Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syntyvyys laskee 9. Vuotta peräkkäin tänä vuonna! :)

Vierailija
30.09.2019 |

Ja 12 vuoden päästä väkiluku lähtee laskuun kokonaan. Sanottiin juuri radiossa:)

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä perheet ei pysy edes kasassa niin kauan, että lapset olis 18v. Mulla on aika laaja kaveripiiri ja 2 paria on edelleen yhdessä. Loput eronneita ja miehet tuskailee elareita ja äidit tuskailee, kun ei ole omaa aikaa. Osa on löytänyt kumppanin. Nykypäivän perhe-elämä on pelkkää kierrätystä. Miehet on puolfaijoja oikeastaan vaan. Se on kumma homma kyllä. Tekee lapsen ja vieras viettää oikeastaa enemmän aikaa sen kanssa, kun isä ja tämä isä viettää toisessa perheessä enemmän aikaa, kun isä ja toio on aika loputon kiertokulku.

Itse en tee lapsia, koska en ole yhdenkää ihmisen kanssa suhteessa mitään 18v ja kun en ole, niin olisin vkloppuisä ja makselisin elareita ja riitelisin exän kanssa lapsesta. Ei ole kokemusta, mutta mitä ympärillä tapahtuu, niin se on tota riitaa ja tuskailua jokaisella. On mulla muutenkin parempaa tekemistä, kun pyörii työn, kodin, tarhan väliä ja sopia menoja ja aikoja. Nej tack.

Joo. Tuolla ulosannilla tosiaan kovin moni mies ei kanssasi viikkoa pidempään kestä.

- Mies

Niin tossahan lukee, että olisi itse vkloppuisä. Eli kyseessä on mies, joka avautui.

Vierailija
42/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitinä joutuu muiden naisten silmätikuksi. Kaikkea mitä teet, arvostellaan.

Kaikki mitä teet, ihmetellään "miten se voi, sehän on äiti!!!!".

Lapsettomana naisena saa pysyä ihanasti tuon kaiken ulkopuolella. Saa olla, tehdä mitä lystää. Et ole kenenkään arvostelun kohteena.

Sinkkuna olet kaikkien silmätikku ja etenkin viemässä toisten miehet, vaikka et sitä turjaketta ottais vaikka maksettais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZonHolms kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä perheet ei pysy edes kasassa niin kauan, että lapset olis 18v. Mulla on aika laaja kaveripiiri ja 2 paria on edelleen yhdessä. Loput eronneita ja miehet tuskailee elareita ja äidit tuskailee, kun ei ole omaa aikaa. Osa on löytänyt kumppanin. Nykypäivän perhe-elämä on pelkkää kierrätystä. Miehet on puolfaijoja oikeastaan vaan. Se on kumma homma kyllä. Tekee lapsen ja vieras viettää oikeastaa enemmän aikaa sen kanssa, kun isä ja tämä isä viettää toisessa perheessä enemmän aikaa, kun isä ja toio on aika loputon kiertokulku.

Itse en tee lapsia, koska en ole yhdenkää ihmisen kanssa suhteessa mitään 18v ja kun en ole, niin olisin vkloppuisä ja makselisin elareita ja riitelisin exän kanssa lapsesta. Ei ole kokemusta, mutta mitä ympärillä tapahtuu, niin se on tota riitaa ja tuskailua jokaisella. On mulla muutenkin parempaa tekemistä, kun pyörii työn, kodin, tarhan väliä ja sopia menoja ja aikoja. Nej tack.

Joo. Tuolla ulosannilla tosiaan kovin moni mies ei kanssasi viikkoa pidempään kestä.

- Mies

Niin tossahan lukee, että olisi itse vkloppuisä. Eli kyseessä on mies, joka avautui.

Paskat se mikään mies ole. Tekstissä on niin monta feminiinistä virkettä, ettei tuo kyllä taatusti miehen  kynästä ole lähtenyt.

Vierailija
44/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä : )

Miksi? Miten helvetissä tuon uutisen saa spinnattua positiiviseksi, ellei ole varustettu Forrest Gumpin älykkyysosamäärällä?

Vierailija
45/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tänne lapsia haluais :D Onnellinen lapseton alle 30v mies :)!

Esimerkiksi sinä n. 30 vuoden päästä, kun eläkemaksusi lähentelevät 40% kuukausimenoistasi.

Vierailija
46/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miten helvetissä tuon uutisen saa spinnattua positiiviseksi, ellei ole varustettu Forrest Gumpin älykkyysosamäärällä?

Kai sen kokee hyväksi jos on itsetuhoinen, itseään ja juuriaan, omaa kansaansa inhoava monikultturisti-ilmastouskovainen.

Vierailija
47/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2019 kuolee 11000 ihmistä enemmän kuin syntyy.

Jos vähennetään ma hanmuttajien lapset erotus lienee 20000.

Kohta saattaa olla kämpistä lievää ylitarjontaa?

Vierailija
48/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Maailma on jo nyt liika kansoitettu. Ekoteko että ei lisäänny.

Vierailija
49/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten maamme valloittaa muut maahan muuttajat tai meistä tulee venäläisiä :)

Vierailija
50/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta me voitaisiin oikein hyvin olla 3 miljoonan ihmisen kansa jossa kaikista pidetään huoli. Sen sijaan että me ollaan yli 5 miljoonan kansa ja tänne pitäisi synnyttää lapsia heitteille ja työttömäksi. Eikä me tarvita tänne  ammatillisesti osaamattomia ja kielitaidottomia maahanmuuttajiakaan. Kyllä meillä on siivoojia ihan omastakin väestä jos maksetaan palkkaa. Ei tarvita tänne nostamaan sosiaalitukia ketään muuta kuin itsemme.

Vierailija
51/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hullua porukkaa suomalaiset, jos oma kansa halutaan pois maapallolta.

Iljettävää laitella hymiö tuollaisen otsikon perään. Tosin arvelen, että täällä mesoavat lähinnä vieraan maan trollit.

Vierailija
52/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää tässä näet?

Suomen väkiluvun lasku on mahdollisuus ihmisen ja luonnon hyvinvoinnille ja työvoiman tarpeen supistuessa ja ekokatastrofin uhatessa supistuva väestö on kansallinen etu. : )

Se että suomalaisten määrä vähenee mutta väkiluku ei vähene vaan yhä kasvaa ei ole kansallinen etu.

Se on kansallinen itsemurha, kansanvaihto.

Mitä väliä sillä on ketä täällä on sadan vuoden päästä? Sinä ja minä olemme kuolleet. Miksi juuri suomalaisten pitäisi pysyä kansana hengissä? Ihan oikeasti, selittäkää joku, kun itse en näe tässä yhtään mitään pakottavaa tarvetta säilyttää juuri meitä.

Vierailija
53/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaan kodissa naiset synnyttävät koko ajan lapsia. Usein myös kaksosia, kolmosia tai vielä useampia kaikista.

Vierailija
54/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa tehdä lapsia maahan, jonka johto vihaa omia kansalaisiaan?

Sen sijaan toivotetaan tervetulleiksi tänne loisimaan paperittomat raakalaiset, joilla ei aikomustakaan opetella kieltä tai tehdä työtä. Ainoa motivaatio tänne tuloon on ilmainen raha, jota Suomi syytää heille kyselemättä.

Ymmärrättekö te jotka tämän sallitte, että kun tämän uskonnoksi sanotun ideologian edustajien määrä ylittää tietyn rajan, niin silloin tämä kaunis ja maa on menetetty lopullisesti. Naisen asema on silloin koiraa vastaava. Kaikki kehitys pysähtyy ja vääräuskoiset on lupa tappaa. Herätkää hyväuskoiset hölmöt ja katsokaa mitä länsinaapurille on jo tapahtunut: maailman ykkönen granaatti-iskuissa ja raiskauksissa, Euroopan ykkönen autojen poltoissa jne.

Ja vielä ihmetellään ennätysalhaista syntyvyyttä...

Mutta niillähän äitisi antoi kun toivat päihteitä. Miksi häpeät äitiäsi?

Vierailija
55/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää tässä näet?

Suomen väkiluvun lasku on mahdollisuus ihmisen ja luonnon hyvinvoinnille ja työvoiman tarpeen supistuessa ja ekokatastrofin uhatessa supistuva väestö on kansallinen etu. : )

Miksi tämä niin paha maailma pitää pelastaa? Miksi pitää huolehtia siitä että 200 vuoden päästä täällä on elämää?

Vierailija
56/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tekee tai on tekemättä lapsia itsekkäistä syistä. Tuskin kukaan ajattelee, että tekasempa yhteiskunnalle veronmaksajia taikka täysin ilmastosyistä niitä jättää tekemättä.

Kolmen lapsen äitinä taas olen joutunut punnaamaan työelämän ja lasten hankkimisen välillä. Olen halunnut olla hoitovapaalla ja hoitaa lapset isommiksi ennen päiväkotiin laittamista. Plus että lapset sairastaa paljon kun aloittavat hoidon joten tästä aiheutuu vanhemmille poissaoloja töistä. Jos joku lapsista sattuu sairastelemaan vielä muutenkin erityisen paljon on se melkoinen rasite perheelle/työpaikalle. Ja koska mies tienaa huomattavasti enemmän kannattaa minun olla hoitovapaalla/palkattomalla. Kun saldoon lisätään vielä hankalat raskausajan joista kertynyt poissaoloja töistä, ei tarvi miettiä ketkä laitetaan ekkana vaikkapa yt neuvotteluissa pihalle. Niinkuin sanoin valitaan uran taikka perheen välillä. Näin ainakin meillä. En ihmettele yhtään jos ihmiset eivät halua lisääntyä, koska tämä on ainakin yksi syy.

Vierailija
57/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo varaa tehdä lapsia, ja olen korkeakouluttu nainen. Suomi on kallis maa ja palkat ei todellakaan vastaa maan hintatasoon.

Vittumitäpaskaa.

Mitä sinä minun raha-asioistani tiedät tai elämäntyylistäni? Minulla ei ole varaa lapsiin eikä se siitä muuksi muutu vaikka kuinka paljon inttäisit vastaan. Minä en tee muksuja tänne muiden elätettäväksi.

Tiedän sen että matalapalkkaisetkin tekee lapsia.

Se etteikö korkeakoulutetulla olisi varaa tehdä Suomeen lapsia on kategorisesti paskapuhetta.

Se etteikö halua lapsia häiritsemään omaa elämäntyyliään on ihan toinen juttu.

Juu matalapalkkaiset tekevät lapsia ja monilla ei todellakaan olisi varaa niihin lapsiin... Muut sitten maksavat..

Vierailija
58/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Maailma on jo nyt liika kansoitettu. Ekoteko että ei lisäänny.

Hei, hei- HEI URPO. Suomen väkiluku ei VÄHENE-Suomalaiset vähenevät. Ymmärrätkö?

Tänne otetaan populaa lisää, jotka sinä sitten elätät omana elinaikanasi, koska heidän lapsistaan tai lapsenlapsistaan tulee sitten joskus ehkä veronmaksajia. 

Vierailija
59/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää tässä näet?

Miksi tämä niin paha maailma pitää pelastaa? Miksi pitää huolehtia siitä että 200 vuoden päästä täällä on elämää?

Lopeta nyt tuo naurettavan lapsellinen lässytys. Ei tämä maailma ole sen "pahempi" kuin ennenkään, päin vastoin. Lässyttäjiä sen sijaan riittää.

Vierailija
60/70 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on, että väärät tyypit lisääntyy, toisten rahoilla eläjät. Heidän lapsistakaan ei usein tule veronmaksajia. Ennen koulutetut ja työssäkäyvät hankkivat paljon lapsia eli he, jotka pystyivät myös heistä huolehtimaan.