Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian vaativa? Mies pelkäsi mökillä ja fiilikset kylmeni saman tien.

Vierailija
30.09.2019 |

Noniin, olen siis tapaillut erästä ihan mukavaa miestä 3 kuukautta. Kaikki oli ennen ihan kivasti ja asiat etenivät oikeaan suuntaan.

Kunnes vietettiin 3 päivää mökillä äskettäin. Milloin miestä pelotti pimeä, milloin, että joku tulee mökkiin, milloin jotkut äänet joita vain hän kuuli (tai ainakaan minä en kuullut mitään helähdyksiä tai radiokohinaa).

Päästiin kotiin, niin mies väitti kaikkea vain esitykseksi. Oli kuulemma halunnut vähän jännitystä luoda. Haha. Ei edes uskaltanut mennä pihalle katsomaan, mistä mainitsemansa äänet tuli, vaan minä menin. Rupesi kyllästyttämään jo mökillä miehen säikkyminen.

Ja tiedättekös...tunteet viileni rankasti tämän jälkeen. Ei nyt tarvitse olla mikään tosiäijä, mutta oikeasti... Olenko vain liian vaativa vai menisikö teidänkin fiilikset tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jättää mökkeilyt väliin, jos tuon hemmon kanssa aiot jatkaa suhdetta.

Vierailija
2/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole tottuneita mökkeilyyn. Anna hänelle vielä mahdollisuus. Tehkää yhdessä jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi. Rakastan luontoa ja mökkeilyä enkä voisi elää miehen kanssa joka säikkyy kaikkea, varsinkaan kun en itsekään säiky. Haluan tasavahvan parisuhteen.

Vierailija
4/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika vaikea jatkaa suhdetta, jos mies olisi tuollainen mimosa.

Vierailija
5/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhetta oli aiemmin, että mökkeily on hänestä mukavaa. Jopa kuulemma teltassa yöpyminen onnistuu. Nyt en halua enää edes lähteä kokeilemaan....

Vierailija
6/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän fiilikset vähän hiipuvat moisesta, mutta jos on mukava mies niin kyllä tunnelma palautuu. se on vain osa hänen persoonaansa ja ehkä rohkeutta tulee kun tottuu mökkielämään. sellaisia ne porvoolaismiehet on.

Vierailija
7/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet eroaisivat aina kun nainen pelkää niin tässä maassa ei olisi yhtäkään parisuhdetta.

Vierailija
8/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut asiat joudut elämässäsi päättämään itse. Neuvoista ei ole apua, ellet sitten selitä asiaa niin perusteellisesti että itse asiassa perustelet päätöksesi siinä selittäessä. Joten, jatkapa. Miten tärkeä mökkeily on sulle ja millainen mies mielestäsi on.

Ai niin, miksi kirjoitit tänne? Oletko yksinäinen?

Vierailija
9/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on vähän tuollainen, aluksi ärsytti kun jouduin rauhoittelemaan miehen kuullessa outoja ääniä yms. Jouduin myös tappamaan hämähäkit ja pyydystämään mökillä hiiret. Tutussa paikassa ei niitä pelottavia ääniä niin ole, joten voit ihan hyvin antaa vielä mahdollisuuden vaikka ymmärrän että vähän tunteet viilenee kun mies paljastuu neidiksi. 

Oma mieheni on ihan mahtava tyyppi muuten, joten tuo pieni pelokkuus välillä ei enää niin häiritse, lähinnä naurattaa.

Vierailija
10/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkääminenkin vielä menisi. Mutta piti sitten valehdella siitä, että oli vain koko 3 päivää kestävä esitys!

3 päivää tyyppi hengaa mökillä pimeän tultua ihan pissit housussa ja väittää sitä esitykseksi...

Vierailija
11/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut asiat joudut elämässäsi päättämään itse. Neuvoista ei ole apua, ellet sitten selitä asiaa niin perusteellisesti että itse asiassa perustelet päätöksesi siinä selittäessä. Joten, jatkapa. Miten tärkeä mökkeily on sulle ja millainen mies mielestäsi on.

Ai niin, miksi kirjoitit tänne? Oletko yksinäinen?

Kaverini sanoivat jo "Jätä se".

Vierailija
12/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain että ennen häitä tehdään miehille testi. Se menee näin:

Nainen ja mies ovat kävelyllä metsässä tai muuten syrjäisellä paikalla. Yhtäkkiä metsästä ilmestyy mies joka käy naiseen käsiksi. Nyt naisen sulhasella on tuhannen taalan paikka. Jääkö puolustamaan naista vai luikkiiko pakoon?

Ps. Käsiksi käynyt mies on naisen kaveripiiriin kuuluva ja on ennalta sovittu juttu. Joskus ei kuulemma häitä ole tullut.

Vierailija
13/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aika helvetin matala testosteroni kaverilla. En oo itekään mikään raaka tappaja-Rambo-gorillamies mutta come on, mitä helvettiä? 😂

Vierailija
14/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on vähän tuollainen, aluksi ärsytti kun jouduin rauhoittelemaan miehen kuullessa outoja ääniä yms. Jouduin myös tappamaan hämähäkit ja pyydystämään mökillä hiiret. Tutussa paikassa ei niitä pelottavia ääniä niin ole, joten voit ihan hyvin antaa vielä mahdollisuuden vaikka ymmärrän että vähän tunteet viilenee kun mies paljastuu neidiksi. 

Oma mieheni on ihan mahtava tyyppi muuten, joten tuo pieni pelokkuus välillä ei enää niin häiritse, lähinnä naurattaa.

Miksi sinä tapat hämähäkit? !?!?

Vierailija
15/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempi mies pelkäsi koko ajan ja tilanne oli usein surkuhupaisa. Kadulla pelotti, metrossa pelotti ja lähes aina ja joka paikassa pelotti.

Sinänsä ymmärrän, että hän oli vain 192-senttinen.

Onneksi minä olin suojelemassa häntä. 

N 158 cm

Vierailija
16/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on rohkea muulla tavoin? Saa sun tietokoneen hakkerit nujerrettua? :-D

Vierailija
17/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toista :) Ei menisi fiilikset, saa mieskin pelätä.

Vierailija
18/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kylmenisi fiilis siinä vaiheessa kun mies yrittäisi hädissään paikkailla tai selitellä säikkyyttään. Saa pelätä ja olla pelästynyt, se on ihan normaalia ja kuuluu kaikille ihmisille luonnostaan, muun esittäminen on lapsellista. Se myös estää sen että ne pelot kohtaisi ja käsittelisi.

Vierailija
19/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsisi enemmän se, ettei mies pysty reilusti myöntämään että oli peloissaan vaan selittää jotain noin läpinäkyvää että olisi muka esittänyt.

Vierailija
20/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen juuri tuollainen mökillä, niin olishan se aika koomista jos mieskin pelkäisi 😂 Mut ehkä me sit jatkossa tehtäisiin vaan muuta kuin mökkeiltäisiin, ei muuten hyvää miestä kannata tuon takia mäkeen heittää. 🙂 Jos ei ole tottunut mökkeilyyn ja esim. joskus peloteltu puolkuoliaaksi jollain bodominjärven surmilla, niin tuo on lopputulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme