Kuinka usein kohtaatte seksuaalisessa mielessä kiinnostavia ihmisiä?
Itse kohtaan seksuaalisessa mielessä kiinnostavia miehiä ehkä pari kertaa vuodessa, matkoilla hieman useammin ja naisia noin kerran viikossa. Tilanne on ollut suunnilleen sama teini-iästä lähtien. Suurista ihastumisistani silti vain 1/6 on ollut naisia ja siihen naiseen olen ihastunut tosin kaikkein intohimoisimmin koskaan. Olen virallisesti hetero. Miten te muut koette nämä tilanteet/ihmiset?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kiinnostuu enimmäkseen naisista ja on "virallisesti hetero" LOL
Jospa ap on mies... Mutta jää kyllä epäselväksi, joten ehkä onkin muusu.
Olen nainen, ihan feminiinisesti pukeutuvakin vieläpä. Kiinnostaa tietää sekin, kuinka moni muukin nainen ihastuu vasten tahtoaan naisiin helpohkosti. Nuorempana se oli suuri ongelma mulle ja inhosin/soimasin itseäni sen vuoksi.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan rehellinen olen, niin on vain yksi nainen, joka koskaan on saanut minut syttymään niin henkisesti kuin fyysisesti. Seksiä olen harrastanut ja naimisissakin olen, mutta on vain yksi nainen, joka todella on saanut pelkällä läsnäolollaan minut sekaisin ja halut nousseet tähtiin. Eikä se ole vaimoni, valitettavasti.
Mitään ei ole tapahtunut, eikä tule tapahtumaan, joten ei tarvitse moralisoida.
Surullista. Tällaisiin miehiin törmää valitettavan usein.
Miten niin surullista? Yhden naisen mies selvästikin.
Ap, turhia selittelet. Siinä ei ole mitään väärää, että nainen kiinnostuu naisista. Et kuitenkaan ole hetero, vaan biseksuaali (tai lesbo). Ei mitään väärää tai hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 kertaa, koko elämäni aikana, ikää nyt 50v.
Tarkoitan sellaisia, joihin haluaisitte tutustua ja jotka ovat aidosti komeita/kauniita ja joiden kanssa voisitte haluta jotain intiimimpääkin. Itselläni niitä suuria rakkauksia on ollut oikeastaan vain se yksi nainen (laajemmin ajatellen ehkä hän + 2 miestä) ja kolmen miehen kanssa olen ollut suhteessakin.
T. N41, ketjun aloittaja
Ihanko tosissaan kerrot täällä, että yli nelikymppisenä vain yhden tai pari seksuaalisessa mielessä kiinnostavaa ihmistä olet tavannut.
Mistä näin super super kranttua menoa edes keksitään? Asut joko tynnyrissä josta poistut kerran viiden vuoden välein, tai jostain kumman syystä et näe ihmisiä silloin kun käyt ulkona.
Seksuaalisesssa mielessä kiinnostavia ihmisiä tulee nimittäin vastaan jatkuvasti, paitsi jos asut jossain Lieksassa.
Kun lähdet Helsingin kaduille niin näet malleja (mies ja nais) jatkuvalla syötöllä. On tekopyhää väittää, ettei näistä iso osa olisi seksuaalisessa mielessä kiinnostavia.
Joka viikko. Minulla ei ole yhtä tyyppiä. Olen kiinnostunut useista yhtä aikaa.
Miehiä ehkä viisi koko elämäni aikana.
Naisia melkein joka päivä.
t. biseksuaali n22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan sellaisia, joihin haluaisitte tutustua ja jotka ovat aidosti komeita/kauniita ja joiden kanssa voisitte haluta jotain intiimimpääkin. Itselläni niitä suuria rakkauksia on ollut oikeastaan vain se yksi nainen (laajemmin ajatellen ehkä hän + 2 miestä) ja kolmen miehen kanssa olen ollut suhteessakin.
T. N41, ketjun aloittaja
Ihanko tosissaan kerrot täällä, että yli nelikymppisenä vain yhden tai pari seksuaalisessa mielessä kiinnostavaa ihmistä olet tavannut.
Mistä näin super super kranttua menoa edes keksitään? Asut joko tynnyrissä josta poistut kerran viiden vuoden välein, tai jostain kumman syystä et näe ihmisiä silloin kun käyt ulkona.
Seksuaalisesssa mielessä kiinnostavia ihmisiä tulee nimittäin vastaan jatkuvasti, paitsi jos asut jossain Lieksassa.
Kun lähdet Helsingin kaduille niin näet malleja (mies ja nais) jatkuvalla syötöllä. On tekopyhää väittää, ettei näistä iso osa olisi seksuaalisessa mielessä kiinnostavia.
Älähän tuomitse tai ihmettele. Mahtuuhan täysin aseksuaalin ja nymfon välille melko kirjo ihmisiä. Joku kiinnostuu sadoista, toinen vain yhdestä, kolmas ei yhdestäkään.
t. Eri
Hyvin harvoin. Hyvännäköisiä ihmisiä toki tulee vastaan, mutta sellaisia, joka pistää katsomaan pari kertaa perään tai tuntee jonkun kutkuttavan sisällä, tulee todella harvoin eteen. Olen mielestäni hetero, mutta naisia jotka kiinnostaa tulee useammin vastaan. Mutta miesten kohdalla tunne on yleensä rajumpi. Tosin en juuri katsele vieraisiin pöytiin kun olen ollut parisuhteessa niin kauan, onnellisesti, ehkä jos oisin sinkku olisin valppaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N41, ketjun aloittaja
No mua ei ainakaan pelkkä kaunis ulkomuoto sykäytä. pitää olla jotain muutakin, esim ääni, eleet, joku viba. Joku mallimies ei tosiaan innosta.
Olen nainen ja nuorempana (olen nytkin alle 30) ihastuin toisiin naisiin mutta se oli enemmänkin "puhdas" ihastumisen tunne ihmiseen. Samoin on käynyt joidenkin miesten kohdalla, eli ihastunut siihen _ihmiseen_ nimenomaan. Sitten olen pelkästään seksuaalisessa/ fyysisessä/ "geneettisessä?" mielessä kiinnostunut joistain miehistä, sama se millainen luonne, ikävä kyllä. Nyt olen ihastunut mieheen, jonka kanssa tuntuu olevan lempeä, henkinen yhteys. Tuo on suurinpiirtein parasta mitä tällä hetkellä olen tavannut. Mutta varattu se on, eli se siitä.
Seksiä ajattelin harrastaa sitten kun löydän sen oikean.
TODELLA harvoin. Viime keväänä kadulla käveli vastaan mies, joka sytytti minut välittömästi. Emme olleet puheissa, pelkkä hänen näkemisensä riitti. Sitä edellisestä syttymisestä onkin sitten useita vuosia... Olen naimisissa ja olen tyytyväinen seksielämääni, mutta olen ajatellut, että jos joskus eroamme, en enää löydä uutta ihmistä rinnalleni.
Asun Helsingissä, joten tarjonnasta se ei ole kiinni.
No kyllä tavallisen päivän aikana kaupungilla näen varmasti kymmeniä, jos ei satoja naisia, jotka miellyttävät seksuaalisesti. Muuten toki voisivat osoittautua melkoisiksi ääliöiksi tai mielipuoliksi, mutta jos puhutaan ihan vain siitä mitä ihminen näkee.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin enää nykyään. Esimerkiksi Tinderissä vastaantulevista ehkä 1/200 on kuvien perusteella kiinnostavia.
Suurin ongelmani on se, että ylipaino on minulle täydellinen turn off ja normaalipainoisia tai hoikkia ihmisiä ei enää nykyään oikein näe. Ja vielä harvinaisempaa on löytää normaalipainoinen sinkku.
M38
No eihän se mikään ihme ole että on vaikeahko löytää normaalipainoista, sillä normaalipainoiset ovat vähemmistö. Heitä taitaa olla peräti 25% yli 30-vuotiaista, onnekseni olen kuulunut aina siihen. Minua ei pieni pyöreys haittaa, mutta sellainen roikkuva vatsa ei todellakaan herätä mielenkiintoa. M37
Vierailija kirjoitti:
Asun Turussa ja liikun paikallisbusseilla päivittäin. Täällä on toisinaan hurjan komeita miehiä bussikuskeina (ei toki aina). Mutta yllättävän usein... Viimeksi viime viikolla oli tajuttoman komea kolmekymppinen mies kuskina. Istun sitten etupenkille ja tai jonnekin lähelle, ja katselen välillä peilistä kuskia ja kuvittelen mielessäni seksuaalista kanssakäymistä tämän kanssa. Päivän pikkuinen, viaton piristys. ;)
Turussa on myös hoteimmat 30-60-vuotiaat mieslääkärit. Ihan mielelläni käyn aina vastaanotoilla, ihan oikeista syistä siis, mutta silmät saa karkkia samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan rehellinen olen, niin on vain yksi nainen, joka koskaan on saanut minut syttymään niin henkisesti kuin fyysisesti. Seksiä olen harrastanut ja naimisissakin olen, mutta on vain yksi nainen, joka todella on saanut pelkällä läsnäolollaan minut sekaisin ja halut nousseet tähtiin. Eikä se ole vaimoni, valitettavasti.
Mitään ei ole tapahtunut, eikä tule tapahtumaan, joten ei tarvitse moralisoida.
Surullista. Tällaisiin miehiin törmää valitettavan usein.
Miten niin surullista? Yhden naisen mies selvästikin.
Surullista on, että hän on avioliitossa paremman puutteessa vaimonsa kanssa vaikka vaimo ei sytytä seksuaalisesti. Väittäisin jopa hyväksikäytöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N41, ketjun aloittaja
Asun Lieksan kokoisessa kunnassa enkä ole vielä täällä asumisaikanani törmännyt yhteenkään seksuaalisesti kiinnostavaan ihmiseen, pl. mieheni. Ei tule ainakaan kiusauksia pettää :D
Joka päivä näen kauniita naisia mutta panemaan pääsen niitä korkeintaa kerran kuukaudessa.
Tänään ruokakaupassa kun kävin niin kassaneitinä oli todella nätti nainen.
Olen törmännyt elämäni aikana muutamaan ihmiseen, joita kohtaan olen tuntenut seksuaalista vetoa. Tosin vain yksi näistä muutamasta on ollut varsinaisesti kaunis/komea enkä ole häntäkään tavannut IRL.
N40+
Aivan jatkuvasti. Näen kymmeniä seksuaalisesti kiinnostavia naisia päivittäin. Olen siis normaali heteromies.