Olenko liian vaativa? Mies pelkäsi mökillä ja fiilikset kylmeni saman tien.
Noniin, olen siis tapaillut erästä ihan mukavaa miestä 3 kuukautta. Kaikki oli ennen ihan kivasti ja asiat etenivät oikeaan suuntaan.
Kunnes vietettiin 3 päivää mökillä äskettäin. Milloin miestä pelotti pimeä, milloin, että joku tulee mökkiin, milloin jotkut äänet joita vain hän kuuli (tai ainakaan minä en kuullut mitään helähdyksiä tai radiokohinaa).
Päästiin kotiin, niin mies väitti kaikkea vain esitykseksi. Oli kuulemma halunnut vähän jännitystä luoda. Haha. Ei edes uskaltanut mennä pihalle katsomaan, mistä mainitsemansa äänet tuli, vaan minä menin. Rupesi kyllästyttämään jo mökillä miehen säikkyminen.
Ja tiedättekös...tunteet viileni rankasti tämän jälkeen. Ei nyt tarvitse olla mikään tosiäijä, mutta oikeasti... Olenko vain liian vaativa vai menisikö teidänkin fiilikset tällaisessa tilanteessa?
Kommentit (102)
Kuulostaa siltä, että miehelläsi on traumaperäinen stressihäiriö. Jos jotain tilanteessa kaivataan, niin järkevyyttä ja empatiaa. Turvallinen ja hyväksyvä ilmapiiri ovat välttämättömyys, jotta traumaa voidaan käsitellä. Älä ainakaan tuomitse miestäsi siitä. Hän ei voi laukaiseville tekijöille tai peloilleen mitään. Suosittelen lukemaan aiheesta yhdessä. Englanninkielinen lyhenne häiriölle on ptsd. Pitäisi löytyä kyllä paljon netistä tietoa jos jaksaa hieman selata.
Ap täällä hei.
Ei jutusta mitään tullut, sikäli kun ketään kiinnostaa mihin lopputulemaan tässä päädyttiin. Selityksiä tuli reissusta selityksien perään, en enää edes kysellyt mitään ja mies silti vain selittää ja selittää "ettei ainakaan pelottanut!".
Yksi vinksahtaneimmista selityksistä oli se, että kun selitti minulle kuulevansa ääniä pihalta ym ym ja minun piti mennä katsomaan onko siellä ketään, niin häntä EI pelottanut, vaan hän oli TOIVONUT, että siellä muka olisi joku, joka olisi jäänyt ikkunan taakse katsomaan, kun me harrastaisimme aikuisten juttuja alasti.
Miehestä paljastui siis todellinen valehtelija ja friikki, joten se siitä jutusta.
Vieläkin kuumottaa miten normaalin kuvan hän antoi ennen mökkireissua ja lähdettiin sinne, yleensä välttelen menemästä umpihullujen kanssa kahdestaan mihinkään...