Farmariautojen omistajat: kehukaa omaanne, uuden hankinta edessä
Montako lasta teillä on ja mikä auto käytössä? Uusi pitäis ostaa, mutta mikä? Saa olla kalliimpikin.
Kommentit (92)
...niinhän se on, että kaikki on suhteellista. Onhan V70 ihan riittävän tilava monen perustarpeisiin, joten silloin sitä ehkä helposti tulee pidettyä jotenkin erityisen tilavana. Totuushan on, että sisätiloiltaan auto on keskiluokkaa, ei erityisen tilava, muttei erityisen ahdaskaan.
Vierailija:
Joko leuhkivat huvikseen, tai sitten eivät oikeasti tiedä muista n. saman kokoluokan autoista mitään...... totuus on kuitenkin se, että V70 on sisällösltään aikas pieni.....
T: se joka ostaa itse Wagoninsa eikä miehensä, joten tiedän varmasti......
istumaan siihen miehen V70 kyytiin......
luulin jo olevani jotenkin outo. Mutta hyvä sillä on ajaa, silti vaihtaisin sen pois jos olisi minun päätettävissä tämä asia.
meillä on firmassa monia C5:a leasingautoina ja lähes kaikki ovat talvet pajalla. Minä tiedän kun hoidan leasingautot.....
Vierailija:
Olen ajanut pari kuukautta vakionopeudensäätimellä ja se on ihan ehdoton! Suosittelen!
Hankkikaa ap farmari-BMW. On tilaa ja kaikkia noita ketjussa mainostettuja " herkkuja" autosta löytyy kyllä joka lähtöön :)
Markkinoiden tilavin, urheilullisen näköinen, tosi mukava ajaa ja kuten joku mainitsikin monen testin voittaja esim. AutoBildin luotettavuustestin
Ps. Volvo EI OLE KOSKAAN voittanut mitää testiä vaan on aina loppupäässä !!! Ja V70 ei todellakaan ole tilava, päinvastoin. Ja ajettavuus on sama kuin traktorilla..mene sillä sitten kaupungille ja yritä parkkeerata jonnekin
Meillä oli kaksi vauva- ja leikki-ikäistä ja kaksi Maxi-Cosi XP Prioria eli isoa turvaistuinta takana ilman mitään ongelmia. auto oli muutenki aivan upea, oli aina nautinto istua alas ja lähteä ajamaan. Siinä autossa oli elegance-sisustus mikä tekee paljon verhoilun ja materiaalien suhteen.
Samaan aikaan meillä on ollut työsuhdeautoina myös Opel Astra farkku, Citroen Xsara Picasso ja BMW525 farkku. Mersu peittosi ne kaikki. vuosi sitten myytiin se pois ja ostettiin uusi Volkswagen Sharan tila-auto, joka heti jätti meidät mökillä pulaan, kun akku tyhjeni ja joka kolisee, rämisee, lokerot on hajonneet pakkasessa, vime viikonloppuna hajosi hansikaslokeron lukko jne. Tänään jo toisessa isossa huollossa, takana on nyt 32 000 km. Viikonloppuna, kun olimme mökillä ja matkalla hajosi se hansikaslokeron luukku, mies viimein myönsi ääneen, että on ehtinyt jo todella monesti katua ko. auton ostoa. No, pidetään nyt se pakollinen vuosi vielä (koska on muuttoautona ostettu) ja vaihdetaan välittömästi takaisin Mersuun.
Vaikka tuossa Sharanissa on ties mitä integroitua lastenistuinta jne. on verhoilukin niin onneton ja pinta karkea sekä muovia sisällä, että ihan yököttää.
ja hyvin mahdutaan, takapenkille mahtuu tosiaan kolmekin turvaistuinta hyvin, samoin aikuinen sopii hyvin istumaan, ei tule ongelmia jalkojen sovittamisessa kyytiin :) meillä itsellä seitsenpaikkainen auto, eli takakontissa vielä lisäpenkit ja sinnekin mahtuu lapset hyvin, tosin pituusraja on varmaan jotain 140, sitten alkaa olla jaloille ahdasta. Mut turvaistuimet saa sinnekin hyvin.
Todella paljon oon tykänny, mukava ajettava, vähäkulutuksinen, tilava perhe-auto. Meillä neljä lasta eikä haluttu mitään minibussia kuitenkaan ostaa kun neljäs synty niin päädyttiin tuohon enkä pois vaihtais. Uudempaan korimalliin ehkä sit joskus ;D
Volvossa on paljon vikoja vanhetessaan, aivan ylihintainen ,ja pienet tilat kuten moni maininnutkin. Mazdassa taas ruosteongelmat riesana, olikin muistaakseni jonkin testin hännänhuppu tässä asiassa.
...Focuksen farkku on vakaa ajettava ja oikeasti ketterä ja näppärä. Sen pyöräyttää ympäri melkein missä vaan.
Meillä on nyt kolme lasta. 9v tyttö istuu normaalisti penkillä vöissä, 7v poitsulla on koroke ja 1v on turvaistuimessa ja ahdasta on takapenkkiläisillä. Pieni on tämän kokoiselle perheelle. Tavaratila oli ainakin -03 luokkansa isoin eli vertasimme: Renault Megane, VW Golf, Volvo joku?, Toyota Corolla, Citroen joku?.
Seuraavaksi hankimme Ford Galaxyn, jos persaus kestää ;-)
Bemarihan ei todellakaan ole hyvä auto..... on kaikkien testien hännänhuippu ja vikoja on tosi paljon. Lisäksi moottoritekniikaltaan vanhanakainen. Tutkikaa lehtiä
ranskattarien kanssa. Vanhetessaan sen sijaan ovat piiputtaneet kesällä..
Vierailija:
meillä on firmassa monia C5:a leasingautoina ja lähes kaikki ovat talvet pajalla. Minä tiedän kun hoidan leasingautot.....
Vierailija:
Bemarihan ei todellakaan ole hyvä auto..... on kaikkien testien hännänhuippu ja vikoja on tosi paljon. Lisäksi moottoritekniikaltaan vanhanakainen. Tutkikaa lehtiä
OPEL!
Suosittelen lämpimästi. Tosin osa Volvolla ajavista tuntuu luottavan täysin autonsa " turvallisuuteen" . Mm. mutkissa ja keltasilla ohittelijoista huomattavan suuri osa on V70:llä liikkeellä. Samoin suuri osa autoilijoista, jotka käyttävät keskellä kirkasta kesäpäivääkin sumuvaloja, ajaa V70:llä.
Ei mulla mitään Volvoja vastaan ole. Osa on tosi kauniitakin (S60 ja C70), mutta aika moni kuljettaja ei vaan tunnu osaavan käyttää niitä. Ai niin, yksi juttu tuli vielä mieleen. Vilkku toimii turvallisuusvarusteena vain, kun sitä käytetään...
Vierailija:
Ollaan harkittu Volvoa sen turvallisuuden vuoksi, mutta toisaalta haluaisin sellaisen farkun, johon voin vaan heittää kamat sisään. :)
Vierailija:
Se toimii hyvin pari vuotta ja leviää sitten käsiin.
Meillä on 3v. vanha ja parin kuukauden sisällä ollaan jääty monesti tien päälle, laskua meille itselle tullut nyt maaliskuun jälkeen yli 1000 eur vaikka vakuutus maksaa esim. hinaukset.Joten ole fiksu, älä osta Peugeotia!
Tai osta tuo meidän, saat halvalla!
Vierailija:
C5:kin meillä oli (2001 malli), tosin sedan. Kiva auto ja minusta kaunis kuin mikä. Mies ei tykkää, kun ei ole jämäkkä ajaa ja penkit upottaa, mutta makuasioitahan nuo.
Vierailija:
säädin pois ja ketuttaa. Automaattivaihteet ovat myös kivat.
Vierailija:
Olen ajanut pari kuukautta vakionopeudensäätimellä ja se on ihan ehdoton! Suosittelen!
Siis kenen mielestä V70 muka on " ketterä ja hyvä kääntymään" ?? Oletteko kenties ajaneet muita autoja kuin Volvoja? Noin suurta kääntösädettä ei ole itselleni tullut ikinä vastaan missään henkilöautossa ja on sentään viime vuosina tullut ajettua aika monta kymmentä automallia.
Tuohan on pikkujuttu, sillä V70 on muuten hieno ja hyvä auto, mutta pisti vain silmään moiset kommentit.