Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian vaativa? Mies pelkäsi mökillä ja fiilikset kylmeni saman tien.

Vierailija
30.09.2019 |

Noniin, olen siis tapaillut erästä ihan mukavaa miestä 3 kuukautta. Kaikki oli ennen ihan kivasti ja asiat etenivät oikeaan suuntaan.

Kunnes vietettiin 3 päivää mökillä äskettäin. Milloin miestä pelotti pimeä, milloin, että joku tulee mökkiin, milloin jotkut äänet joita vain hän kuuli (tai ainakaan minä en kuullut mitään helähdyksiä tai radiokohinaa).

Päästiin kotiin, niin mies väitti kaikkea vain esitykseksi. Oli kuulemma halunnut vähän jännitystä luoda. Haha. Ei edes uskaltanut mennä pihalle katsomaan, mistä mainitsemansa äänet tuli, vaan minä menin. Rupesi kyllästyttämään jo mökillä miehen säikkyminen.

Ja tiedättekös...tunteet viileni rankasti tämän jälkeen. Ei nyt tarvitse olla mikään tosiäijä, mutta oikeasti... Olenko vain liian vaativa vai menisikö teidänkin fiilikset tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökki on Porvoossa? 1/5

Vierailija
22/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies on rohkea muulla tavoin? Saa sun tietokoneen hakkerit nujerrettua? :-D

Hei nyt eletään vuotta 2019 eikä 1989. IT-alalla on kaikkien testosteronitasojen ja maskuliinisuusasteiden edustajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen saa pelätä pimeää,ötököitä,ääniä,pimeitä kujia... jne... 

Minä olen todella säikky mies ja pelkään kaikkia edellä mainittuja asioita todella paljon, miksi minua pidetään luuserina mutta naista ei jos hän pelkää kyseisiä asioita?

Haluaisin naisen rinnalleni kuka suojelee ja turvaa minua, lohduttaa kun itken sekä tappaa ötökät puolestani.

Tasa-arvoon on vielä matkaa.

Vierailija
24/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkääminenkin vielä menisi. Mutta piti sitten valehdella siitä, että oli vain koko 3 päivää kestävä esitys!

3 päivää tyyppi hengaa mökillä pimeän tultua ihan pissit housussa ja väittää sitä esitykseksi...

Tulihan se "sitten" sieltä 😂

Vierailija
25/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tottunut mökkeilyyn ja retkeilyyn. Metsä on rauhoittava, myös yöllä. Olisi vaikea nauttia olosta, jos toinen keksisi koko ajan kummituksia. Kunnioitus menisi sitten, kun mies alkaisi väittämään ilon pilaamista tahalliseksi peitelläkseen omia pelkoja. Huoh.

Vierailija
26/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan viedä se telttailemaan ja jos sama "esitys" jatkuu, niin eiköhän se ollut siinä.

Nimittäin hänen tosiaan piti olla innostunut mökkeilystä ja kotimaanmatkailusta ja vaeltamisesta ja telttailusta. En kyllä nähnyt tästä mökkireissulla mitään.

Vierailija
27/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä parodia naisten mökkeilyistä sukupuoliroolit toisin päin. 6/5

Vierailija
28/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todella säikky mies ja pelkään kaikkia edellä mainittuja asioita todella paljon, miksi minua pidetään luuserina mutta naista ei jos hän pelkää kyseisiä asioita?

Haluaisin naisen rinnalleni kuka suojelee ja turvaa minua, lohduttaa kun itken sekä tappaa ötökät puolestani.

Entä jos kaipaisi tasa-arvoiseen suhteeseen ihmistä, jossa kumpikaan ei säiky ötököitä tai ne voidaan tappaa yhdessä? Ei tarvisi miestä eikä naista passata eikä kumpikaan veisi peloillaan toiselta mökkeilyn iloa. Silloin pitää osata sanoa, että ei uskalla.

Vierailija
29/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on vähän tuollainen, aluksi ärsytti kun jouduin rauhoittelemaan miehen kuullessa outoja ääniä yms. Jouduin myös tappamaan hämähäkit ja pyydystämään mökillä hiiret. Tutussa paikassa ei niitä pelottavia ääniä niin ole, joten voit ihan hyvin antaa vielä mahdollisuuden vaikka ymmärrän että vähän tunteet viilenee kun mies paljastuu neidiksi. 

Oma mieheni on ihan mahtava tyyppi muuten, joten tuo pieni pelokkuus välillä ei enää niin häiritse, lähinnä naurattaa.

Miksi sinä tapat hämähäkit? !?!?

En minäkään tajua. Sen annetaan olla tai siirretään sille sopivampaan paikkaan.

Vierailija
30/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi kyllä iso turn-off... ei voi mitään.

Mun mies asuu maalla ja nukkuu ovi auki yön.... luottaa että jos joku tunkeutuu luvatta ni hän kyllä hoitaa pois ....🙂

En vain kestäisi säikkyä miestä. Mutta voihan olla ettei se kaikkia haittaa, jos hyviä puolia on muita paljon.

Vierailija
31/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tottunut mökkeilyyn ja retkeilyyn. Metsä on rauhoittava, myös yöllä. Olisi vaikea nauttia olosta, jos toinen keksisi koko ajan kummituksia. Kunnioitus menisi sitten, kun mies alkaisi väittämään ilon pilaamista tahalliseksi peitelläkseen omia pelkoja. Huoh.

Kiitos, tällaiset fiilikset minä jaan! Ärsytti vielä enemmän, kun kaikki illat meni pilalle ja toinen vain kuulemma esitti. Ap

Vierailija
32/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko vain liian vaativa vai menisikö teidänkin fiilikset tällaisessa tilanteessa?

Kyllä mulla menis fiilikset, ei voi mitään. En jatkais tapailua.

Vierailija
33/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain että ennen häitä tehdään miehille testi. Se menee näin:

Nainen ja mies ovat kävelyllä metsässä tai muuten syrjäisellä paikalla. Yhtäkkiä metsästä ilmestyy mies joka käy naiseen käsiksi. Nyt naisen sulhasella on tuhannen taalan paikka. Jääkö puolustamaan naista vai luikkiiko pakoon?

Ps. Käsiksi käynyt mies on naisen kaveripiiriin kuuluva ja on ennalta sovittu juttu. Joskus ei kuulemma häitä ole tullut.

Naiselle testi boliviassa oli, että kaadettiin kävelyllä puu hänen päällensä (sovittu juttu miehen kavereiden kanssa). Jos ei omin voimin päässyt pois, ei hänessä ollut riittäväö sitkeyttä miehen lasten synnyttäjäksi.

Vierailija
34/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily on sen verran tärkeää ajanviete minulle, ettei tuollainen homma onnistu. Mies vaihtoon hyvissä ajoin!

Vierailija
35/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain että ennen häitä tehdään miehille testi. Se menee näin:

Nainen ja mies ovat kävelyllä metsässä tai muuten syrjäisellä paikalla. Yhtäkkiä metsästä ilmestyy mies joka käy naiseen käsiksi. Nyt naisen sulhasella on tuhannen taalan paikka. Jääkö puolustamaan naista vai luikkiiko pakoon?

Ps. Käsiksi käynyt mies on naisen kaveripiiriin kuuluva ja on ennalta sovittu juttu. Joskus ei kuulemma häitä ole tullut.

Kannattaa myös tehdä miehelle homotesti. Järjestää ennalta sovitusti naisen kaveripiiriin kuuluva mies tulemaan vastaan alasti ja muna pystyssä. Jos mies käy kulliin kiinni, on hän homo.

Vierailija
36/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä parodia naisten mökkeilyistä sukupuoliroolit toisin päin. 6/5

Olet oikeassa jälleen kerran. 

Tuollaista se oli 192-senttisen mieshenkilön kanssa, joka ei käsittänyt oikesti olevansa nainen. 

Vierailija
37/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä testot huolehtii että ei pelota. Naisilla testot on hyvin matalat ja nainen on lähinnä saaliseläimeen verrattava otus ja pelokas tai tulisi olla, mutta useissa lajeissa naaras ottaa uroksen roolin jos uron osoittautuu nysväkkeeksi ja alkaa hoitaa sen tonttia.

Vierailija
38/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kaipaisi tasa-arvoiseen suhteeseen ihmistä, jossa kumpikaan ei säiky ötököitä tai ne voidaan tappaa yhdessä? Ei tarvisi miestä eikä naista passata eikä kumpikaan veisi peloillaan toiselta mökkeilyn iloa. Silloin pitää osata sanoa, että ei uskalla.

Ei sinä sekoitat nyt tasa-arvon ja samanlaisuuden keskenään. tasa-arvo on sitä että jokainen hyväksyy ihmisen yksilönä ilman sukupuolistereotypioita, tasa-arvoisessa suhteessa mies saa olla heikko ja herkkä sekä nainen saa olla vahva ja pelastaja.

Sinun kannattaisi ottaa selvää mitä tasa-arvo tarkoittaa =)

Vierailija
39/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sitten ihmetelkö, mikseivät miehet puhu tunteistaan, vaikka kuinka näkyisi jokin asia vaivaavan.

Vierailija
40/102 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempi mies pelkäsi koko ajan ja tilanne oli usein surkuhupaisa. Kadulla pelotti, metrossa pelotti ja lähes aina ja joka paikassa pelotti.

Sinänsä ymmärrän, että hän oli vain 192-senttinen.

Onneksi minä olin suojelemassa häntä. 

N 158 cm

Se, että on pitkä ei tarkoita, että pärjäisi esim. Tappelussa. Mä olin ihan tyytyväinen kun oma 2m mies oli varuillaan huonommalla seudulla, koska pidemmät miehet houkuttelevat sekopäitä lähelleen helpommin. Ne narkkarit jotka etsivät ongelmia haluavat kaataa itseään isomman miehen jotta näyttäisivät jotenkin siisteiltä.

Tosin tuo mies kyllä suojeli minua tilanteen vaatiessa, että ei mikään täyssäikky ollut vaan enemmänkin normaalilla suojeluvaistolla varustettu.

Kumma kun tasa-arvon päivinä naiset vieläkin kaipaavat suojelua ja naureskelevat jos mies ei ole machona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi