Meillä on kolme lasta ikähaarukalla 14-18v. Minä olen 39v, mies 43v. Hankkisitko enää iltatähteä?
Pitkään puhuttiin neljästä lapsesta, mutta neljäs jäi, kun menin töihin kolmen lapsen pitkän kotiäitiysputken jälkeen.
Onko nyt jo myöhäistä?
Kommentit (151)
En, ihana nauttia myös omasta elämästä kahdestaan miehen kanssa.
Ei. Mieti nyt, vielä seuraavat 18 vuotta ilman rauhaa.
Nauttikaa nyt miehesi kanssa siitä, että pian saatte olla kaksin ja tehdä taas yhdessä kaikkea kivaa.
Siis koko rumba alusta? Miksi??? En kyllä.
Minulla 12- ja 15-vuotiaat lapset (itse 40), eikä tulisi enää mieleenkään hankkia kolmatta lasta kun kuuntelee töissä pienten lasten vanhempien tuskailua sairastelukierteistä ym. Joo ei kiitos!
En hankkisi enkä hanki. Minulla on yksi lapsi, 10v, miehelläni ei yhtäkään. Mies on 37, minä 38 ja on ihan yhdessä päätetty juttu, ettei meille lapsia tule. Tuo mun yksi riittää mainiosti, ei jaksa enää aloittaa alusta. Teillä on hei jo kolme!
Kyllä, kyllä kyllä! Minusta vauva- ja pikkulapsiaika on parasta ihmisen elämässä♥️♥️♥️
Onneksi tein iltähden. Olisin katunut, jos en olisi tehnyt. Olen nauttinut kuopuksen vauva-ja taaperoajasta paljon enemmän kuin nuorempana. Tämä on ihanaa! N42
Tykkään lapsista mutta tuo kuulostaa typerältä idealta. Juuri lapset lentämässä pesästä ja sit uus rumba?
Nykyisin on paljon 40-v äitejä. Kaikki tuntemani ovat onnellisia valinnastaan. Tsemppiä ja onnea, että vielä tärppää. Lapsettomuus on raskaampaa kuin lapsen saanti.
Olette aika vanhoja pienen lapsen vanhemmiksi.
Eikö teidän elämässä ole mitään muuta kuin lapset?
Melko negatiivista sakkia täällä. Oletteko nauttineet lapsistanne ollenkaan? Miksi olette niin väsyneitä? Kautta aikojen 40-v naiset on tehneet lapsia.
En todellakaan hankkisi.