Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään niin että tasokas 45+ mies lähes aina kelpuuttaa vain 25 - 30v naisen suhteeseen?

Vierailija
30.09.2019 |

Siltä ainakin tuntuu

Kommentit (230)

Vierailija
221/230 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset vastaavat minulle 44-v miehelle deittipalstoilla? Moni vielä laittaa viestiä ensin. Vaikka olen ikäloppu paappa. Vastauksia ja viestejä tulee 29-50v naisilta. Kiusaavatko naiset vaan minua vanhaa pappaa? 

Vierailija
222/230 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mut kelpuuttaa?

Olen 50 vuotias yrittäjä..teen 6 päivästä viikkoo.

Illat olen kotona, mutta lomaa ei ole ollut 2 vuoteen.

En uskalla luopua yrityksestä tämän ikäisenä.

On varaa syödä ulkona ,käydä leffassa ym.

Mut ei matkustella....;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/230 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Má en todella ymmärrä tätä jankutusta. Mitä väliä kenellekään on kenen kanssa joku tuntematon on tai ketä ne haluaa? Pitäkää kaikki huoli omasta elämästänne ja antakaa muitten elää niinkuin ne haluaa, yksin tai kaksin... tai kolmin jos ne niin haluaa. Pääasia on että kaikki on täysikäisiä ja tekee omasta vapaasta tahdostaan mitä hyvänsä sitten tekeekin,

Minä olen toisen kerran aviossa, eka suomalainen 4 vuotta vanhempi juoppo, luoja kiitos tajusin erota vaikka vähän otti aikaa (18 vuotta) mutta tuloksena 3 ihanaa lasta. Tämä toinen aviomies on 18 vuotta nuorempi kuin minä. 

Aviossa ollaan oltu kohta 20 vuotta, vaikka ekan jälkeen vannoin ettei ikinä enää. Tosta voitte laskea että muun "uusi" mies on 40+ ja minä olen 60+. Ainoa ongelma on tuntemattomat ihmiset jotka tykkää että niillä on oikeus kommentoida kuinka epäsopivaa meidän on olla yhdessä. Onneksi me ei asuta Suomessa :)

PS. minä suomalainen, mies ruotsalainen

Palstalla on muistaakseni satoja tuhansia käyttäjiä viikossa. Toki osa on samoja. Päättele siitä miksi täällä jankataan milloin mitäkin uudestaan ja uudestaan.

Sorry, olisi pitänyt selventää että minä tarkoitin tätä ketjua.  Mielipiteet vaikuttaa niin kummallisilta minusta. En minä välitä minkä ikäisiä muut tapailee tai haluaa tapaila, onko ne "sopivia" toisilleen. Ihan niitten oma asia.

Ketjujen jankkaavuuteen varmaan vaikuttaa rakenne. Moni ei lue koko ketjua läpi ja kommentoi sitten, vaan kirjoittaa mielipiteensä ketjun päätteeksi. Osa kommentoi vastauksiin, jolloin palataan jauhamaan viiveellä samaa, vaikka keskustelu olisikin edennyt. Sitten on vielä puhdas provoilu.

Ajoittain, onneksi vain ajoittain, muhun iskee hetkellinen epätoivo näitä ketjuja lukiessa. Sitten muistan, missä ollaan. Suomen suurin keskustelupalsta. Porukkaa riittää laidasta laitaan. Osa toki tykkää provoilla, mutta osa oikeasti on tyhmiä sanan varsinaisessa merkityksessä. Ei kovin tyhmiltä ihmisiltä voi kovin suurta panosta odottaa. Joka kerta kun muistan tämän, sanon pienen kiitoksen siitä, että olin jo unohtaa, että tällaisia ihmisiä on olemassa.

Vierailija
224/230 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mut kelpuuttaa?

Olen 50 vuotias yrittäjä..teen 6 päivästä viikkoo.

Illat olen kotona, mutta lomaa ei ole ollut 2 vuoteen.

En uskalla luopua yrityksestä tämän ikäisenä.

On varaa syödä ulkona ,käydä leffassa ym.

Mut ei matkustella....;(

Sipilän kaveri..mee pois

Vierailija
225/230 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset vastaavat minulle 44-v miehelle deittipalstoilla? Moni vielä laittaa viestiä ensin. Vaikka olen ikäloppu paappa. Vastauksia ja viestejä tulee 29-50v naisilta. Kiusaavatko naiset vaan minua vanhaa pappaa? 

No jos minua kiusasivat, niin em aikaani viettäisi missään vtun vauva palstalla.Ne jotka pystyy, tekee, ne jotka ei selittää.Näin on aina ollut ja tulee olemaan, kääpä

M29

Vierailija
226/230 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun eksäni kohosi työssään pikkupomoksi, ja ego kasvoi saman tien alfauroksen mittoihin.

Tulos: Vaihtoi minut ja teini-ikäiset lapsensa 20 vuoden onnelliseksi kuvittelemani avioliiton päätteeksi 24-vuotiaaseen hempukkaan ja muutti tämän luo ulkomaille. Erosta sain tiedon tekstiviestillä. Kunta maksaa elatustukea, kun herra ei tietenkään ole maksanut elareita pennin latia.

Vanhin tyttäremme oireilee, ja toinenkin on vannonut, ettei halua tavata isää enää koskaan, kun luottamus rikkoutui niin pahasti. Tosin eipä ole isäkään lapsiaan muistanut edes postikortilla, vaikka oli mielestäni aviossa hyvän vanhemman perikuva työkiireistään huolimatta. Ja kyllä, seksikin toimi liitossa loppuun asti!

Tyttärieni hankkimista en kadu, mutta enää en suhteeseen rupea. Ihmiset muuttuvat ja onni on hetken harhaa.

Tekstistäsi päätelleen olet tehnyt kaikkesi että lasten isä näyttäytyy hirviönä lapsilleen.

Vierailija
227/230 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos minua kiusasivat, niin em aikaani viettäisi missään vtun vauva palstalla.Ne jotka pystyy, tekee, ne jotka ei selittää.Näin on aina ollut ja tulee olemaan, kääpä

M29

Kolmet treffit sovittuna, 36-v, 29-v ja 29-v. Lisäksi keskustelua käynnissä useamman muun naisen kanssa. Kiireinen viikonloppu edessä :) T. 44-v valkoinen heteromies

Vierailija
228/230 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Kolmet treffit sovittuna, 36-v, 29-v ja 29-v. Lisäksi keskustelua käynnissä useamman muun naisen kanssa. Kiireinen viikonloppu edessä :) T. 44-v valkoinen heteromies

Kohtahan tuo selviää, että kiusaavatko vain, vai tuleeko pesää. Uskoisin, että ainakin yhdeltä on luvassa, koska puhui, että haluaa pitää vain hauskaa ja vihjaisi aika selvästi seksistä, toinen näistä 29-v.

Vierailija
229/230 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuuttaisin 25+ fitnessmimmin M53

Vierailija
230/230 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on myös poikkeuksia, eli ei kannata yleistää

Mammat peukuttaa että poikkeustapauksessa kelpaa oman jopa ikäinen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi