naisista aloitti keskustelunkin. Kuvallisella sain vain muutaman mätsin, ja nekin katosivat piakkoin kuin hiekka tiimalasista, plus olivat suurin osa vielä feikkejä. Hämmentävää.

Terveisin Naispelko26

Minusta olisi joskus hauska tehdä miehille Tinder-profiileja. Monella on turhan huonot kuvat ja negatiivinen teksti. Minuakin on moni epäillyt feikkiprofiiliksi. En ole.

Ap

Samat ajatukset oli itselläni kun Tinderiä "pelasin", mutta sitten tulin järkiini. Olisi karhunpalvelus naisia kohtaan auttaa negatiivisella mielenmaisemalla pilattua miestä feikkaamaan tiensä treffeille sellaisen naisen kanssa, joka haluaa myönteisesti ajattelevan miehen.

Hyvä pontti.

Ap

Vierailija
127/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Ap

Hyvä pontti.

Ap

On On

Sinccis

Vierailija
128/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole koskaan käyttänyt omia aivojaan miehen arvioimiseen.

Hän on ainoastaan yhteiskunnan kasvatti, joka ajattelee kuin yhteiskunta haluaa hänen ajattelevan.

Vai miten se nyt meni?

ap

Sinccis

Mitä omaperäistä sinä olet koskaan ajatellut? Oletko koskaan rikkonut muottia, että voisit tehdä paremman?

Vierailija
129/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku Kaarina Hasard.

Vierailija
130/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä tästä mitään opi, mutta joku päivä muistat tämän.

Sinccis

Vierailija
131/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämänaisille ei kelpaa jämämiehet. Sitten valitetaan kun miehet avautuvat nykyajan deittimarkkinoista ja  mgtow liikkeitä syntyy. Naiset eivät osaa myöntää nirsouttaan.

Vierailija
132/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä toisessa ketjussa ap:n miehellä paljastui värikkäänpuoleinen panohistoria, ja miehiltä sateli pelkkiä positiivisia kommentteja. Naiset leimattiin hysteerikoiksi kun moisesta hätkähtävät. Nyt Tinderissä surffaava nainen kerää kommentteja, joista sairaimmissa rienataan Kuopion surmauhria.

Vierailija
133/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla pontti lattioita ?

Sinccis

ap sanoi, että se on hyvä, niin täytyyhän sen olla.

Vierailija
134/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tuli Ylppö, Lampela ja Kukkohovi vastaan vai tuleeks ne heti ekana ns. huippumiehinä. Mulle näkyy nuo.

Ylppö ja Kukkohovi on tullut, mutta ei ihan alussa:D En kylläkään tykännyt niistä.

Ap

Et tykännyt Ylpöstä etkä Kukkohovista? Millainen maku sulla sitten on? Mulle kyllä kelpais ulkonäön puolesta nuo molemmat, vaikkei ehkä sitten luonteensa. Onhan nyt Kukkohovi komea ja eikös se ole graafikko yms.

Saako täti täältä välistä tiedustella, keitä oikein ovat Ylppö ja Kukkohovi? Tai Lampela? Tulee mieleen vain se kammottava asianajajaniljake?

Ei tietoa mutta ei kukaan iskenyt silmään kun googletti.

Vierailija
135/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, rakas,

etkö voisi jo vastata?

ystäväsi,

Sinccis

Vierailija
136/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Ylppö on muusikko, Joni Kukkohovi on Anne Kukkohovin ex-mies ja Lampela on juurikin se asianajaja. Kyllä sitäkin joku varmasti matsailee vain sen takia että on julkkis.

Vierailija
137/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämämiehet triggeröityi kun selkeästi suosittu nainen kertoi tinderöinnistään. Ensin vähän jopa tunsin sympatiaa mutta nyt enää nauran ketjun katkerille jämämiehille.

Vierailija
138/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jämämiehet triggeröityi kun selkeästi suosittu nainen kertoi tinderöinnistään. Ensin vähän jopa tunsin sympatiaa mutta nyt enää nauran ketjun katkerille jämämiehille.

Kuopion tapahtumat on tästä suoraa seurausta. 

Vierailija
139/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, ja arkkiatri Arvo Ylppökään ei toivottavasti enää kenenkään kanssa ole lähdössä Tinder-treffeille. Voisi tulla aika karu kokemus treffikumppanille. Olenko minä liian vanha tähän keskusteluun?

Et tietenkään ole liian vanha:) Arvo Ylppö oli hieno mies.

Ap

140/168 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne "jämämiehet" ovat samaa tasoa kanssasi.

Tinder näyttää aluksi kaikille uusille profiileille niitä parhaita miehiä/naisia, ja tuon uuden profiilin "taso" määrittyy vasta myöhemmin...Sen jälkeen sinulle näytetään vain miehiä vain omalta tasoltasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi