Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein kohtaatte seksuaalisessa mielessä kiinnostavia ihmisiä?

Vierailija
01.10.2019 |

Itse kohtaan seksuaalisessa mielessä kiinnostavia miehiä ehkä pari kertaa vuodessa, matkoilla hieman useammin ja naisia noin kerran viikossa. Tilanne on ollut suunnilleen sama teini-iästä lähtien. Suurista ihastumisistani silti vain 1/6 on ollut naisia ja siihen naiseen olen ihastunut tosin kaikkein intohimoisimmin koskaan. Olen virallisesti hetero. Miten te muut koette nämä tilanteet/ihmiset?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut ketään 15 vuoteen. Olen tosin demiseksuaali eli tarvitsen syvän tunneyhteyden ennen kuin alan hyrrätä kunnolla. Kukaan ei ole AAA PANISIN pelkällä vilkaisulla.

Vierailija
62/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kiinnostuu enimmäkseen naisista ja on "virallisesti hetero" LOL

Haluaisin kyllä päästä eroon moisista harha-ajatuksistani. Olen itse ajatellut siten, että naisen vartalo on seksualisoidumpi esim. mediassa, jossa monesti katsotaan asioita "miehen katseella", jolloin nainenkin voi helpommin samaistua siihen.

Osasyy voi olla myös lapsuuteni perhedynamiikalla (äitini oli kaunis ja vanhemmistani se dominoivampi, joten ihailin häntä ja samaistuin siinä kuviossa isääni, sillä olen monessa asiassa isäni kaltainen).

Olen myös ajatellut, että ehkä se on muutenkin normaalia ihastua naisiin, mutta naisena kuitenkin vain täytyy sitten "tyytyä" miehiin, vaikka naisvartalo kiinnostaisikin enemmän.

T. Ap

Kyllä sussa nyt vähän homoseksuaaliakin on... oikeastaan aika paljon. Ei sun ole pakko määritellä itseäsi jos et tykkää, etkä samaistu mielikuvaasi lesboista. Itse koen olevani hetero juuri siksi koska kosketus tai parisuhde naisen kanssa on vastenmielisin painajaiseni enkä tyydy vaan olen täysin tyytyväinen suhteessa miehen kanssa.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 kertaa, koko elämäni aikana, ikää nyt 50v.

Tarkoitan sellaisia, joihin haluaisitte tutustua ja jotka ovat aidosti komeita/kauniita ja joiden kanssa voisitte haluta jotain intiimimpääkin. Itselläni niitä suuria rakkauksia on ollut oikeastaan vain se yksi nainen (laajemmin ajatellen ehkä hän + 2 miestä) ja kolmen miehen kanssa olen ollut suhteessakin.

T. N41, ketjun aloittaja

Ihanko tosissaan kerrot täällä, että yli nelikymppisenä vain yhden tai pari seksuaalisessa mielessä kiinnostavaa ihmistä olet tavannut.

Mistä näin super super kranttua menoa edes keksitään? Asut joko tynnyrissä josta poistut kerran viiden vuoden välein, tai jostain kumman syystä et näe ihmisiä silloin kun käyt ulkona.

Seksuaalisesssa mielessä kiinnostavia ihmisiä tulee nimittäin vastaan jatkuvasti, paitsi jos asut jossain Lieksassa.

Kun lähdet Helsingin kaduille niin näet malleja (mies ja nais) jatkuvalla syötöllä. On tekopyhää väittää, ettei näistä iso osa olisi seksuaalisessa mielessä kiinnostavia.

Eihän tämä liity nirsouteen mitenkään. Sitä kiinnostusta vain ei joillakuilla ole muiden ihmisten puoleen koskaan tai lähes koskaan. Itse voin luetella sinulle vuoden tarkkuudella, milloin kohtasin kiinnostavan miehen: 1998, 2004, 2009, 2013 ja 2017. Heitä on siis viisi. 

Ajattelen monestakin miehestä "kivan näköinen", "komea", "tyylikäs". Ihan päivittäinkin jopa. Kuitenkin otsikon kysymykseen vastaus on noissa vuosiluvuissa. En minä sille mitään voi eikä se ole nirsoutta. Ei vain kiinnosta sen useampi.

Vierailija
64/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen keskustassa päivittäin, eli suunnilleen 70-80 kertaa päivässä.

T. Mies

Vierailija
65/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa päivässä.

Vierailija
66/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla kyllä hiukan omituinen(?)

Minä en koe kovinkaan paljoa vetovoimaa naisia kohtaan, toki onhan ne kauniita mutta mitään muuta kiinnostavaa tai ihmeellistä minä en niissä näe.

Näen naisia päivittäin ja ihailen kauniita naisia sekä haluaisin harrastaa seksiä niiden kauniiden naisten kanssa mutta en muuta.

Ainoa asia siis mitä minä ihailen naisissa on heidän ulkonäkö, kaikki muun heissä on samaa kuin meissä miehissä.

En ole homoseksuaali enkä biseksulaali vaan kai minä ihan hetero olen kun tykkään kauniista naisista.

Juttelen ja hengailen paljon naisten ja miesten kanssa mutta minun mielestä se on ihan sama kunnan sukupuolen kanssa minä vietän aikaa, en näe siinä mitään eroa olenko naisen vai miehen kanssa vaikka syömässä ravintolassa.

Todella vaikea selittää mutta silti.

Vierailija
67/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virallisesti hetero XDDDD

Passissa ja ajokortissa lukee HETERO. :D

Vierailija
68/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan sellaisia, joihin haluaisitte tutustua ja jotka ovat aidosti komeita/kauniita ja joiden kanssa voisitte haluta jotain intiimimpääkin. Itselläni niitä suuria rakkauksia on ollut oikeastaan vain se yksi nainen (laajemmin ajatellen ehkä hän + 2 miestä) ja kolmen miehen kanssa olen ollut suhteessakin.

T. N41, ketjun aloittaja

Ihanko tosissaan kerrot täällä, että yli nelikymppisenä vain yhden tai pari seksuaalisessa mielessä kiinnostavaa ihmistä olet tavannut.

Mistä näin super super kranttua menoa edes keksitään? Asut joko tynnyrissä josta poistut kerran viiden vuoden välein, tai jostain kumman syystä et näe ihmisiä silloin kun käyt ulkona.

Seksuaalisesssa mielessä kiinnostavia ihmisiä tulee nimittäin vastaan jatkuvasti, paitsi jos asut jossain Lieksassa.

Kun lähdet Helsingin kaduille niin näet malleja (mies ja nais) jatkuvalla syötöllä. On tekopyhää väittää, ettei näistä iso osa olisi seksuaalisessa mielessä kiinnostavia.

Eihän tämä liity nirsouteen mitenkään. Sitä kiinnostusta vain ei joillakuilla ole muiden ihmisten puoleen koskaan tai lähes koskaan. Itse voin luetella sinulle vuoden tarkkuudella, milloin kohtasin kiinnostavan miehen: 1998, 2004, 2009, 2013 ja 2017. Heitä on siis viisi. 

Ajattelen monestakin miehestä "kivan näköinen", "komea", "tyylikäs". Ihan päivittäinkin jopa. Kuitenkin otsikon kysymykseen vastaus on noissa vuosiluvuissa. En minä sille mitään voi eikä se ole nirsoutta. Ei vain kiinnosta sen useampi.

Olin jo luetella omat vuosilukuni, joita on myös 5. Sitten muistin, että en kiinnostunut siitä -96 tavatusta tyypistä seksuaalisessa mielessä heti, vaan vasta monta, monta vuotta myöhemmin. Menee liian monimutkaiseksi.

Vierailija
69/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N41, ketjun aloittaja

Mitä nirsous on, jos ei juuri sitä että sen useampi ei kiinnosta eikä sille voi mitään? Jos sille voisi jotain, niin eihän se olisikaan aitoa nirsoutta vaan jotain muuta?

Vierailija
70/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit on komeita yleensä :)

Vierailija
71/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N41, ketjun aloittaja

Naisena sanoisin, että ulkonäkö ei ole se juttu, vaan kiinnostus tulee enemmän jostain muusta. Vaikea sanoa tarkkaan mistä, syitä voi olla monenlaisia. Esim. jossain elämäntilanteessa voi tuntea seksuaalista kiinnostusta ihmiseen, jolla on tiettyjä henkisiä ominaisuuksia, jotka jossain toisessa elämäntilanteessa eivät kiihottaisi lainkaan.

Vierailija
72/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan rehellinen olen, niin on vain yksi nainen, joka koskaan on saanut minut syttymään niin henkisesti kuin fyysisesti. Seksiä olen harrastanut ja naimisissakin olen, mutta on vain yksi nainen, joka todella on saanut pelkällä läsnäolollaan minut sekaisin ja halut nousseet tähtiin. Eikä se ole vaimoni, valitettavasti.

Mitään ei ole tapahtunut, eikä tule tapahtumaan, joten ei tarvitse moralisoida.

Oletkohan mieheni joka kirjoittaa...tiedän että eräs nuori nainen sai hänet ihastumaan. Tunne ei ollut ihan samalla tavalla molemminpuoleinen ja nainen muutti pois. Nyt minua vain syö se tosiasia että tiedän mieheni haaveilevan jostain toisesta jatkuvasti. Kamalaa. En ole varma haluanko jatkaa enää. Se että toinen on uskollinen kun ei vaihtoehtoa ole niin ei kauheasti parisuhteen arvoa nosta.

Vierailija
73/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N41, ketjun aloittaja

Naisena sanoisin, että ulkonäkö ei ole se juttu, vaan kiinnostus tulee enemmän jostain muusta. Vaikea sanoa tarkkaan mistä, syitä voi olla monenlaisia. Esim. jossain elämäntilanteessa voi tuntea seksuaalista kiinnostusta ihmiseen, jolla on tiettyjä henkisiä ominaisuuksia, jotka jossain toisessa elämäntilanteessa eivät kiihottaisi lainkaan.

jos ulkonäkö ei ole se juttu mihin ihastut niin olet bi-seksuaali, nimittäin kaikki muut ominaisuudet esiintyvät molemmissa sukupuolissa. jokainen hetero ihminen kiinnostuu vastakkaisessa sukupuolessa siihen sukupuoleen eli ulkonäköön.

Vierailija
74/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meni nyt vähän sekavaksi, kun ensin kysyttiin puhtaasti seksuaalista kiinnostusta ja sitten heitettiin mukaan vielä muukin kiinnostus.

Vastaan alkuperäiseen, eli naisia joiden kanssa voisi kuvitella seksiä ja miettii että miltähän tuo näyttää alasti, tuleehan niitä vastaan monta joka päivä. Riippuu tietysti siitä, miten paljon liikkuu tuolla kaupungilla. Mutta voi tulla yhdessä päivässä useita kymmeniäkin.

Vierailija
75/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin enää nykyään. Esimerkiksi Tinderissä vastaantulevista ehkä 1/200 on kuvien perusteella kiinnostavia.

Suurin ongelmani on se, että ylipaino on minulle täydellinen turn off ja normaalipainoisia tai hoikkia ihmisiä ei enää nykyään oikein näe. Ja vielä harvinaisempaa on löytää normaalipainoinen sinkku.

M38

No eihän se mikään ihme ole että on vaikeahko löytää normaalipainoista, sillä normaalipainoiset ovat vähemmistö. Heitä taitaa olla peräti 25% yli 30-vuotiaista, onnekseni olen kuulunut aina siihen. Minua ei pieni pyöreys haittaa, mutta sellainen roikkuva vatsa ei todellakaan herätä mielenkiintoa. M37

Niinpä ja nelikymppisissä normaalipainoisia on jo selvästi alle viidennes ja tästä viidennestä sinkkuja selvästi vielä vähemmän. Tästä pienestä joukosta pitäisi sitten koittaa löytää joku ihminen jolla arvot, huumorintaju jne. on edes jollain tavoin lähellä omia..

Tällä tavalla yksi aika normaalilta ja pieneltä kuulostava kriteeri voi tehdä parisuhteen löytämisen hyvin epätodennäköiseksi. Ja kyllä - olen kokeillut myös treffailla ylipainoisia, mutta eihän siitä mitään tule ilman minkäänlaista fyysistä vetovoimaa toiseen. Jokainen tietenkin saa olla juuri sen painoinen kuin haluaa, itseäni en vain valitettavasti saa tuntemaan vetoa heitä kohtaan vaikka kuinka yrittäisin.

Vierailija
76/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan rehellinen olen, niin on vain yksi nainen, joka koskaan on saanut minut syttymään niin henkisesti kuin fyysisesti. Seksiä olen harrastanut ja naimisissakin olen, mutta on vain yksi nainen, joka todella on saanut pelkällä läsnäolollaan minut sekaisin ja halut nousseet tähtiin. Eikä se ole vaimoni, valitettavasti.

Surullista. Tällaisiin miehiin törmää valitettavan usein.

Miten niin surullista? Yhden naisen mies selvästikin. 

Surullista on, että hän on avioliitossa paremman puutteessa vaimonsa kanssa vaikka vaimo ei sytytä seksuaalisesti. Väittäisin jopa hyväksikäytöksi.

Kumpi on hyväksikäyttävä osapuoli?

Vierailija
77/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisit on komeita yleensä :)

Etenkin naispoliisit. Harmi vaan että ovat aivan helvetin köyhiä joten eivät parisuhdeainesta.

Vierailija
78/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Tällaisiin miehiin törmää valitettavan usein.

Miten niin surullista? Yhden naisen mies selvästikin. 

Surullista on, että hän on avioliitossa paremman puutteessa vaimonsa kanssa vaikka vaimo ei sytytä seksuaalisesti. Väittäisin jopa hyväksikäytöksi.

Globaalilla tasolla lienee normi, väittäisin. Ei se aviomieskään vaimoa kiihota.

Vierailija
79/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
80/91 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkisesti ehkä jotenkin lukittunut mieheeni. En osaa kuvitella suhdetta muun miehen kanssa. Kiihotun tosin hetkellisesti toisinaan maskuliinisista miehistä joita tapaan töissäni. Aika kliseisistä jutuista kyllä. Eivät vaikuta hetkeä enempää.

Sen sijaan muutamia naisia olen viime aikoina tavannut, joiden kanssa voisin pienen sivusuhteen aloittaa, jos muuten olisi mahdollista. Kevyen ja flirtin ystävyysseksisuhteen, en muuta. En ole koskaan ollut naisen kanssa, enkä tehnyt mitään pidemmälle menevää näiden tilanteiden kanssa.

Eräs näistä kokemuksista oli kyllä molemminpuolinen hyvin pieni flirtti. Hengitys kiihtyi ja silmistä näki, että sama tunne oli molemmilla. Muutama satunnainen kosketus oli kuuma. No illanvietossa baarissa supisin hänelle pikku suukon kera korvan viereen, että minulla on valitettavasti rakas mies ja en voi edetä.

Toinen esimerkki on yksi satunnainen työnpuolesta tapaamani nainen, ihanan pyöreä. Hän on liki aina miehensä kanssa yhdessä liikenteessä. Silti aina kun juttelen hänen kanssaan, tulee kumma tunne, että välillämme on jotain. Ehkä kuvittelen, että tuo tunne on molemminpuolinen. Aina tosin tulee suoraan mulle juttelemaan. Kumma juttu.

Tuo eka esimerkin juttu on ainoa, missä olen yhtään mitään sanonut kenellekään, tai tehnyt mitään. Nämä pienet tapahtumat vain ovat saaneet minun muuttamaan käsitystä itsestäni heterosta bi:ksi.