Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian vaativa? Mies pelkäsi mökillä ja fiilikset kylmeni saman tien.

Vierailija
30.09.2019 |

Noniin, olen siis tapaillut erästä ihan mukavaa miestä 3 kuukautta. Kaikki oli ennen ihan kivasti ja asiat etenivät oikeaan suuntaan.

Kunnes vietettiin 3 päivää mökillä äskettäin. Milloin miestä pelotti pimeä, milloin, että joku tulee mökkiin, milloin jotkut äänet joita vain hän kuuli (tai ainakaan minä en kuullut mitään helähdyksiä tai radiokohinaa).

Päästiin kotiin, niin mies väitti kaikkea vain esitykseksi. Oli kuulemma halunnut vähän jännitystä luoda. Haha. Ei edes uskaltanut mennä pihalle katsomaan, mistä mainitsemansa äänet tuli, vaan minä menin. Rupesi kyllästyttämään jo mökillä miehen säikkyminen.

Ja tiedättekös...tunteet viileni rankasti tämän jälkeen. Ei nyt tarvitse olla mikään tosiäijä, mutta oikeasti... Olenko vain liian vaativa vai menisikö teidänkin fiilikset tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo menisi fiilikset. Jos mies kertoisi rehdisti että on vaikka joku fobia josta tuollainen säikkyily johtuu niin se voisi vielä pelastaa tilanteen. Mutta tuollainen "seli seli esitin vaan" ei kyllä sytytä... 

Vierailija
62/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt vaikka että tulisi tulipalo - tuollainen juoksisi varmaan kirkuen itse ulos, hyppäisi ulos päästyään palomiehen syliin, (koska ulos päästyään pimeä pelottaisi) ja jättäisi sinut sinne oikeiden miesten pelastettavaksi.

Entä jos lenkillä joku raiskaaja hyppäisi puskasta puukon kanssa?

Mullakin menisi fiilikset. En vaan voisi kunnioittaa itseäni niin paljon naisellisempaa miestä parisuhteessa. Kaverina kyllä.

Ja kyllä, erityisen surkeaa tuossa on se valehtelu. Miten voi luottaa muissakaan asioissa, kun yrittää noin päivänselvää asiaa muuttaa mustasta valkoiseksi? Ihan kuin et olisi ollut itsekin paikalla näkemässä, miten tilanne oikeasti meni.

Naisellisempaa? Ehkä sinä olet saamaton pelkuri, joka ei pysty omin voimin kävelemään palavasta talosta ilman että mies pelastaa. Mutta ei se pelkuruus ole "naisellisuutta".

Mitä muuten uskot yhdenkään miehen pystyvän tekemään aseettomana, jos toisella on puukko ja pääsee yllättämään?

Kysy tota puukkojuttua Chuck Norrisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin aika suhteen alkuvaiheessa Dubain aavikolla. Joku lintu tms. Lennähti räpistellen pusikosta ja mies säikähti. Olin että huhhuh mikä nössö, ei jatkoon.

Myöhemmin huomasin että mies oli vaan unen puutteessa ja siksi säikähti. Ei ole enää säikkynyt mitään.

Että älä vielä tuomitse.

Vierailija
64/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin menisi fiilikset jos joku aikuinen ihminen pelkäisi pimeää. Huh, oispa noloa. Lapsilla ja teineillä nyt vielä jonkun pimeän huussimatkan ymmärrän jännittävän, mut muille ois kyl niin suuri turn off ettei mitään jakoja moisella vellihousulla. Siinä kunnon sankariainesta 😂

Vierailija
65/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun yksin korvessa, ja kyllä minuakin pelottaa joskus jos kuulen outoja ääniä. Vaikkapa auton ääniä jotka tuntuvat kuuluvan liian läheltä, tai muita jotka voisi kuvitella ihmisen aiheuttamiksi.

Enkä kyllä lähde yöllä katsomaan, vaikka tulee normaalisti pimeälläkin tässä hortoiltua välillä.

Ex-miesystävä, keski-ikäinen, on vuosikymmenien ajan viettänyt aikaa mökillään. Hän taitaa minimoida ulkona liikkumisen pimeällä, eikä varmasti lähtisi ottamaan selvää mistä joku ääni tulee.

On joskus maininnutkin että helpompi olla siellä kun ei ole yksin.

Ja jos ei rosvojoukkoja tarvitse pelätä niin eipä tuota välttämättä hotsita joutua hirven,karhun tai suden kanssa nokakkainkaan.

Että joo, kyllä minusta saa vähän pelätä. Tietysti jos koko oleskelu menee ihan mahdottomaksi niin ei kai sitä jaksaisi.

Vierailija
66/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi jättää mökkeilyt väliin, jos tuon hemmon kanssa aiot jatkaa suhdetta.

Joo, kokeilkaa seuraavaksi vaikka telttailua ;)

Vierailija
67/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain että ennen häitä tehdään miehille testi. Se menee näin:

Nainen ja mies ovat kävelyllä metsässä tai muuten syrjäisellä paikalla. Yhtäkkiä metsästä ilmestyy mies joka käy naiseen käsiksi. Nyt naisen sulhasella on tuhannen taalan paikka. Jääkö puolustamaan naista vai luikkiiko pakoon?

Ps. Käsiksi käynyt mies on naisen kaveripiiriin kuuluva ja on ennalta sovittu juttu. Joskus ei kuulemma häitä ole tullut.

No ei varmasti tule häitä kun mies ensin muksii ahdistelijan tajuttomaksi ja sitten akka alkaa kiljua että se onkin tuttu mies ja kaikki on sovittu. Vähemmästäkin menee akka vaihtoon.

Vierailija
68/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä täällä.

Puhuttiin miehen kanssa. Soitin, kun asia on jäänyt minua vaivaamaan.

Edelleen kaikki oli vain esitystä, vähän jännitystä, mustaa huumoria ja mitä lie. En tiedä mitä huumoria siinä oli, kun eräänäkin iltana sanoin meneväni nukkumaan ja mies ei uskaltanut tulla "koska tänne saattaa tulla joku".

Ei taida mennä siis huumorintajutkaan yksiin, jos tuo oli hänen käsityksensä hauskasta. Edelleen kuulostaa pahasti valehtelulta.

Ei oikein kiinnosta edes tutustua lisää, mistä lienee valehtelee seuraavaksi.

Vierailija
69/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne kainaloon; olen reserviupseeri, minulla on musta vyö budolajissa ja juuri sihistin Katan takapihalla päättäen sen näyttävään kiertopotkuun pihakoivun kylkeen.

Minun kanssani ei tarvitse pelätä.

Vierailija
70/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule tänne kainaloon; olen reserviupseeri, minulla on musta vyö budolajissa ja juuri sihistin Katan takapihalla päättäen sen näyttävään kiertopotkuun pihakoivun kylkeen.

Minun kanssani ei tarvitse pelätä.

Beibe, jos vielä valehtelu ja selittely ovat osa sinua en epäröi hetkeäkään!

Vierailija
71/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko kettuilit jälkeenpäin, ehkä siksi yritti selitellä jotain esityksestä...

Vierailija
72/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole tottuneita mökkeilyyn. Anna hänelle vielä mahdollisuus. Tehkää yhdessä jotain muuta.

Aivan. Omalla perheellä ei ollut ikinä mökkiä, joskus n. 10 vuotiaana tuli pari kertaa yövyttyä sukulaisten mökillä ja se siinä mökkeilystä koko elämän ajalta.

Eli kun ei käytännössä koskaan ole ollut mökillä ja sitten tulee tilanne, niin onhan se uusi. Ei sitä nyt välttämättä pelkäisi, mutta jos epäillyttäviä ääniä kuuluu niin kyllähän sitä varuillaan olisi.

Ikävää jos miehelle ei anneta toista mahdollisuutta ihan vain sen takia että uudessa tilanteessa on hieman sormi suussa. Kyllä se siitä oppii, jos mahdollisuus annetaan.

Vierailija
73/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole tottuneita mökkeilyyn. Anna hänelle vielä mahdollisuus. Tehkää yhdessä jotain muuta.

Aivan. Omalla perheellä ei ollut ikinä mökkiä, joskus n. 10 vuotiaana tuli pari kertaa yövyttyä sukulaisten mökillä ja se siinä mökkeilystä koko elämän ajalta.

Eli kun ei käytännössä koskaan ole ollut mökillä ja sitten tulee tilanne, niin onhan se uusi. Ei sitä nyt välttämättä pelkäisi, mutta jos epäillyttäviä ääniä kuuluu niin kyllähän sitä varuillaan olisi.

Ikävää jos miehelle ei anneta toista mahdollisuutta ihan vain sen takia että uudessa tilanteessa on hieman sormi suussa. Kyllä se siitä oppii, jos mahdollisuus annetaan.

Vierailija
74/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi jättää mökkeilyt väliin, jos tuon hemmon kanssa aiot jatkaa suhdetta.

Joo, kokeilkaa seuraavaksi vaikka telttailua ;)

Lähtisitkö kanssasi Bodom järvelle....

Vierailija
75/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain että ennen häitä tehdään miehille testi. Se menee näin:

Nainen ja mies ovat kävelyllä metsässä tai muuten syrjäisellä paikalla. Yhtäkkiä metsästä ilmestyy mies joka käy naiseen käsiksi. Nyt naisen sulhasella on tuhannen taalan paikka. Jääkö puolustamaan naista vai luikkiiko pakoon?

Ps. Käsiksi käynyt mies on naisen kaveripiiriin kuuluva ja on ennalta sovittu juttu. Joskus ei kuulemma häitä ole tullut.

No ei varmasti tule häitä kun mies ensin muksii ahdistelijan tajuttomaksi ja sitten akka alkaa kiljua että se onkin tuttu mies ja kaikki on sovittu. Vähemmästäkin menee akka vaihtoon.

Voihan siinä noinkin käydä 😂

Vierailija
76/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä täällä.

Puhuttiin miehen kanssa. Soitin, kun asia on jäänyt minua vaivaamaan.

Edelleen kaikki oli vain esitystä, vähän jännitystä, mustaa huumoria ja mitä lie. En tiedä mitä huumoria siinä oli, kun eräänäkin iltana sanoin meneväni nukkumaan ja mies ei uskaltanut tulla "koska tänne saattaa tulla joku".

Ei taida mennä siis huumorintajutkaan yksiin, jos tuo oli hänen käsityksensä hauskasta. Edelleen kuulostaa pahasti valehtelulta.

Ei oikein kiinnosta edes tutustua lisää, mistä lienee valehtelee seuraavaksi.

Ei kuulosta kovin aidolta ihmiseltä. Itse pelkään miehenä pimeää jonkin verran, mutta en esittäisi mitään muuta.

Tuon miehen suurin ongelma taitaakin olla tuo että esittää, ei suinkaan tuo pelkääminen. Pimeän pelkääminen on luontainen asia joka on iskostunut DNA:hamme evoluution aikana. Eli jos joku kieltää sen, niin hänhän on automaattisesti valehtelija.

Vierailija
77/102 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota, että menette uudelleen mökille ilman ”esittämistä”. Sitten näet, muuttuuko mikään.

Vierailija
78/102 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina vähän ihmetyttänyt tämän tapaisissa keskusteluissa esiin tuleva ajatus siitä että miehen pitää jotenkin kauhean vahvasti olla naisen "suojelija" joka pelastaa jos joku käy naisen kimppuun. En tiedä missä maailmassa te elätte mutta minulla ei ole koko lähes 50-vuotisen elämäni aikana tullut eteen yhden yhtä tilannetta jossa olisin tarvinnut miehen apua itseni puolustamiseen. Enkä tunne yhtään ystäväänikään joka olisi tarvinnut.

En toki epäile etteikö mieheni heittäytyisi vaikka luodin eteen puolestani mutta en minä miestä sitä varten ole ottanut että hän minua puolustaisi nyrkein tai asein vaan ihan päinvastoin niihin hellyyden tekoihin minä sen otin. 

Vierailija
79/102 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa itse Blair Witch Project ja mene sitten mökille. Niinpä. Et mene.

Vierailija
80/102 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsopa itse Blair Witch Project ja mene sitten mökille. Niinpä. Et mene.

Eihän siinä mökillä oltu ! Suosittelen Evil Deadia tai Capin Feaferia viemään mökkeilyhalut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi