Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein kohtaatte seksuaalisessa mielessä kiinnostavia ihmisiä?

Vierailija
01.10.2019 |

Itse kohtaan seksuaalisessa mielessä kiinnostavia miehiä ehkä pari kertaa vuodessa, matkoilla hieman useammin ja naisia noin kerran viikossa. Tilanne on ollut suunnilleen sama teini-iästä lähtien. Suurista ihastumisistani silti vain 1/6 on ollut naisia ja siihen naiseen olen ihastunut tosin kaikkein intohimoisimmin koskaan. Olen virallisesti hetero. Miten te muut koette nämä tilanteet/ihmiset?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa päivässä, maailmassa on niin paljon ihania ihmisiä!

Vierailija
22/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin, siis mieheni. Onhan noita muitakin kiinnostavia miehiä. Lähes päivittäin kiinnitän johonkin vähän enemmän huomiota, 0-5(-10) vuotta itseäni vanhempiin, komeisiin, raamikkaisiin, fiksun/hauskanoloisiin, mutta yritän keskittyä muihin asioihin. Helppoa kun oma suhde on suurinpiirtein kunnossa. :) Vakavammin, siis sekunteja pidempään, ihastun ehkä kerran-kaksi vuodessa, en kuitenkaan viehäty enempää kuin omasta miehestä. Yleensä kun näen kivan miehen, kiinnostus kestää siihen asti kunnes hän sanoo jotain ja täydellinen mielikuva särkyy. En ole haku päällä niin pienetkin virheet häiritsevät.

En ole ikinä ollut kiinnostunut toisesta naisesta seksuaalisessa mielessä. Olen ihan tarkoituksella yrittänyt bongata josko joku, vaikka maskuliinisempi nainen, viehättäisi. Ei, lähinnä oksettaa. Myös eläminen/parisuhde naisen kanssa kuulostaa tylsältä ja ahdistavalta. Kai meitä umpiheteroitakin sittten on jos on umpihomojakin. Kerran olen kyllä ihastunut t ransuun (mekkoja käyttäneeseen mieheen) ja kerran pitänyt transmiestä komeana (oli siis kuva miehestä jossain ylen uutisessa. Kun luin eteenpäin niin olikin transmies).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaista pinnallista seksuaalista viehätystä tunnen aika useinkin, tapaan paljon kiinnostavia, hyvännäköisiä, karismaattisia ihmisiä päivittäin. Aina siellä välillä on joku, jota katsoo pidempäänkin.

Sellaista mikä edes teoriassa voisi johtaa johonkin? Aika harvoin, kerran pariin vuoteen ehkä?

Vierailija
24/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein koskaan, kun en ole sillä lailla virittynyt. Mikään ihastuksenikaan ei ole ollut seksuaalinen, vaan romanttinen.

N33

Vierailija
25/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni päältä kaunis saa halut heräämään, joten enemmän riippuu siitä kuinka aktiivisesti tapaan uusia naisia. Mutta romanttisessa mielessä vain yksi on kiinnostanut.

M36

Vierailija
26/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivässä tapaan

- useita kymmeniä naisia, joiden kanssa suostuisin seksiin

- muutamia naisia, joiden kanssa aktiivisesti ajattelen haluavani seksiä

- useimmiten en yhtään naista, joka kiinnostaisi henkisellä puolella millään tasolla

Vierailija
27/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan joka päivä kun olen mies.

Melko tyhmä.

t. Eri mies

Siis mitä?

No, mitä nyt kohtaamisella tarkoittaa. Seksuaalisessa mielessä kiinnostavia näen ainakin harva se päivä, väistämätöntähän se on, kun kaupungilla liikkuu. Saisi olla aivan sairaalollisen kranttu, jos ei näkisi. Tai nainen.

-taas eri mies.

Vierailija
28/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin.

Vierailija
29/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä useita, kaikki naisia 18-60v no ehkä muutaman kerran vuodessa tulee vastaan joku hotti mieskin terkuin M44

Vierailija
30/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt riippuu paljon siitä, mitä tarkoitetaan kiinnostavalla.

Jos se tarkoittaa sitä, että alkaa romanttiset viulut soida korvissa, menetän ajantajun ja polvet alkavat notkua, enpä juuri koskaan.

Jos taas kysytään, kuinka suuri osuus satunnaisista vastaantulijoista näyttää sillä lailla kiinnostavalta, että voisin kuvitella fyysistä läheisyyttä hänen kanssaan. Vastaus olisi suunnilleen joka toinen vastaantuleva nainen (eli joka neljäs vastaantuleva henkilö), kun joukossa on kuitenkin aina jokunen rollaattorilla kulkeva mummo, alakouluikäinen pikkutyttö tai erityisen epäviehättävä nainen. Kuten Leevi & the Leavings aikanaan lauloi: "Minun mielestäni jokainen tyttö on kaunis."

On mielenkiintoista ajatella, että joku voi nähdä maailmassa ehkä vain yhden edes laimeastikaan kiinnostavannäköisen henkilön vuodessa. Minusta se tuntuu varmasti yhtä oudolta kuin jostakin toisesta voi tuntua se, että lähes jokainen vastaantulija olisi jossain mielessä kiinnostava.

Vierailija
31/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan jatkuvasti. PMS-aikaan en lainkaan.

Vierailija
32/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvoin. Hyvännäköisiä näen kyllä useinkin mutta seksuaalinen kiinnostus syttyy heistä vain harvoihin.

Vierailija
33/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun katon peiliin.

Vierailija
34/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran elämässäni ja menin samantien hänen kanssaan naimisiin. Välillä ei tehnyt mieli seksiä hänenkään kanssa , mutta nyt taas lasten kasvettua on alkanut sujumaan paremman n.

Vierailija
35/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Turussa ja liikun paikallisbusseilla päivittäin. Täällä on toisinaan hurjan komeita miehiä bussikuskeina (ei toki aina). Mutta yllättävän usein... Viimeksi viime viikolla oli tajuttoman komea kolmekymppinen mies kuskina. Istun sitten etupenkille ja tai jonnekin lähelle, ja katselen välillä peilistä kuskia ja kuvittelen mielessäni seksuaalista kanssakäymistä tämän kanssa. Päivän pikkuinen, viaton piristys. ;) 

Vierailija
36/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiinnostuu enimmäkseen naisista ja on "virallisesti hetero" LOL

Vierailija
37/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun, muttei syynä ole se, että olet mies. 

Vierailija
38/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ap on mies... Mutta jää kyllä epäselväksi, joten ehkä onkin muusu.

Vierailija
39/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä päästä eroon moisista harha-ajatuksistani. Olen itse ajatellut siten, että naisen vartalo on seksualisoidumpi esim. mediassa, jossa monesti katsotaan asioita "miehen katseella", jolloin nainenkin voi helpommin samaistua siihen.

Osasyy voi olla myös lapsuuteni perhedynamiikalla (äitini oli kaunis ja vanhemmistani se dominoivampi, joten ihailin häntä ja samaistuin siinä kuviossa isääni, sillä olen monessa asiassa isäni kaltainen).

Olen myös ajatellut, että ehkä se on muutenkin normaalia ihastua naisiin, mutta naisena kuitenkin vain täytyy sitten "tyytyä" miehiin, vaikka naisvartalo kiinnostaisikin enemmän.

T. Ap

Vierailija
40/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko tyhmä.

t. Eri mies

Siis mitä?

No, mitä nyt kohtaamisella tarkoittaa. Seksuaalisessa mielessä kiinnostavia näen ainakin harva se päivä, väistämätöntähän se on, kun kaupungilla liikkuu. Saisi olla aivan sairaalollisen kranttu, jos ei näkisi. Tai nainen.

-taas eri mies.

Sitä, että meitä miehiä on eri ikäisiä ja eriluonteisia ja seksiltäkin eri tasoja toivovia. Perusteluksi ei riitä, että on mies. Ok.