Kuunnelkaa miehet naisia enemmän.
Teillä voisi mennä paremmin jos kuuntelisitte naisia ja voisitte saada naisen kumppaniksi jos kuuntelisitte naisia.
Kommentit (170)
Nyt kun vielä tietäisi, että ketä niistä kun yksi sanoo yhtä ja toinen toista...
Me olemme kuuntelevinaan. Eikös se riitä?
Vierailija kirjoitti:
Mehän kuuntelemme mutta emme ota mitään selkoa jutuista koska ne ovat keskenään ristiriitaisia ja epäloogisia.
Höpö höpö. Eksäni oli juuri näitä miehiä, jotka eivät kuunnelleet edes suoraa puhetta. Sanoin, että en voi käydä kaupassa koska olen kipeä. Sitten mies kysyi miksen ole käynyt kaupassa. Sama vaikka ruuanlaiton kanssa. Sanoin, että en halua syödä illalla kun söin erittäin ison lounaan. Selvitin vielä, että mies voi itse tehdä jotain jos nälkä iskee. Sitten mies ihmettelee miksi ruokaa ei ole pöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehän kuuntelemme mutta emme ota mitään selkoa jutuista koska ne ovat keskenään ristiriitaisia ja epäloogisia.
Höpö höpö. Eksäni oli juuri näitä miehiä, jotka eivät kuunnelleet edes suoraa puhetta. Sanoin, että en voi käydä kaupassa koska olen kipeä. Sitten mies kysyi miksen ole käynyt kaupassa. Sama vaikka ruuanlaiton kanssa. Sanoin, että en halua syödä illalla kun söin erittäin ison lounaan. Selvitin vielä, että mies voi itse tehdä jotain jos nälkä iskee. Sitten mies ihmettelee miksi ruokaa ei ole pöydässä.
Juuri noin vaikea miehet on eikä ne kuuntele tai ymmärrä mitä nainen puhuu.
Naisella ei ole mitään kokemusta miten mies voi saada naisseuraa. Miesten neuvot ovat onnistuneempia ja rehellisempiä.
Naisia tulee kuunnella myös ilman, että haluaa heistä kumppanin, niinkuin kaikkia ihmisiä yleensä tulisi kuunnella ja ottaa kantaa. Toisin ja toisin puolin, ilman mitään sukupuoli keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin vaikea miehet on eikä ne kuuntele tai ymmärrä mitä nainen puhuu.
No joo, minäkin kilahdin jossain vaiheessa ja kysyin, että onko miehellä kuulossa vai älyssä vikaa. Tuntuu vähän siltä, että miehen mielestä sanoin vaan jotain eikä sitä tarvinnut ottaa tosissaan.
Miehet seuraavat naisten tekoja. Puheet ja teot ovat usein ristiriidassa.
No me miehet olemme VIHATUJA nyt! Lue mitä tahansa mediaa.
Olen nainen. Kuunnelkaa minua kuten ap ohjeisti.
Pitäkää miehet puolenne tässä muuttuvassa maailmassa. Ei voi olla niin että teillä on vain velvollisuuksia velvollisuuksien perään. Ja naisilla oikeuksia oikeuksien päälle
toi nyt on aivan älytön ajatus että naista kuuntelemalla vois päätyä parisuhteeseen. kaveriks ehkä korkeintaan
pitkässä parisuhteessa varmaan ihan hyvä juttu, että jaksaa kuunnella naisen kälätystä. mutta ei sillä tule sitä paljon puhuttua "kipinää"
Koko ajan tulee kuunneltavaa, ihan auton ajamisesta ja kotitöistä lähtien. 24/7, 365.
EIhän miehet muuta teekään, kuin kuuntelee naisia - koska ei saa suunvuoroa koskaan. Naisia sensijaan ei kiinnosta edes vähää alusta miehen jutut.
Vierailija kirjoitti:
ainoa joka tämmöstä paskaa toitottaa olet sinä
sulla on varmaan huono omatunto itsestäs, siks sulla on niin kova tarve omaa pahuuttas aina toitottaa
Vierailija kirjoitti:
Vihattuja.
Jos mies avaa suunsa niin riitahan siitä syntyy. Parempi olla hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Kuunnelkaa minua kuten ap ohjeisti.
Pitäkää miehet puolenne tässä muuttuvassa maailmassa. Ei voi olla niin että teillä on vain velvollisuuksia velvollisuuksien perään. Ja naisilla oikeuksia oikeuksien päälle
Ei nyt taaskaan mennyt nappiin tuo naisen esittämisesi.
Naiset hyvin pitkälti ajaa pelkästään omia etujaan, joten naisten kuuntelu on typerää. Naisille sopii, että miehet on vässyköitä ja kynnysmattoja, näin heitä pystyy ohjailmaan ja käyttämään hyväksi.
Miesten ei kannata kuunnella naisia ja kannattaa mielummin olla yksin kuin tulla hyväksikäytetyksi tolloksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies avaa suunsa niin riitahan siitä syntyy. Parempi olla hiljaa
Pakkoko sitä on aina vi**uilla naisille. Et sinä vanhemmillesikaan puhu samoin kuin naiselle.