Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäksi ekan kerran 48-vuotiaana.

Vierailija
02.10.2019 |

Millaista mahtaa olla?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä kukaan sinun puolestasi voi tietää.

Vierailija
2/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesvastuutonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea etukäteen!

Vierailija
4/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko terve lapsi?

Vierailija
5/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko terve lapsi?

Se isä tuskin lasta synnytti, vai meinaatko, että jos isä on 48, niin äidinkin on oltava. -ohis-

Vierailija
6/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä syntynyt.

Vierailija
7/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko terve lapsi?

Se isä tuskin lasta synnytti, vai meinaatko, että jos isä on 48, niin äidinkin on oltava. -ohis-

Iäkkäiden isien lapsilla on sairauksia.

Ohis

Vierailija
8/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kutkuttelisi vielä itseäkin, mittarissa kohta 43. Yksi löytyy ennestään, mutta hymyilyttää kun näkee ikkunasta jonkun taaperon kulkevan jossain. Vieläköhän löytyisi jostain nainen, joka siihen lähtisi, pitäisi tutustuakin toiseen ihmisenä sitä ennen..

Vierailija
9/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin ruveta jos vaimo max 35 ja min 22 v

Vierailija
10/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä vauvan kanssa vielä haluisin. Olen nainen.

Vierailija
11/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytän pian ja mieheni on 45-vuotias. Miehet kehittyy hitaasti joten ei hätää ap.

Vierailija
12/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko terve lapsi?

Ohis

Ai vitsi, että muistelen "lämmöllä" näitä kommentteja kaikilta ihanan empaattisilta ja hyväntahtoisilta ihmisiltä! Plus nämä nerokkaat "kohta saat vaihtaa vaippoja sekä miehelle että vauvalle" -heitot. Lapsi syntyi kun itse olin 33 ja mies 47, ainakin tuolloin ammattilaisten mukaan lähinnä äidin korkea ikä lisää sairauksien yms. riskiä.

Vierailija
13/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli 45 -vuotias ainokaisemme syntyessä. Terve lapsi ja hyvin mies jaksanut hoitaa ja leikkiä. Monet hänen kaveristaankin saaneet lapsia lähempänä viittäkymentä, joku yli senkin. 

Vierailija
14/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko terve lapsi?

Tilastollisesti iäkäs isä kasvattaa mm. autismin riskiä ihan riippumatta siitä, onko äiti nuori. Nelikymppisenä nainen pääsee kunnon kehityshäiriö seuloihin, mutta isän korkea ikä ei vielä riitä, vaikka riskit nousevat hänenkin vuokseen. Tätä ei moni näytä tajuavan.

Vierailija
15/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko terve lapsi?

Ohis

Ai vitsi, että muistelen "lämmöllä" näitä kommentteja kaikilta ihanan empaattisilta ja hyväntahtoisilta ihmisiltä! Plus nämä nerokkaat "kohta saat vaihtaa vaippoja sekä miehelle että vauvalle" -heitot. Lapsi syntyi kun itse olin 33 ja mies 47, ainakin tuolloin ammattilaisten mukaan lähinnä äidin korkea ikä lisää sairauksien yms. riskiä.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000006107934.html

Vierailija
16/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko terve lapsi?

Tilastollisesti iäkäs isä kasvattaa mm. autismin riskiä ihan riippumatta siitä, onko äiti nuori. Nelikymppisenä nainen pääsee kunnon kehityshäiriö seuloihin, mutta isän korkea ikä ei vielä riitä, vaikka riskit nousevat hänenkin vuokseen. Tätä ei moni näytä tajuavan.

45 -vuotiaana naisilla vasta. t: Neuvolassa käynyt 43 -v odottaja

Vierailija
17/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko terve lapsi?

Ohis

Uusimmat tutkimustulokset viittaavat siihen, että myös miehen parasta ennen lisääntyä päivä on alle 35-vuotiaana. Mielisairauksia, autismin kirjo, keskenmenoja äidille jne. Se on vanhaa tietoa, että vain äidin ikä merkitsee. En uskaltaisi itse lisääntyä vanhan miehen kanssa. 

Vierailija
18/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko terve lapsi?

Ohis

Vanhentunutta tietoa sulla. Olet sen varmaan saanut huomata. Mutta mitä kukakin elämältä haluaa, jotkut vaihtaa vaippoja ihan tuökseen. Ehkä se on kutsumuksesi.

Vierailija
19/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
20/85 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä tuomitaan miten iäkkäämmän isän lapsesta tulee mt-ongelmainen autisti, mutta Niinistön Sale kun sai lapsen seitsemänkymppisenä niin ihmiset onnittelivat ja mammat väsäsivät kilpaa vauvansukkia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi